Loop je graag voor lul?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.
Ik heb nog wel een voorbeeld uit een ander topic van hoe het bij mij staat:
[..]
Skinny jeans bij jongens (Jongens? Mannen bedoel je.) kan prima. Hangt wel af van de rest van de outfit, en hoe de broek de persoon past. Van die afgezakte broeken, met of zonder ondergoed, vind ik dan weer een no-go.quote:Wat ik me nu afvraag: hoe denken jullie over skinny jeans bij jongens? Kan het? Kan het niet? En hoe moeten ze de skinny jeans dragen? Half afgezakt of helemaal opgetrokken? En wat moet je eronder dragen? Een boxer? Een slip? Helemaal niks?
staat goed, niks meer aan doen.quote:
Even van man tot man: die broek kan niet. Hij zit als een legging, en het lijkt wel alsof je hem om je benen hebt geregen alsof je een rollade bent. Bovendien is de kleur intens lelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.
Ik heb nog wel een voorbeeld uit een ander topic van hoe het bij mij staat:
[..]
Eens! Respect voor TS.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef Moira. het volgende:
Ach ja, aan de andere kant misschien maar goed dat TS hier om onze mening vraagt en het toch aan heeft gedurfd om er een foto van te plaatsen.
Anders had hij misschien nooit geweten dat skinny jeans niets voor hem zijn
Ja, goeie vraag. Goede vrienden die weerhouden je ervan zo over straat te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef Marieke_w het volgende:
@TS: wat zeiden je ouders van je jeans? Of vrienden? Die zullen toch ook wel een mening hebben (positief of negatief)......of hebben die niks gezegd?
Euh, nee? Hoezo kan wat ik doe echt niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Midden en rechts, dat is prima. Wat jij doet kan echt niet, dat zie je toch zelf ook wel?
Oké, wel jammer dat ze dan dus niet voor mij bedoeld zijn. Misschien moet ik ze dan maar in de kast laten liggen voortaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:23 schreef xuryah het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat je erg vrouwelijke bovenbenen hebt.
Ik zou dan niet snel een skinnyjean dragen..
Bij lange mannen met slanke/gespierde benen vind ik het wel mooi staan.
Het is gewoon niet voor iedereen bedoeld. Net als zoveel dingen.
Maar het is jouw leven, jouw lichaam.. dus waarom vraag je onze mening?
Ik dacht dat dat de bedoeling was bij skinny jeans?quote:
Oké, ik dacht dat het wel kon omdat ik wel meer jongens met skinny jeans zie lopen. En die groene kleur was een beetje toeval, maar is dat dan geen handige kleur?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, dat wordt hem niet. Skinny jeans kunnen wel, maar niet zo extreem. En als je ook nog een groene broek haalt moet je helemaal goed weten wat je doet.
Mijn tip: haal gewoon een donkerblauwe slim fit. Kan bijna altijd.
Ja, ik wilde er een beetje bij horen op school zeg maar. Maar ik begrijp dat het dan misschien niet zo handig was om maar meteen een skinny jeans te kopen via internet? Ik heb er op school niet echt commentaar over gekregen, ook niet over een bilnaad die soms te zien is. Wel wat giechelende meiden, maar die giechelen overal om dus hoeft niet per se over mij te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef Phlogi2013 het volgende:
Je zult nog jong zijn, maar probeer niet elke modegril te volgen. Het wordt geaccepteerd, maar is natuurlijk een zwak statement.
Maar uiteindelijk moet je het vooral zelf weten en doet andermans mening er niet zo toe. Maar er zijn momenten in het leven waarop dat anders ligt.
1-2 maten te klein? Echt waar? Ik dacht dat skinny strak hoorde te zijn, maar heb er niet echt ervaring mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:31 schreef Kandijfijn het volgende:
Die broek is gewoon 1-2 maten te klein ziet er niet uit.
Voor de rest zijn skinnyjeans meer voor slanke jongens.
Oké, dus deze maat kan niet? Ik dacht dat het strak hoorde te zitten bij skinny jeans, maar blijkbaar is dit dan te strak? Misschien toch niet zo handig om de jeans bij Zalando te bestellen denk ik. Nu heb ik geen advies gekregen over hoe het moest passen enzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:42 schreef saaw het volgende:
Ik zou twee maten groter nemen, zo lijk het wel een leggingVerder vind ik de kleur ook niet heel flateus.
Maar zoals al meer opgemerkt hier, als jij er er fijn in voelt moet je het natuurlijk lekker doen
???quote:
Nee, hoezo?quote:
Het is maar wat je complimenten noemtquote:Op zaterdag 28 december 2013 05:38 schreef Patoshik het volgende:
Wat een complimenten voor je, J. James...
Oké, bedankt voor je reactie. Ik zag anderen skinny jeans dragen en daarom wou ik het ook wel. Maar ik had er dus verder niet echt bij nagedacht en gewoon via internet besteld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 05:58 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Skinny jeans bij jongens (Jongens? Mannen bedoel je.) kan prima. Hangt wel af van de rest van de outfit, en hoe de broek de persoon past. Van die afgezakte broeken, met of zonder ondergoed, vind ik dan weer een no-go.
Mocht jij nu perse skinny jeans willen, dan raad ik wel aan om ze fysiek in een winkel te halen en goed te passen. Zoals nu is gewoon te strak, maar dat was je inmiddels wel duidelijk. Ik heb zelf nog nooit goed passende skinny jeans gevonden, mijn heupen zijn te breed :<
Oké, ik wist niet dat ik vrouwenbenen had maar dankzij dit topic heb ik wel wat geleerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:41 schreef Marsenal het volgende:
Met die vrouwenbenen moet je absoluut geen skinniejeans dragen, TS
Ja, mijn vrienden zeiden dat het goed stond, daarom ben ik ook wel een beetje verbaasd door de reacties hier. Ik vraag me af of m'n vrienden me dan misschien niet wilden kwetsen of dat ze om een andere reden niet zeiden dat het niet kon. Want het is me nu wel duidelijk dat skinny jeans inderdaad niks voor mij zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef Moira. het volgende:
Ach ja, aan de andere kant misschien maar goed dat TS hier om onze mening vraagt en het toch aan heeft gedurfd om er een foto van te plaatsen.
Anders had hij misschien nooit geweten dat skinny jeans niets voor hem zijn
Bedankt voor de tip, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:40 schreef kipknots het volgende:
Sowieso als man ook geen skinny jeans met stretch dragen. Als je dat nodig bent is de broek te klein.
Dit is wel een beetje confronterend, maar ik heb zelf om je mening gevraagd dus dan moet ik dit maar slikken lijkt me.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:45 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Even van man tot man: die broek kan niet. Hij zit als een legging, en het lijkt wel alsof je hem om je benen hebt geregen alsof je een rollade bent. Bovendien is de kleur intens lelijk.
Aangezien je zelf aangeeft dat je licht overgewicht hebt zou ik als ik jou was juist kleren dragen die dit enigszins verbloemen (als je die behoefte hebt). Deze skinny broek benadrukt het juist.
Ik hoop niet dat je boos bent, ik probeer je te helpen.
Nou, m'n ouders/vrienden vonden 'm wel goed staan. En andere vrienden hebben dan weer niks gezegd. Ook niet op momenten dat ik gebukt stond of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef Marieke_w het volgende:
@TS: wat zeiden je ouders van je jeans? Of vrienden? Die zullen toch ook wel een mening hebben (positief of negatief)......of hebben die niks gezegd?
Dat vind ik wel een goed idee eigenlijk. Bedankt!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef Marieke_w het volgende:
@J.James: vraag nu nogmaals eens aan je vrienden wat ze van je broek(en) vinden.... wellicht durfden ze niet hun mening te geven.... Als blijkt dat ze toch vonden dat dit geen goede match was, maar dat ze je niet wilden kwetsen, kun je aangeven dat je JUIST hun eerlijke mening waardeert.... Anders neem je je vrienden mee om te shoppen..... of 1 van ons hier
Nee hoor, ik meende het serieus..quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:29 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Het is maar wat je complimenten noemt.
De opmerking was ook bedoeld als cynisme....
Nee, die hebben eigenlijk niks gezegdquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:54 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Goede vrienden die weerhouden je ervan zo over straat te gaan.
Je moet zo te zien wel een kant kiezen. Het is geen D66 broek.quote:
Ja ik snap het. Lullig dat je vrienden/ouders hun mening niet durven te geven..quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:14 schreef J.James het volgende:
Oké, wel jammer dat ze dan dus niet voor mij bedoeld zijn. Misschien moet ik ze dan maar in de kast laten liggen voortaan.
Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie op FOK! ervan vinden. Gewoon een objectieve mening van mensen die mij verder niet echt kennen of aardig/onaardig vinden.
Leuke ouders/vrienden dan als ze geen eens eerlijk hun mening durven te geven, het kan echt niet...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Nou, m'n ouders/vrienden vonden 'm wel goed staan. En andere vrienden hebben dan weer niks gezegd. Ook niet op momenten dat ik gebukt stond of iets dergelijks.
Dat vind ik dan wel weer het rare eraan, dat niemand me dit verteld heeft.
Ja, vandaar dat ik ook wel verrast werd door de reacties in dit topicquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Lullig dat je vrienden/ouders hun mening niet durven te geven..![]()
De kleur vind ik trouwens wel leuk van de broek
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Leuke ouders/vrienden dan als ze geen eens eerlijk hun mening durven te geven, het kan echt niet...
als je ik tegen zou komen op straat zou ik je echt uitlachen of denken dat je graag een vrouw wilt zijn
Dat wil hij ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
denken dat je graag een vrouw wilt zijn
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, mijn vrienden zeiden dat het goed stond, daarom ben ik ook wel een beetje verbaasd door de reacties hier. Ik vraag me af of m'n vrienden me dan misschien niet wilden kwetsen of dat ze om een andere reden niet zeiden dat het niet kon. Want het is me nu wel duidelijk dat skinny jeans inderdaad niks voor mij zijn.
Die schaduw + benen laten je kapot veel lijken op een vrouw met extreme hangtieten.quote:
Ik snap eigenlijk niet hoe dat zich daar gevormd heeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Afschuwelijk, zeker die frontal. Een mannencameltoe.
Precies, van slank bovenlijf, naar een waist uit proporties en bij de benen redelijk skinny. Foto van de zijkant ziet er dan beter uit, maar toch het past niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe hij de boel precies gerangschikt heeft weet ik niet, maar het lijkt me akelig oncomfortabel zittenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe dat zich daar gevormd heeft![]()
Ballen rechts, lul links ofzo?
Huuuu dat viel mij ook al op, jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef TGV2 het volgende:
James, maak anders eens een foto van je normale blauwe skinny.
Dit. Plus je spiegel schoonmaken voordat je een foto maakt. Pluk je hemd netjes in je broek stoppen. Zo lijk je een nog grotere hork dan de gemiddelde BZV boer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:42 schreef saaw het volgende:
Ik zou twee maten groter nemen, zo lijk het wel een leggingVerder vind ik de kleur ook niet heel flateus.
Maar zoals al meer opgemerkt hier, als jij er er fijn in voelt moet je het natuurlijk lekker doen
Dat is mooi taps toelopend inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nog wel als je de bouw ervoor hebt, maar veel smaller vind ik niets voor mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |