Je moet zo te zien wel een kant kiezen. Het is geen D66 broek.quote:
Ja ik snap het. Lullig dat je vrienden/ouders hun mening niet durven te geven..quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:14 schreef J.James het volgende:
Oké, wel jammer dat ze dan dus niet voor mij bedoeld zijn. Misschien moet ik ze dan maar in de kast laten liggen voortaan.
Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie op FOK! ervan vinden. Gewoon een objectieve mening van mensen die mij verder niet echt kennen of aardig/onaardig vinden.
Leuke ouders/vrienden dan als ze geen eens eerlijk hun mening durven te geven, het kan echt niet...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Nou, m'n ouders/vrienden vonden 'm wel goed staan. En andere vrienden hebben dan weer niks gezegd. Ook niet op momenten dat ik gebukt stond of iets dergelijks.
Dat vind ik dan wel weer het rare eraan, dat niemand me dit verteld heeft.
Ja, vandaar dat ik ook wel verrast werd door de reacties in dit topicquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Lullig dat je vrienden/ouders hun mening niet durven te geven..![]()
De kleur vind ik trouwens wel leuk van de broek
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Leuke ouders/vrienden dan als ze geen eens eerlijk hun mening durven te geven, het kan echt niet...
als je ik tegen zou komen op straat zou ik je echt uitlachen of denken dat je graag een vrouw wilt zijn
Dat wil hij ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
denken dat je graag een vrouw wilt zijn
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, mijn vrienden zeiden dat het goed stond, daarom ben ik ook wel een beetje verbaasd door de reacties hier. Ik vraag me af of m'n vrienden me dan misschien niet wilden kwetsen of dat ze om een andere reden niet zeiden dat het niet kon. Want het is me nu wel duidelijk dat skinny jeans inderdaad niks voor mij zijn.
Die schaduw + benen laten je kapot veel lijken op een vrouw met extreme hangtieten.quote:
Ik snap eigenlijk niet hoe dat zich daar gevormd heeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Afschuwelijk, zeker die frontal. Een mannencameltoe.
Precies, van slank bovenlijf, naar een waist uit proporties en bij de benen redelijk skinny. Foto van de zijkant ziet er dan beter uit, maar toch het past niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe hij de boel precies gerangschikt heeft weet ik niet, maar het lijkt me akelig oncomfortabel zittenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe dat zich daar gevormd heeft![]()
Ballen rechts, lul links ofzo?
Huuuu dat viel mij ook al op, jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef TGV2 het volgende:
James, maak anders eens een foto van je normale blauwe skinny.
Dit. Plus je spiegel schoonmaken voordat je een foto maakt. Pluk je hemd netjes in je broek stoppen. Zo lijk je een nog grotere hork dan de gemiddelde BZV boer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:42 schreef saaw het volgende:
Ik zou twee maten groter nemen, zo lijk het wel een leggingVerder vind ik de kleur ook niet heel flateus.
Maar zoals al meer opgemerkt hier, als jij er er fijn in voelt moet je het natuurlijk lekker doen
Dat is mooi taps toelopend inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nog wel als je de bouw ervoor hebt, maar veel smaller vind ik niets voor mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |