Moet je het wel filmen vanuit je eigen appartement en online zetten uiteraard.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef meneer_kozijn het volgende:
Zal ik aanbellen, en kijken hoe snel hij zijn broek aandoet
Is dat Hans van Baalen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:59 schreef Rectum het volgende:
valt nog mee... die van mij stond vorige week zo in zijn huis:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot de naalden uitvallen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:59 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Braddie daar beneden?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:59 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme doe es nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:59 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog wel .. Straks gaat ie heul andere dingen doen en stel je voor dat je neefjes dat zien!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef flapskie123 het volgende:
Joh, hij heeft tenminste een onderbroek aan...
Niet aan gedacht.. Oh gosh. Anoniem hijgbelletje waarin je hem laat weten dat je hem kunt zien..?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Nu nog wel .. Straks gaat ie heul andere dingen doen en stel je voor dat je neefjes dat zien!
Die kinderen raken voor de rest van hun leven beschadigd!
Nou geen hijgbelletje ik zou een carillon laten afspelen in de telefoonhoornquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef flapskie123 het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.. Oh gosh. Anoniem hijgbelletje waarin je hem laat weten dat je hem kunt zien..?
Classyquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou geen hijgbelletje ik zou een carillon laten afspelen in de telefoonhoorn
Die man heeft zulke moobs dat zelfs Google Adsense dit nog aan zal zien voor tieten. Weg inkomsten van FOK!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:59 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |