Mooi man, ik ga niet luisteren.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, uur hierna '74-'75
alors
Beter dan PSVquote:Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RIngo kon anders leuk drummen
Is dat de definitie van een boyband?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
boybands spelen geen instrumenten
Ja, best ernstig. Ik overweeg voor volgend jaar een proteststem op dit nummer.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:08 schreef laxus13 het volgende:
The Sun Ain's Gonna Shine Anymore is er jammer genoeg uit
Baasje is hetquote:Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RIngo kon anders leuk drummen
Dus Beatles was niet de eerste boyband?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat de definitie van een boyband?
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben eigenlijk
Gary Barlow (van Take That) is componist en speelt wel degelijk zelf piano.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
boybands spelen geen instrumenten
Ik zie de Beatles niet echt als een boyband eigenlijk. Dan zou de Stones ook een boyband zijn lijkt me. Of Mud of The Sweet....quote:Op donderdag 26 december 2013 14:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus Beatles was niet de eerste boyband?
Voor mij welquote:Op donderdag 26 december 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat de definitie van een boyband?
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben eigenlijk
Monkees ook wel, hoewel dat later veranderdequote:Op donderdag 26 december 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie de Beatles niet echt als een boyband eigenlijk. Dan zou de Stones ook een boyband zijn lijkt me. Of Mud of The Sweet....
De Doobie brothers heten ook geen Doobie.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Walker brothers: geen brothers en ze heten niet Walker
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op donderdag 26 december 2013 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gary Barlow (van Take That) is componist en speelt wel degelijk zelf piano.
Wa?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Doobie brothers heten ook geen Doobie.
Ik wens hem sterkte met het bijhoudenquote:
gezondheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |