Oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Goed punt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, kan ook het merk zijn.
Ah 1.84, dus een lange man. Daar vind ik het altijd beter bij staan dan bij korte mannen. Ook weer smaak. Ach, ik kan zoveel zeggen over deze specifieke broek maar uiteindelijk is het toch jouw aankoop en gaat het, zoals anderen al zeiden, om jouw mening
In dat geval vind ik deze broeken hieronder een mooiere versie van de skinny jean dan jouw groene:quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Goed punt!
Fijn dat jij vindt dat het beter staat. Ja, je hebt er gelijk in dat het om mijn mening gaat, maar ik ben juist wel benieuwd naar jouw mening hoor. Vandaar dit topic. Dus van mij mag je wel verder gaan over de broek, kan ik er ook wat van leren.
Oké, ja daar heb je misschien wel gelijk in. Dat de broeken op de foto's van jou beter staan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
In dat geval vind ik deze broeken hieronder een mooiere versie van de skinny jean dan jouw groene:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch te krap dan bij jou. Zat ook al te denken, misschien kan je er twee terugsturen voor een maatje groter.
Wait wut?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.
Ik heb nog wel een voorbeeld uit een ander topic van hoe het bij mij staat:
[..]
quote:
Midden en rechts, dat is prima. Wat jij doet kan echt niet, dat zie je toch zelf ook wel?quote:
En die van mij dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Midden en rechts, dat is prima.
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:06 schreef eriksd het volgende:
Of ben je een vrouw met dikke bovenbenen?
Echt waar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Speedy_T het volgende:
Mits dit geen pics van zijn van je zusje moet jij zo snel mogelijk naar de sportschool en wijdere (lees: voor mannen) broeken kopen.
Je lijkt zo echt op een vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.
[..]
Nee, dat wordt hem niet. Skinny jeans kunnen wel, maar niet zo extreem. En als je ook nog een groene broek haalt moet je helemaal goed weten wat je doet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
je eigen foto? even voor de check?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |