maar daar ga je geen 3.5 naar zitten staren..dat wordt één groot wit vlakquote:Op donderdag 26 december 2013 18:12 schreef Neuroscience het volgende:
Misschien dan achter de schermen dingetjes afgewisseld met hoogtepuntjes
Scherp. Als een mes.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
maar daar ga je geen 3.5 naar zitten staren..dat wordt één groot wit vlak
Er is morgen geen Voetbal International op de televisie.quote:
Wanneer wel weer?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is morgen geen Voetbal International op de televisie.
Zou 't?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is morgen geen Voetbal International op de televisie.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De winterstop vind ik altijd zo'n gelul weet je wel. Dan krijg je dat geouwehoer van we moeten de batterij weer opladen of iets dergelijks. Dan denk ik bij mijn eigen van waarvoor in godsnaam? Drie uur in de week brallen en onzin verkopen aan een tafel lijkt me niet zo'n zware opgave hoor. Ik sla zeven avonden in de week wartaal uit aan de keukentafel.
Regisseur Jan moet even herstellen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De winterstop vind ik altijd zo'n gelul weet je wel. Dan krijg je dat geouwehoer van we moeten de batterij weer opladen of iets dergelijks. Dan denk ik bij mijn eigen van waarvoor in godsnaam? Drie uur in de week brallen en onzin verkopen aan een tafel lijkt me niet zo'n zware opgave hoor. Ik sla zeven avonden in de week wartaal uit aan de keukentafel.
Misschien kunt u even om hem lachen, want het is een beetje zielig aan het worden.quote:
Nu de gifbeker leeg is kunnen ze de rug rechten en de batterij opladen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Regisseur Jan moet even herstellen.
Commentaar bij de kool van Dennis was wel legendarisch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:00 schreef Evertjan het volgende:
http://www.wtf.nl/hiep-hiep/16860/jack-van-gelder-63.html
Ik zag het ook staan in de gidsquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef macca728 het volgende:
Om 18.30 VI vanavond ?? Een compilatie ?
Staat alleen dit, wat denk ik niet klopt:quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef macca728 het volgende:
Om 18.30 VI vanavond ?? Een compilatie ?
Ik hoop dat het wel klopt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat alleen dit, wat denk ik niet klopt:
Sportnieuws waarin wordt gediscussieerd over de laatste ontwikkelingen rond voetbal. Er worden wedstrijden, strategieën en hoofdrolspelers geanalyseerd.
Klein voorproefje alvast voor oudejaarsavond misschien?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
IK hoop het wel ja, maar ik kan het me niet voorstellen.
Haten op Mr. Bean.quote:
Edit: Ja dusquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit slaat echt helemaal nergens op maar ik ga gewoon nog een keer kijken
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:47 schreef Edensnator het volgende:
Is dit een herhaling van afgelopen maandag of vrijdag?
ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.![]()
Is die special pas op oudjaarsavond?
Ja maar Karinaquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.![]()
Is die special pas op oudjaarsavond?
Beetje triest om de schuld op Karina af te schuiven, klootzak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar Karina
wil dat niet in de topic pointer zetten.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje triest om de schuld op Karina af te schuiven, klootzak.
xDquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
Dacht dat we de laatste kantineheld al gehad hadden?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar Karina
wil dat niet in de topic pointer zetten.
Je ben bent zelf aan de gangquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]Ja we blijven aan de gang. Straks is de pointer nog langer dan het topic.
Wel kut dat Top2000 er dan ook isquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Man man man dat wordt een geniale oudejaarsavond.
Nou gisteren wel een beetje ja, ik denk dat het de gourmet wasquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ben bent zelf aan de gang
Oh. Ik dacht eigenlijk meer aan modereren, maar vervelend. Zolang het maar niet schraal wordt dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou gisteren wel een beetje ja, ik denk dat het de gourmet was
Neuh is alweer over. Was maar een klein beetje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eigenlijk meer aan modereren, maar vervelend. Zolang het maar niet schraal wordt dan.
Tuurlijk maar T2000 op tv is ook leuk .quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
radio en tv kunnen tegelijkertijd aan.
Maher mag als hij thuis komt nog even naar het Klokhuis kijken. Daarna tandjes poetsen en naar bed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
Hahaha, ik blijf lachen om Locadia en Maher die voor het kampioenschap willen gaan.
Klokkenspel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maher mag als hij thuis komt nog even naar het Klokhuis kijken. Daarna tandjes poetsen en naar bed.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Ondanks dat DailyMotion het nu niet mogelijk maakt om een Winterstop Compilatie te uploaden, heb ik toch (met succes) een alternatief gevonden via Youtube. Een 70 minuten durende compilatie van de hoogtepunten van augustus t/m december 2013, met een Louis van Gaal editie.
Goed manquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Ondanks dat DailyMotion het nu niet mogelijk maakt om een Winterstop Compilatie te uploaden, heb ik toch (met succes) een alternatief gevonden via Youtube. Een 70 minuten durende compilatie van de hoogtepunten van augustus t/m december 2013, met een Louis van Gaal editie.
Mooi johquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Klassequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Haha eerste die ik opende. Eerste fragment is al meteenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Klasse, ik begin maar met de Van Gaal aflevering
Netjes!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Was een topshow!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
straks om 23.00 dat hysterische wijf van een Fleur Agema op Ned 1 met Jeroen Pauw
Apart om de ogen van Johan op +/- 3.35 te zien in tegenstelling tot de rest van de video.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
De maandag deadline zal wel zwaar zijn geweest ;Dquote:Op zondag 29 december 2013 02:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Apart om de ogen van Johan op +/- 3.35 te zien in tegenstelling tot de rest van de video.
Hoe kan een cuver nu hoger staan dan het origineel. Kijkersvragen!quote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef Pascalus het volgende:
You'll never walk alone staat in de top2000 maar het is niet gezongen door Lee Towers.
Ik begrijp hier niets van.
Minachting van de luisteraar!quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kan een cuver nu hoger staan dan het origineel. Kijkersvragen!
De versie van Lee (het origineel) staat er ook in, maar lager dan die cover.quote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef Pascalus het volgende:
You'll never walk alone staat in de top2000 maar het is niet gezongen door Lee Towers.
Die kleurquote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mannen met lef.
De top2000 is meer voor klassieke nummers.quote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef Pascalus het volgende:
Afschuwelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kleurMoet je wel heeeel veel lef hebben.
Dat is helaas nog niet bekend, deze nieuwe collectie is pas vanaf februari te koop in het hele land.quote:Op zondag 29 december 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Wat zijn de prijzen ongeveer?
Voor een barkie doe ik het.
er lopen er nog een paar door tot morgen geloof ikquote:Op maandag 30 december 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
Nog steeds, ik dacht dat die veilingen allang allemaal waren afgelopen.
Opbokken met die SR troep. Levert overigens ook niet bijster veel op, had wel 10k+ verwachtquote:Op maandag 30 december 2013 13:03 schreef Evertjan het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/aan-tafel-bij-vi
je kan nog bieden mensen!!!!
Gewoon de meest spraakzame user van het Rechten topic naar voren schuiven.quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoop wel dat die bieder nog wat fatsoenlijks te melden heeft anders zitten we weer met plaatsvervangende schaamte te kijken straks..
Dat is Paxcon ongetwijfeldquote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon de meest spraakzame user van het Rechten topic naar voren schuiven.
Misschien kan ik dan net zo'n begrip worden als de keurige leraar wiskunde uit Nijmegen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik morgen miljonair ben koop ik dit voor Johannes
Dat is absoluut een feit inderdaad ja wat dat betreft. Paxgod.quote:
Ik mag het hopen! Ik moet het helaas ook missen. Maar het zou mooi zijn als ik morgen kan uitkateren met het VI jaaroverzicht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:41 schreef Droathoah het volgende:
Is de aflevering achteraf wel te downloaden in .mp4? Kan het door een feest vanavond niet zien. Not dun!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:41 schreef Droathoah het volgende:
Is de aflevering achteraf wel te downloaden in .mp4? Kan het door een feest vanavond niet zien. Not dun!
gewoon lekker om half negen bij de schoonouders op de bank gaan zitten met het broekje uit en de bamihapjes en Amstel bier bij de handquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:41 schreef Droathoah het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 18:03:38Een fijne jaarwisseling en een gezond 2014 http://t.co/0It2zun5po reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Slobeend het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 18:03:38Een fijne jaarwisseling en een gezond 2014 http://t.co/0It2zun5po reageer retweet
aadje zit lekker in dubaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topshow!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon lekker om half negen bij de schoonouders op de bank gaan zitten met het broekje uit en de bamihapjes en Amstel bier bij de hand
http://www.vi.nl/nieuws/q(...)nden-de-deur-uit.htmquote:'Om het in zijn termen te verwoorden: Van den Brom verneukt het voetbal van Anderlecht.'
Oud-trainer Aad de Mos hekelt een van de tirades van John van den Brom waarin de arbiter het moest ontgelden.
Jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:30 schreef Evertjan het volgende:
mede VI hooligans allemaal alvast een fijne jaarwisseling en laten we ervoor zorgen dat we in 2014 nog veel mogen genieten van onze VI helden
Zo alles achter elkaar ...quote:
Mooi juist.quote:
Sorry, heb echt geen idee. Wat waardeloos zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:09 schreef VMSDKR het volgende:
Is er iemand die een link naar een stream heeft? Kan wel van iMac naar TV streamen maar analoog heeft het begeven.
De hond draait er één , Johan rookt er één.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Johan vindt het bijzonder ontspannend om bij het hond uitlaten een sigaartje te roken.
Ik kijk het wel terug, RTL 4 er maar op.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, heb echt geen idee. Wat waardeloos zeg
en dan ff later bij de hond een drol bij de hond uit zijn bek te graaienquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De hond draait er één , Johan rookt er één.
Hij doet het maar op tv, thuis heeft hij niks te vertellen, hij zit zelfs onder de plak bij zijn hond.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de show
Ook namens mij een nieuwjaarsgroet aan iedereen!
En dat Johan in 2014 maar lekker zo veel mogelijk mensen kan blijven beledigen.
FOX VOETBAL 12.000 (18:22)quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet echt veel dusWat had de Foxie Oud en Nieuw special?
Ik heb niks gezien gisteravond, maar het enige leuke programma was toch wel VI.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet echt veel dusWat had de Foxie Oud en Nieuw special?
Nee ik heb ook niks gezien, maar de special valt tot nu toe niet tegen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien gisteravond, maar het enige leuke programma was toch wel VI.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan gaat wat makkelijk door de bocht, aldus Marco van Basten.
En:
[ afbeelding ]
Dit is toch geen anchorman?
Met dat pak aan, kan hij zo aan de slag in de scholengemeenschap.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan gaat wat makkelijk door de bocht, aldus Marco van Basten.
En:
[ afbeelding ]
Dit is toch geen anchorman?
Jij ook een goed 20143.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:01 schreef Iwanius het volgende:
Ja...was wel aardig die O&N Special.
Oh ja. Allemaal een goed:
[ afbeelding ]
Ik loop een uur en 8 minuten op je voor vrees ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga het zo terugkijken. Iemand zin om samen te kijken en dan in dit topic posten?
Even pauzeren dan ouwe reus?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik loop een uur en 8 minuten op je voor vrees ik.
Leuk om het nieuwe jaar zo te beginnen Johannesquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee spoel jij maar vooruit!
Het nieuwe jaar met een achterstand beginnen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk om het nieuwe jaar zo te beginnen Johannes
Ondanks al je beperkingen houd ik van jequote:Op woensdag 1 januari 2014 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk om het nieuwe jaar zo te beginnen Johannes
Idd, ondanks dat 95% bekend was, was het leuk om nog eens te zien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:19 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Haha net even teruggekeken, mooie special was het
was dat Leo Driessen? Ik dacht de broer van Leo Beenhakkerquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
Sterkte nog aan de mensen die met Leo Driessen het nieuwe jaar in zijn gegaan.
Ik zit op 2 uur en 10 minuten inmiddelsquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:07 schreef Ties02 het volgende:
Erg leuke specialzat goed in mekaar
Denk trouwens dat er nog een hele hoop mensen zijn die het terug moeten kijken
Ik zit inmiddels op 2,34, dus ik weet dat de grote Schelvecchio er nog aan komt. Echt iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit op 2 uur en 10 minuten inmiddels
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
Sterkte nog aan de mensen die met Leo Driessen het nieuwe jaar in zijn gegaan.
te weinig fragmentjes van Schelvecchio dus geen compleet overzichtquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op 2,34, dus ik weet dat de grote Schelvecchio er nog aan komt. Echt iets om naar uit te kijken.
Ik dacht dat je dat bewust zei. Met een kwinkslag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hands in plaats van Hans was een onbewuste hilariteit.
2:49:30, Schelvecchio tijdquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat bewust zei. Met een kwinkslag.
Dankuquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:20 schreef Arn0 het volgende:
MP4 van de special:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d8a-fa4dcc7b2a97.mp4
zit in de binnenstad van Gouda dus het zal wel geen nieuwbouw zijn iddquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik verbaasde me wel over wat voor een krot dat VI pand is zeg, alsof je 20 jaar terug de tijd in ging, en dan dat hok wat de directiekamer is, of dat andere hok wat ze de uitgeverij noemen.
een uitzending met een lach en een traanquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emotioneel moment in de uitzending inderdaad.
Hans is een topgozerquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Jivis het volgende:
Vond de reportage over Hansie misschien wel het mooist.
Viel me ook opquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Caland het volgende:
Het valt verder helemaal niet op dat Derksen fan is van Cruijff.
Ongelooflijk ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Arn0 het volgende:
Een special die meer dan drie uur duurt en heb me geen enkel moment verveeld. Toch weer knap gedaan.
Ik zou er induikenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emotioneel moment in de uitzending inderdaad.
Is al eerder opgenomen he, tijdens een reguliere uitzending ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dat laatste snapte ik niet wat deden ze nog in de studio ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |