Dat was Edward Reekers, die van Rutless Queen. Hiet was t nog Max Werner.quote:
Alles klinkt klote met zaadbalkanker...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef Martinello het volgende:
Froger heeft dit nummer verklooid.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was Edward Reekers, die van Rutless Queen. Hiet was t nog Max Werner.
[ afbeelding ]
Niet zo naar doen over het muzikale enigma van Nederland.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef Martinello het volgende:
Froger heeft dit nummer verklooid.
Van Kayak en de Cats naar Froger.. jajajajaquote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo naar doen over het muzikale enigma van Nederland.
Lekker veel haar ook allemaal.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef Lamabal het volgende:
Dit zijn pas echte helden
[ afbeelding ]
Bijna alles vind ik goed van ze...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef Lamabal het volgende:
Dit zijn pas echte helden
[ afbeelding ]
Tegenwoordig zit al het haar op het gezichtquote:
Overigens niks mis met baardjesquote:Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit al het haar op het gezicht
Nee, Slayer is eruit gevallen. Sommige mensen claimen dat Radio 2 het heeft gecensureerd, maar ik heb daar nergens wat over gelezen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:16 schreef Montov het volgende:
Staat Slayer niet meer in de lijst?
Nou ja, naast het schaatsen toch maar even wat beluisteren de komende dagen.
Bij Bieber moet hij nog op het gezicht en in de keel groeienquote:
Grap met een baardquote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij moet weer overdrijven natuurlijk he?
Trek jij vast een fles open wordt je vaak meliger van...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij moet weer overdrijven natuurlijk he?
Tweedagsvliegje.quote:
Nee man ik ga nu niet al zitten zuipen, dan ben ik vanavond bezopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Trek jij vast een fles open wordt je vaak meliger van...![]()
Vorig jaar staat onlinequote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit zaterdag 12 uur in de trein. Heeft er al een gek de huidige top2000 als download gezet dat ik vanaf 6:39 tot en met 19:15 gewoon kan luisteren onderweg?
Maar geef toe, het is wel gezellig!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik ga nu niet al zitten zuipen, dan ben ik vanavond bezopen.
Ik ga zo wel weer even wat anders doen, ik wil niet de hele middag achter mijn pc zitten, word er zo gaar van.
Ja dat wel, ik moet mezelf dwingen om af en toe tussendoor EVEN iets anders te doen. Ik laat de muziek wel opstaan natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar geef toe, het is wel gezellig!
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
Heh bah. Wilde pizza bestellen maar geen cashDus zelf maar eentje in de oven moeten gooeien nu
Waarom moet je downloaden? Gewoon luisteren toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit zaterdag 12 uur in de trein. Heeft er al een gek de huidige top2000 als download gezet dat ik vanaf 6:39 tot en met 19:15 gewoon kan luisteren onderweg?
Is toch leuk Corquote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik ga nu niet al zitten zuipen, dan ben ik vanavond bezopen.
Ik ga zo wel weer even wat anders doen, ik wil niet de hele middag achter mijn pc zitten, word er zo gaar van.
Niet alleen stiekemquote:
Wat dan. Niks moetquote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik moet mezelf dwingen om af en toe tussendoor EVEN iets anders te doen. Ik laat de muziek wel opstaan natuurlijk.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
In 87 was het irritant en dat is het nog steeds
Hinterglemm. 4x overstappen onderweg maar even een maatje opzoeken die daar werkt. En ik kon niet op andere vrienden wachten die misschien pas maandag gaan dus 12 uur alleen in de trein nu. Dan maar top2000 dacht ik zo, mja internet is onbetaalbaar dus een andere manier zoeken nuquote:Op donderdag 26 december 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom moet je downloaden? Gewoon luisteren toch?Waar ga je heen? Alpen?
Internet in de trein?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hinterglemm. 4x overstappen onderweg maar even een maatje opzoeken die daar werkt. En ik kon niet op andere vrienden wachten die misschien pas maandag gaan dus 12 uur alleen in de trein nu. Dan maar top2000 dacht ik zo, mja internet is onbetaalbaar dus een andere manier zoeken nu
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
LudoGod. Oh nu steel ik MB zijn tekst
Nee, daar staan The Beatles met Let It Be. En daarover zijn geen leuke grapjes te maken die met China hebben te maken.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat dit over nr 39 met witte rijst?
Ik ken users die zouden zeggen dat je al sloom bent, maar ikzelf geef toe dat ik ook al behoorlijk traag ben geworden.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk JOhannes, maar dagen achter elkaar alleen maar dat doen... word er zo sloom van.
Jullie zijn straks helemaal geindoctrineerd met VBL 'lingo'.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
LudoGod. Oh nu steel ik MB zijn tekst
Deutsche Bahn heb je voor 5 euro een volledige dag Wifiquote:Op donderdag 26 december 2013 14:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hinterglemm. 4x overstappen onderweg maar even een maatje opzoeken die daar werkt. En ik kon niet op andere vrienden wachten die misschien pas maandag gaan dus 12 uur alleen in de trein nu. Dan maar top2000 dacht ik zo, mja internet is onbetaalbaar dus een andere manier zoeken nu
Dat nummer heette eigenlijk Red it be.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, daar staan The Beatles met Let It Be. En daarover zijn geen leuke grapjes te maken die met China hebben te maken.
Ben ik ook, sloomquote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken users die zouden zeggen dat je al sloom bent, maar ikzelf geef toe dat ik ook al behoorlijk traag ben geworden.
Oh echt? Mja, mijn accu trekt dat geen 12 uurquote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Deutsche Bahn heb je voor 5 euro een volledige dag Wifi
Alle klasses hebben stopcontactenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh echt? Mja, mijn accu trekt dat geen 12 uur
Volgens mij zit daar ook stroomquote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh echt? Mja, mijn accu trekt dat geen 12 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |