Grap met een baardquote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij moet weer overdrijven natuurlijk he?
Trek jij vast een fles open wordt je vaak meliger van...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij moet weer overdrijven natuurlijk he?
Tweedagsvliegje.quote:
Nee man ik ga nu niet al zitten zuipen, dan ben ik vanavond bezopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Trek jij vast een fles open wordt je vaak meliger van...![]()
Vorig jaar staat onlinequote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit zaterdag 12 uur in de trein. Heeft er al een gek de huidige top2000 als download gezet dat ik vanaf 6:39 tot en met 19:15 gewoon kan luisteren onderweg?
Maar geef toe, het is wel gezellig!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik ga nu niet al zitten zuipen, dan ben ik vanavond bezopen.
Ik ga zo wel weer even wat anders doen, ik wil niet de hele middag achter mijn pc zitten, word er zo gaar van.
Ja dat wel, ik moet mezelf dwingen om af en toe tussendoor EVEN iets anders te doen. Ik laat de muziek wel opstaan natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar geef toe, het is wel gezellig!
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
Heh bah. Wilde pizza bestellen maar geen cashDus zelf maar eentje in de oven moeten gooeien nu
Waarom moet je downloaden? Gewoon luisteren toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit zaterdag 12 uur in de trein. Heeft er al een gek de huidige top2000 als download gezet dat ik vanaf 6:39 tot en met 19:15 gewoon kan luisteren onderweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |