maar daar ga je geen 3.5 naar zitten staren..dat wordt één groot wit vlakquote:Op donderdag 26 december 2013 18:12 schreef Neuroscience het volgende:
Misschien dan achter de schermen dingetjes afgewisseld met hoogtepuntjes
Scherp. Als een mes.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
maar daar ga je geen 3.5 naar zitten staren..dat wordt één groot wit vlak
Er is morgen geen Voetbal International op de televisie.quote:
Wanneer wel weer?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is morgen geen Voetbal International op de televisie.
Zou 't?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is morgen geen Voetbal International op de televisie.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De winterstop vind ik altijd zo'n gelul weet je wel. Dan krijg je dat geouwehoer van we moeten de batterij weer opladen of iets dergelijks. Dan denk ik bij mijn eigen van waarvoor in godsnaam? Drie uur in de week brallen en onzin verkopen aan een tafel lijkt me niet zo'n zware opgave hoor. Ik sla zeven avonden in de week wartaal uit aan de keukentafel.
Regisseur Jan moet even herstellen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De winterstop vind ik altijd zo'n gelul weet je wel. Dan krijg je dat geouwehoer van we moeten de batterij weer opladen of iets dergelijks. Dan denk ik bij mijn eigen van waarvoor in godsnaam? Drie uur in de week brallen en onzin verkopen aan een tafel lijkt me niet zo'n zware opgave hoor. Ik sla zeven avonden in de week wartaal uit aan de keukentafel.
Misschien kunt u even om hem lachen, want het is een beetje zielig aan het worden.quote:
Nu de gifbeker leeg is kunnen ze de rug rechten en de batterij opladen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Regisseur Jan moet even herstellen.
Commentaar bij de kool van Dennis was wel legendarisch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:00 schreef Evertjan het volgende:
http://www.wtf.nl/hiep-hiep/16860/jack-van-gelder-63.html
Ik zag het ook staan in de gidsquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef macca728 het volgende:
Om 18.30 VI vanavond ?? Een compilatie ?
Staat alleen dit, wat denk ik niet klopt:quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef macca728 het volgende:
Om 18.30 VI vanavond ?? Een compilatie ?
Ik hoop dat het wel klopt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat alleen dit, wat denk ik niet klopt:
Sportnieuws waarin wordt gediscussieerd over de laatste ontwikkelingen rond voetbal. Er worden wedstrijden, strategieën en hoofdrolspelers geanalyseerd.
Klein voorproefje alvast voor oudejaarsavond misschien?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
IK hoop het wel ja, maar ik kan het me niet voorstellen.
Haten op Mr. Bean.quote:
Edit: Ja dusquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit slaat echt helemaal nergens op maar ik ga gewoon nog een keer kijken
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:47 schreef Edensnator het volgende:
Is dit een herhaling van afgelopen maandag of vrijdag?
ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.![]()
Is die special pas op oudjaarsavond?
Ja maar Karinaquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.![]()
Is die special pas op oudjaarsavond?
Beetje triest om de schuld op Karina af te schuiven, klootzak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar Karina
wil dat niet in de topic pointer zetten.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje triest om de schuld op Karina af te schuiven, klootzak.
xDquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
Dacht dat we de laatste kantineheld al gehad hadden?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar Karina
wil dat niet in de topic pointer zetten.
Je ben bent zelf aan de gangquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]Ja we blijven aan de gang. Straks is de pointer nog langer dan het topic.
Wel kut dat Top2000 er dan ook isquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Man man man dat wordt een geniale oudejaarsavond.
Nou gisteren wel een beetje ja, ik denk dat het de gourmet wasquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ben bent zelf aan de gang
Oh. Ik dacht eigenlijk meer aan modereren, maar vervelend. Zolang het maar niet schraal wordt dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou gisteren wel een beetje ja, ik denk dat het de gourmet was
Neuh is alweer over. Was maar een klein beetje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eigenlijk meer aan modereren, maar vervelend. Zolang het maar niet schraal wordt dan.
Tuurlijk maar T2000 op tv is ook leuk .quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
radio en tv kunnen tegelijkertijd aan.
Maher mag als hij thuis komt nog even naar het Klokhuis kijken. Daarna tandjes poetsen en naar bed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
Hahaha, ik blijf lachen om Locadia en Maher die voor het kampioenschap willen gaan.
Klokkenspel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maher mag als hij thuis komt nog even naar het Klokhuis kijken. Daarna tandjes poetsen en naar bed.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Ondanks dat DailyMotion het nu niet mogelijk maakt om een Winterstop Compilatie te uploaden, heb ik toch (met succes) een alternatief gevonden via Youtube. Een 70 minuten durende compilatie van de hoogtepunten van augustus t/m december 2013, met een Louis van Gaal editie.
Goed manquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Ondanks dat DailyMotion het nu niet mogelijk maakt om een Winterstop Compilatie te uploaden, heb ik toch (met succes) een alternatief gevonden via Youtube. Een 70 minuten durende compilatie van de hoogtepunten van augustus t/m december 2013, met een Louis van Gaal editie.
Mooi johquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Klassequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Haha eerste die ik opende. Eerste fragment is al meteenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Klasse, ik begin maar met de Van Gaal aflevering
Netjes!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Oliver23 het volgende:
Was een topshow!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
straks om 23.00 dat hysterische wijf van een Fleur Agema op Ned 1 met Jeroen Pauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |