Geilquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef J.James het volgende:
De één laat de broek halverwege de billen hangen waardoor je soms als die gene op een stoel zit of gebukt staat een leuke boxer kunt zien, maar soms ook iets niet zo leuks als die gene geen boxer draagt.
Ik vind het er ook vanaf hangen of je als jongen/man wat dunne benen hebt of juist wat dikkere... bij dunne benen is een skinny jeans broek dus niet echt een mooi gezicht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef J.James het volgende:
Wat ik me nu afvraag: hoe denken jullie over skinny jeans bij jongens? Kan het? Kan het niet? En hoe moeten ze de skinny jeans dragen? Half afgezakt of helemaal opgetrokken? En wat moet je eronder dragen? Een boxer? Een slip? Helemaal niks?Graag jullie reactie. Ik ben erg benieuwd.
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik vind het er ook vanaf hangen of je als jongen/man wat dunne benen hebt of juist wat dikkere... bij dunne benen is een skinny jeans broek dus niet echt een mooi gezicht.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef J.James het volgende:
Sorry voor de slechte kwaliteit foto. Ik probeer nog uit te vinden hoe ik het beste foto's van mezelf kan maken.
Ja, bij jou kan het idd nog wel...quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.
Ik heb nog wel een voorbeeld uit een ander topic van hoe het bij mij staat:
[..]
Oké, fijn dat het prima kanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:36 schreef Scuidward het volgende:
Hoe denken jullie over skinny jeans bij jongens? Kan het? Kan het niet?
Kan prima. Mits het bij je figuur past maar dit geldt ook voor een tangaslip, bikini of pullover.
En hoe moeten ze de skinny jeans dragen? Half afgezakt of helemaal opgetrokken?
Gewoon met een riem zo rond je heupen ergens. Hoe oud ben jij dat je half afgezakt een optie vind?
En wat moet je eronder dragen? Een boxer? Een slip? Helemaal niks?
Ondergoed, wel zo fris.
Voor de duidelijkheid. Als je een goeie reet hebt staat het wel in een skinnie.
Ik heb zelf ook een model (wellicht meer slimfit dan skinnie) dus ik vind het in principe wel kunnen hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef J.James het volgende:
Maar uit je vraag maak ik op dat jij vindt van niet. Zou je dat kunnen onderbouwen?
Wauw, ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik in je prachtige blauwe ogen verdrinken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef Lalavy het volgende:
Zwaar gay die broeken voor mannen, helemaal als ze ze dan ook nog halverwege hun kont hebben hangen
Lekker hoor jou picca.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef Lalavy het volgende:
Zwaar gay die broeken voor mannen, helemaal als ze ze dan ook nog halverwege hun kont hebben hangen
Fijn om te horenquote:
Ik zal eerlijk toegeven dat ik ze online gekocht heb en niet helemaal zeker wist welke maat ik moest hebben. Deze is het toen geworden en omdat ik ze aan kon krijgen dacht ik dat het wel goed zat. Ik heb geen idee hoe skinny jeans horen te zitten namelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:46 schreef Scuidward het volgende:
Hmmmmm, zou die niet iets groter moeten? Als ik zo kijk naar die lijntjes bij je kruis.
[..]
Ik heb zelf ook een model (wellicht meer slimfit dan skinnie) dus ik vind het in principe wel kunnen hoor.
Je ballen kunnen wel wat hebben.
Ah ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:52 schreef J.James het volgende:
Ik zal eerlijk toegeven dat ik ze online gekocht heb en niet helemaal zeker wist welke maat ik moest hebben. Deze is het toen geworden en omdat ik ze aan kon krijgen dacht ik dat het wel goed zat. Ik heb geen idee hoe skinny jeans horen te zitten namelijk
En wat dat onderbouwen betreft bedoelde ik het lager dragen van de broek, misschien vanwege de ballen.
Ja, dat is waar. Je weet pas hoe een broek valt als je 'm in huis hebt. Fijn dat ik er in principe wel mee over straat kan volgens jou.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah ja.
- Over dat online kopen. Tja. Dat merk je dan pas als je de broek in huis hebt. Je hebt hem aan kunnen krijgen dus in principe mag je zo over straat, de vraag is, vindt jij het ook mooi, of denk je, met een maatje groter is het contrast tussen mijn boven- en onderbenen wat normaler en komt mijn figuur ook beter uit de verf? Verder vind ik groen een gewaagde kleur, niks voor mij, maar dat is smaak.
- Als je ballen echt pijn gaan doen dan kan je hem lager gaan dragen, of een maatje groter nemen. Of een dunnere onderbroek. Vooral als ik naar je foto kijk vraag ik mij af of je überhaupt je telefoon in je broekzak krijgt.
Edit: Wat is je lengte?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.
Ik heb nog wel een voorbeeld uit een ander topic van hoe het bij mij staat:
[..]
Ja, kan ook het merk zijn.quote:
Oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Goed punt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, kan ook het merk zijn.
Ah 1.84, dus een lange man. Daar vind ik het altijd beter bij staan dan bij korte mannen. Ook weer smaak. Ach, ik kan zoveel zeggen over deze specifieke broek maar uiteindelijk is het toch jouw aankoop en gaat het, zoals anderen al zeiden, om jouw mening
In dat geval vind ik deze broeken hieronder een mooiere versie van de skinny jean dan jouw groene:quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Goed punt!
Fijn dat jij vindt dat het beter staat. Ja, je hebt er gelijk in dat het om mijn mening gaat, maar ik ben juist wel benieuwd naar jouw mening hoor. Vandaar dit topic. Dus van mij mag je wel verder gaan over de broek, kan ik er ook wat van leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |