volgens mij is dit hele verhaal fake. Post eens een pic van die groene broek met een papiertje met je nick en fok.nl oid.quote:Op zondag 29 december 2013 18:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, die niet. Ik weet het niet precies meer, maar deze lijkt er wel wat op:
http://www.zalando.nl/che(...)l-ch621a02w-912.html
Met je eens, die blauwe die opeens geen jeans blijkt te zijn. Dat mobieltje met een roze hoesje, niet meer weten wat je precies gekocht hebt terwijl je dat bij Zalando zo kunt terugvinden.quote:Op zondag 29 december 2013 18:35 schreef marsan het volgende:
[..]
volgens mij is dit hele verhaal fake. Post eens een pic van die groene broek met een papiertje met je nick en fok.nl oid.
quote:Op zondag 29 december 2013 18:35 schreef marsan het volgende:
[..]
volgens mij is dit hele verhaal fake. Post eens een pic van die groene broek met een papiertje met je nick en fok.nl oid.
Ik ben gewoon de persoon van de foto met de groene broek. Ik post dit alleen niet onder het account waar ik normaal mee post vanwege privacyredenen. Vandaar dat T42 mij ook niet herkende, want ik heb hem wel op Facebook en daar heeft hij deze foto waarschijnlijk al eerder gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 18:40 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Met je eens, die blauwe die opeens geen jeans blijkt te zijn. Dat mobieltje met een roze hoesje, niet meer weten wat je precies gekocht hebt terwijl je dat bij Zalando zo kunt terugvinden.
DITquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef Lalavy het volgende:
Zwaar gay die broeken voor mannen, helemaal als ze ze dan ook nog halverwege hun kont hebben hangen
Is het echt zo erg?quote:Op zondag 29 december 2013 22:55 schreef krokusje31 het volgende:
Die groene broek met manspersoon kan echt NIET. zit veeeeeeeel te strak. Mijn eigen skinny zit amper zo strak en ik ben een vrouw. Als je als man zijnde zo'n benen hebt dan zou ik sowieso voor jeans gaan. Skinny jeans kan wel bijv. Stof is wat dikker en dan tekent het niet zo af op de benen. Zoals de jeans die hier geplaatst was van Jack and Jones. Maar TS, doe die broek niet meer aan. Please.
Doe het dan.quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef J.James het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?![]()
.
Oké, dan doe ik die broek niet meer aan. Behalve misschien nog één keer om een foto te maken en te bewijzen dat ik het ben.
Het flatteert niet, zou voor een ander model gaan. Komt je figuur vast beter uit. Je hóeft toch niet persé een skinny aan? Zoveel modellen te koop.quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef J.James het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?![]()
.
Oké, dan doe ik die broek niet meer aan. Behalve misschien nog één keer om een foto te maken en te bewijzen dat ik het ben.
Het is echt zo erg ja. Zou mijn man echt opsluiten als hij zoiets zou dragen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef J.James het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?![]()
.
Wat bedoel je met dat het niet flatteert? En ik wil wel graag een skinny dragen want dat vind ik mooi staan bij anderen. Misschien een maatje groter?quote:Op maandag 30 december 2013 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het flatteert niet, zou voor een ander model gaan. Komt je figuur vast beter uit. Je hóeft toch niet persé een skinny aan? Zoveel modellen te koop.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Het is echt zo erg ja. Zou mijn man echt opsluiten als hij zoiets zou dragen.
Precies wat ik schreef: ik vind dat het niet echt flatteert, dus zou of een maatje groter, of een ander model nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat het niet flatteert? En ik wil wel graag een skinny dragen want dat vind ik mooi staan bij anderen. Misschien een maatje groter?
[..].
Wat is flatteren dan? Dat woord ken ik niet.quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies wat ik schreef: ik vind dat het niet echt flatteert, dus zou of een maatje groter, of een ander model nemen.
Als iets je niet flatteert, dan is het geen kijk.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat is flatteren dan? Dat woord ken ik niet.
Dat het je goed staat en iets doet voor je figuur.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat is flatteren dan? Dat woord ken ik niet.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als iets je niet flatteert, dan is het geen kijk.
Oké, bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat het je goed staat en iets doet voor je figuur.
Maatje groter en geen gekleurde jeans nemen. Beperk je tot zwart of blauw. Welke maat heb je eigenlijk?quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat het niet flatteert? En ik wil wel graag een skinny dragen want dat vind ik mooi staan bij anderen. Misschien een maatje groter?
[..].
TROLL!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Nou ben ik niet de slankste, maar ik zou mezelf ook niet dik willen noemen. Licht overgewicht denk ik, dus wel wat bredere benen.
Ik heb nog wel een voorbeeld uit een ander topic van hoe het bij mij staat:
[..]
Heb je al een foto gemaakt?quote:
Miley Cyrusquote:
Reclame krijgen online.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef tennis_jongen het volgende:
Ik krijg réclame van zalando skinny jeans onder dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |