was dat Leo Driessen? Ik dacht de broer van Leo Beenhakkerquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
Sterkte nog aan de mensen die met Leo Driessen het nieuwe jaar in zijn gegaan.
Ik zit op 2 uur en 10 minuten inmiddelsquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:07 schreef Ties02 het volgende:
Erg leuke specialzat goed in mekaar
Denk trouwens dat er nog een hele hoop mensen zijn die het terug moeten kijken
Ik zit inmiddels op 2,34, dus ik weet dat de grote Schelvecchio er nog aan komt. Echt iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit op 2 uur en 10 minuten inmiddels
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
Sterkte nog aan de mensen die met Leo Driessen het nieuwe jaar in zijn gegaan.
te weinig fragmentjes van Schelvecchio dus geen compleet overzichtquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op 2,34, dus ik weet dat de grote Schelvecchio er nog aan komt. Echt iets om naar uit te kijken.
Ik dacht dat je dat bewust zei. Met een kwinkslag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hands in plaats van Hans was een onbewuste hilariteit.
2:49:30, Schelvecchio tijdquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat bewust zei. Met een kwinkslag.
Dankuquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:20 schreef Arn0 het volgende:
MP4 van de special:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d8a-fa4dcc7b2a97.mp4
zit in de binnenstad van Gouda dus het zal wel geen nieuwbouw zijn iddquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik verbaasde me wel over wat voor een krot dat VI pand is zeg, alsof je 20 jaar terug de tijd in ging, en dan dat hok wat de directiekamer is, of dat andere hok wat ze de uitgeverij noemen.
een uitzending met een lach en een traanquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emotioneel moment in de uitzending inderdaad.
Hans is een topgozerquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Jivis het volgende:
Vond de reportage over Hansie misschien wel het mooist.
Viel me ook opquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Caland het volgende:
Het valt verder helemaal niet op dat Derksen fan is van Cruijff.
Ongelooflijk ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Arn0 het volgende:
Een special die meer dan drie uur duurt en heb me geen enkel moment verveeld. Toch weer knap gedaan.
Ik zou er induikenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emotioneel moment in de uitzending inderdaad.
Is al eerder opgenomen he, tijdens een reguliere uitzending ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dat laatste snapte ik niet wat deden ze nog in de studio ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |