Dat was vroeger. Tegenwoordig is skinny jeans met vans en bijpassende carhartt muts de outfitquote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat skaters altijd juist wijde broeken droegen?
Ja hoor. Alleen een beetje druk de laatste tijd waardoor het er telkens niet van komtquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's alweer verleden tijdWe worden oud
Vroeger (90s/early 00s) waren skaters nog cool, toen kwamen er hipsters en vonden dat ook cool en namen het toen over
"maar we zijn niet mainstream hoor"SPOILER: Skaters toenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de skater-stijl van nu eigenlijk mooier dan vroeger!SPOILER: 'Skaters' nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skaters zijn eigenlijk best wel trendy!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Ik vind de skater-stijl van nu eigenlijk mooier dan vroeger!Skaters zijn eigenlijk best wel trendy!
Komt ie nog TS?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:00 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen een beetje druk de laatste tijd waardoor het er telkens niet van komt
Maar er komt sowieso deze week een foto met papiertje erbij. En misschien nog een foto met een andere broek aan, alleen weet ik nog niet welke broek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |