bij jouw staan ze vast welquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef Lalavy het volgende:
Zwaar gay die broeken voor mannen, helemaal als ze ze dan ook nog halverwege hun kont hebben hangen
Ja kan goed tochquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef gold-rush het volgende:
Ik draag ze ook,diesel thavars,binnen in de broek staat in ieder geval skinny.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
soms twijfel ik om een maatje groter te kopen maar dan zit de broek bij de zijkanten raar bij mij,
Ik denk dat die van mij wel net groter zijn dan de topic starter.
Maar goed,meningen zijn welkom
Ik zou dit meer slim-fit noemen, vind het niet echt skinny jeans.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef gold-rush het volgende:
Ik draag ze ook,diesel thavars,binnen in de broek staat in ieder geval skinny.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
soms twijfel ik om een maatje groter te kopen maar dan zit de broek bij de zijkanten raar bij mij,
Ik denk dat die van mij wel net groter zijn dan de topic starter.
Maar goed,meningen zijn welkom
Goed argument ook.quote:
ja er staat wel skinny binnen in de label maar goed de meningen mogen verschillen daarin.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou dit meer slim-fit noemen, vind het niet echt skinny jeans.
Hihi, wat een leuke uitdrukking!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:14 schreef J.James het volgende:
[...] Gewoon een objectieve mening van mensen [...].
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef J.James het volgende:
Ik ga morgen overdag even een foto maken, dan is er genoeg licht op m'n kamer.
Ik ook, en ben zelfs lang en heel slank.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef Jirdo het volgende:
Ik draag alleen maar skinnies. Je moet wel slank zijn, anders zien ze er niet uit.
Ik denk dat ik wel een beetje slank benquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef Jirdo het volgende:
Ik draag alleen maar skinnies. Je moet wel slank zijn, anders zien ze er niet uit.
Oh, ik heb een hele hoop allstarsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Skinny jeans bij jongens kan leuk zijn
Met all star sneakers helemaal
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik heb een hele hoop allstars
Shit, helemaal vergeten om die foto te maken. Hopelijk lukt het vandaag...
komt ie nog, TS?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik heb een hele hoop allstars
Shit, helemaal vergeten om die foto te maken. Hopelijk lukt het vandaag...
Ook wel skaters aka hipsters genoemdquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:17 schreef eend112 het volgende:
Ik vind het er echt niet uit zien en volgens mij zit het ook niet lekker, meestal is het ook een bepaald type dat skinny jean draagt, ik zou het nooit aan doen in ieder geval
Ik dacht dat skaters altijd juist wijde broeken droegen?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ook wel skaters aka hipsters genoemd
Da's alweer verleden tijdquote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat skaters altijd juist wijde broeken droegen?
SPOILER: Skaters toenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Skaters' nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's alweer verleden tijdWe worden oud
Vroeger (90s/early 00s) waren skaters nog cool, toen kwamen er hipsters en vonden dat ook cool en namen het toen over
"maar we zijn niet mainstream hoor"SPOILER: Skaters toenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow wat is deze danSPOILER: 'Skaters' nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist ik helemaal nietOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Dat zeg ik, we worden oudquote:Op zondag 19 januari 2014 16:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
wow wat is deze dan
wist ik helemaal niet
Dit weiger ik te accepteren Moiraquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |