De Backstreet Boys kunnen ook goed zingen?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
The Beatles waren geen boyband. The Beatles waren vier echte muzikanten die toevallig het geluk hadden dat ze er ook nog eens redelijk uitzagen. Boybands zijn doorgaans bij elkaar gecast, grotendeels op basis van uiterlijk.
De Stones zagen er beter uit. Keith Richardsquote:Op donderdag 26 december 2013 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
The Beatles waren geen boyband. The Beatles waren vier echte muzikanten die toevallig het geluk hadden dat ze er ook nog eens redelijk uitzagen. Boybands zijn doorgaans bij elkaar gecast, grotendeels op basis van uiterlijk.
Ook ja, eigenlijk zou dan elke band die alleen uit mannen/jongens bestaat een boyband zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Monkees ook wel, hoewel dat later veranderde
Monkees is bij elkaar gezet zootje dat later hun eigen nummers wilden spelen/makenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja, eigenlijk zou dan elke band die alleen uit mannen/jongens bestaat een boyband zijn.
Ik lag net 10 min op de grond om er 4 onder de bank vandaan te hengelenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hebt geen vogel meer in je hand?
Ja voor de tv-serie.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Monkees is bij elkaar gezet zootje dat later hun eigen nummers wilden spelen/maken
Ik heb het niet over zingen, maar over musiceren. Dat je tegenwoordig artiest kunt zijn als je alleen kunt zingen, is allang bekend. Programma's als The Voice zorgen ervoor dat zingen wel érg wordt overgewaardeerd, ten opzichte van zelf je muziek ook nog schrijven.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Backstreet Boys kunnen ook goed zingen?
* FritsFlits zet benny hill muziekje opquote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lag net 10 min op de grond om er 4 onder de bank vandaan te hengelen
Ja datquote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits zet benny hill muziekje op
Ja, maar wel eerste prefab groepjequote:
De enige die ik om een zinnige mening kan vragen, is m'n moeder. En die was juist gek van de Everly Brothers. Die dit jaar voor het eerst uit de lijst zijn verdwenen, wat toch wel een gemis is.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
De Stones zagen er beter uit. Keith Richards
Of het de eerste was weet ik niet, maar kan bestquote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, maar wel eerste prefab groepje
Volgens mij welquote:Op donderdag 26 december 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Of het de eerste was weet ik niet, maar kan best
Schande!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige die ik om een zinnige mening kan vragen, is m'n moeder. En die was juist gek van de Everly Brothers. Die dit jaar voor het eerst uit de lijst zijn verdwenen, wat toch wel een gemis is.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pak een electrovliegenmepper dat houdt ze wel even rustig....
Welke site?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:15 schreef Lamabal het volgende:
Damn. Pino is wel lekker bezig. Zijn site werkt lekker !
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pak een electrovliegenmepper dat houdt ze wel even rustig....
Nopequote:Op donderdag 26 december 2013 14:16 schreef Montov het volgende:
Staat Slayer niet meer in de lijst?
Nou ja, naast het schaatsen toch maar even wat beluisteren de komende dagen.
Ah het is een hele site, had ik nog niet door, heb wel de linkjes hier in het topic voorbij zien komen. Doet ie mooi.quote:
Dat was niet deze zangerquote:Op donderdag 26 december 2013 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Die zanger gezien samen met Pink Floyd Project. Nog steeds erg goed
Waar?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
Wow, volgens mij hadden we hier een aardbeving. Of er reed een cruiseschip door de straat.
Centraal Bulgarije dus niet echt om de hoekquote:
Zou ik ook echt nooit doen. Die van mij zijn verwend.quote:
Ahhhh, nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Centraal Bulgarije dus niet echt om de hoek
O.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was niet deze zanger
Ik weet hetquote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet alle vogels zijn lieverdjes hoor, er zitten nou eenmaal ook klootzakken tussen...
Het was 21 graden in New Yorkquote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef FritsFlits het volgende:
Winter in America is cold... brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |