SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Zelfde hier. Ik hoorde het woord voor het eerst bij de bekendmaking van 'woord van het jaar' op de radio.quote:
vrolijk en dan nog steeds kutquote:Op woensdag 25 december 2013 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Best vrolijk nummertje toch nog wel?
Het is 20 jaar ouder...dan 20 jaar geledenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:36 schreef FritsFlits het volgende:
Nah Neh Nah Vaya con Dios 1990
Denk altijd dat dit nummer 20 jaar ouder is
Het staat er bij zelfs.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Damn, te lang een nieuw topic geopend...
Zolang het niet in 40+ wordt gezetquote:
I'm confusedquote:Op woensdag 25 december 2013 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga een selfie van mijn selfie sturen en daar een selfie van maken
ik nu ook.. al dat nederlands en engels door elkaar...quote:
Al paar jaar nietquote:Op woensdag 25 december 2013 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat nummer en titel gewijzigd moest worden...
dan zou ze toch niet op de ipad kunnen typen...quote:
Het staat er nota bene bijquote:Op woensdag 25 december 2013 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan zou ze toch niet op de ipad kunnen typen...
Zit je naar MainStreet te luisteren?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik nu ook.. al dat nederlands en engels door elkaar...
Daarom dik driehonderd plaatsen gezakt. Iets om hoop voor volgend jaar uit te putten.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is echt zo'n zouteloos kutnummer he.
zolang ik de harde tikken mag uitdelen..quote:Op woensdag 25 december 2013 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Geen problemen mee als iemand jouw vrouw corrigeert?
Al een paar jaar niet meerquote:Op woensdag 25 december 2013 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Da's niet aan mijquote:Op woensdag 25 december 2013 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang ik de harde tikken mag uitdelen..
Nope, jij hebt echt lang geen topicreeksen verlengd danquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:40 schreef FritsFlits het volgende:
Achja Diaan wordt ook een dagje ouder
Geniet er maar van, want we nemen hierna alweer afscheid van haar.quote:
Ik 'Love Her Madly'quote:Op woensdag 25 december 2013 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Please Don't Stop the rain best mooi van Morrison..
Wat? Staat die Bird er niet in?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geniet er maar van, want we nemen hierna alweer afscheid van haar.
Da's gezondquote:Op woensdag 25 december 2013 16:40 schreef FritsFlits het volgende:
True! Dit jaar de 40 aangetikt. En ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:40 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True! Dit jaar de 40 aangetikt. En ik ben er blij mee.
Nee. Dit is ook het enige nummer waarmee ze tot nog toe de Top 2000 haalde.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat? Staat die Bird er niet in?
Kunnen we dat zwart op wit krijgen? Graag met specificatie van 'een tijdje'.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef peaceman het volgende:
Beste nieuws van deze Kerst: Justin Bieber gaat er een tijdje mee stoppen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geniet er maar van, want we nemen hierna alweer afscheid van haar.
Beter nummer.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kut zeiknummer is dit. Doe dan Set The FIRE to the Third Bar, in dit genre
ik hoop dat 'een tijdje' in zijn geval een rekbaar begrip is.. wens ik coldplay ook toe..quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kunnen we dat zwart op wit krijgen? Graag met specificatie van 'een tijdje'.
Vorig jaar voor het laatst denk ik. Post al een hele tijd niet meer op fok!quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, jij hebt echt lang geen topicreeksen verlengd dan
Ik vind haar overratedquote:Op woensdag 25 december 2013 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter nummer.
Maar dat is niet Nelly Furtado die dat zingt
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het laatst denk ik. Post al een hele tijd niet meer op fok!
Nee, gelukkig niet. Martha Wainwright.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter nummer.
Maar dat is niet Nelly Furtado die dat zingt
The Clash net gemist?quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Top2000 is een uitzondering?
Maar niet met platen van deze kwaliteit. Dit is echt wel de beste van ELOquote:Op woensdag 25 december 2013 16:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geen zorgen, ELO staat er nog 5 keer in.
Mijn ex was destijds jaloers dat ik Furtado en haar muziek leuk vond. Later heeft ze die eerste CD van haar gekocht en was het toch goedquote:Op woensdag 25 december 2013 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze heeft een paar goede nummers, maar ik zou ook geen cd van haar kopen hoor
dat snap ik... ik weet als geen ander wat de gevolgen daarvan zijn...quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat snap ik... ik weet als geen ander wat de gevolgen daarvan zijn...
Het houdt niet op...quote:Op woensdag 25 december 2013 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat snap ik... ik weet als geen ander wat de gevolgen daarvan zijn...
En Paroles eruit. Daarom doet Kranenbarg zeker ook niet mee dit jaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef FritsFlits het volgende:
Gerard Lenorman is ook flink aan het zakken
Wat zeg ie?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje een Bassie en Adriaan muziekje, alsof ieder moment Bassie en Adriaan vanachter een muurtje vandaan kunnen komen om door middel van Robin de baron te beroven
Heb niets met auto's, maar dit ziet er mooi uit hoorquote:
Instrumentaal!quote:
Pijnlijk inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef FritsFlits het volgende:
Gerard Lenorman is ook flink aan het zakken
Dalida er sowieso helemaal uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Paroles eruit. Daarom doet Kranenbarg zeker ook niet mee dit jaar?
De echte muziekjes staan er ook in, hoor. Op 366 en 997.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje een Bassie en Adriaan muziekje, alsof ieder moment Bassie en Adriaan vanachter een muurtje vandaan kunnen komen om door middel van Robin de baron te beroven
Ik vind het bewoon echt niet leuk....quote:Op woensdag 25 december 2013 16:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Instrumentaal!![]()
Tubular Bells
Echoes
Alleen dit nummer niet zo heel erg.
Vangalis Antarctica echoes?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De echte muziekjes staan er ook in, hoor. Op 366 en 997.
Dat mag hoor, maar daarmee sluit je wel een paar geweldige muziekstukken uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het bewoon echt niet leuk....
Gelukkig is deze weer omhoog gegaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is wel een klassiekertje hoor
Mwah... mag wel iets hogerquote:Op woensdag 25 december 2013 16:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig is deze weer omhoog gegaan.
Dat is een ander nummer toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef tralalala het volgende:
Moet gelijk aan Lost (serie) denken.
Ik heb het ook met bepaalde talen, zoals italiaans en spaans. Echt vreselijk. Frans vind ik wel weer mooi.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat mag hoor, maar daarmee sluit je wel een paar geweldige muziekstukken uit.
Tubular Bells van Mike Oldfield en Sylvia van Focus.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een ander nummer toch?
Die dingen waren wel populair destijdsquote:Op woensdag 25 december 2013 16:53 schreef Ferdo het volgende:
Hij mocht het orgeltje van Booker T lenen.
het was ook een hint..quote:Op woensdag 25 december 2013 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat je vrouw een nieuwe halen
Eens, maar het is een begin. Eerherstel na achthonderd plekken zakken in vijf jaar tijd.quote:
Echt bizar hoe ver nummers kunnen zakkenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eens, maar het is een begin. Eerherstel na achthonderd plekken zakken in vijf jaar tijd.
Ik heb veel met auto's, maar vind het evengoed leukquote:Op woensdag 25 december 2013 16:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb niets met auto's, maar dit ziet er mooi uit hoor
Misschien is hij pissenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:55 schreef Ferdo het volgende:
Hier had ik wel verwacht dat Sander het af zou kappen...valt nog mee.
In 2003 was het nog nummer 684 zelfs.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Echt bizar hoe ver nummers kunnen zakken
Bridge Over Troubled Water stond ooit op 9, nu 38.. vind dat eigenlijk te laag voor die plaatquote:Op woensdag 25 december 2013 16:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In 2003 was het nog nummer 684 zelfs.
Een kippenvelnummer is dat. In de positieve zin van het woord.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bridge Over Troubled Water stond ooit op 9, nu 38.. vind dat eigenlijk te laag voor die plaat
Ik vind top 100 hoog, ongeacht welke plaatquote:Op woensdag 25 december 2013 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bridge Over Troubled Water stond ooit op 9, nu 38.. vind dat eigenlijk te laag voor die plaat
Een van de weinige, of misschien de enige waarbij ik vanaf het begin alquote:Op woensdag 25 december 2013 16:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een kippenvelnummer is dat. In de positieve zin van het woord.
Huh?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
beach boys
Ik moet altijd aan James Bond denken bij deze
A View To A Kill, ja, die scene van James Bond op een snowboard.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
beach boys
Ik moet altijd aan James Bond denken bij deze
Zonde inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2013 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Werd gebruikt in een filmquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
A View To A Kill, ja, die scene van James Bond op een snowboard.
Ahquote:Op woensdag 25 december 2013 16:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
A View To A Kill, ja, die scene van James Bond op een snowboard.
Terechte klacht, nog ergers als mensen boven de 16 selfies makenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:58 schreef pfaf het volgende:
Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar Radio 2 die over selfies begint...
Ueberhaupt is het al misselijkmakend als mensen boven de 16 zulke taal bezigen, maar als dj op Radio 2...
vind je Sander de Heer geen goede DJ dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:58 schreef pfaf het volgende:
Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar Radio 2 die over selfies begint...
Ueberhaupt is het al misselijkmakend als mensen boven de 16 zulke taal bezigen, maar als dj op Radio 2...
Als ze het maar zelf opruimenquote:
goeie grap fritsquote:Op woensdag 25 december 2013 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als ze het maar zelf opruimen
Oh wowquote:Op woensdag 25 december 2013 16:59 schreef Molurus het volgende:
Op zich opmerkelijk dat Comfortably Numb van Pink Floyd zo laat de waardering kreeg die het eigenlijk verdient. In 2002 op plaats 1357, nu plaats 8.
En dat terwijl die plaat uit 1979 is.
Goed uur....incl degene die jij afkeurtquote:Op woensdag 25 december 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
1936 Titles Barclay James Harvest![]()
![]()
1935 La Ballade Des Gens Heureux Gerard Lenorman![]()
1934 America Razorlight
1933 It's Oh So Quiet Björk![]()
1932 Wooden Heart Elvis Presley
1931 The Wild Boys Duran Duran
1930 Play With Fire The Rolling StonesFIRE
1929 In The Mood Glenn Miller
1928 Sex Bomb Tom Jones & Mousse T.![]()
1927 Oliver's Army Elvis Costello![]()
1926 De Dag Dat Alles Beter Is Nick & Simon
1925 Itchycoo Park Small Faces
1924 Money's Too Tight To Mention Simply Red![]()
1923 Too Young To Die Jamiroquai
1922 Drive The Cars
Dat nummer vind ik nou weer totaal overrated.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh wow
Avond stond eerst op 421 of zo
Ook van de NS?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed uur....incl degene die jij afkeurt
Eens, schijtnummerquote:Op woensdag 25 december 2013 17:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik nou weer totaal overrated.
Ja deze welquote:
Er zijn er meerdere te bedenken van Boudewijn die boven Avond horen te staan, inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik nou weer totaal overrated.
Beneden Alle Peilquote:Op woensdag 25 december 2013 17:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere te bedenken van Boudewijn die boven Avond horen te staan, inderdaad.
Zelf stemde ik op Testament.quote:
Ook goed nummer. Live gehoord trouwensquote:
Die zou nou weer veel hoger mogen staan inderdaad.quote:
Heb je hem nog live gezien?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die zou nou weer veel hoger mogen staan inderdaad.![]()
En heksensabbat, gewoon omdat ik hou van lange muziekstukken.
Helaas niet. Maar nou moet ik eerlijk zeggen dat ik Boudewijn de Groot veel beter vond in zijn hippie-periode dan tegenwoordig.quote:
Hij staat trouwens al vijf edities met precies dezelfde dertien nummers in de Top 2000.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook goed nummer. Live gehoord trouwens
Hij had er ooit 15quote:Op woensdag 25 december 2013 17:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij staat trouwens al vijf edities met precies dezelfde dertien nummers in de Top 2000.
Soort van. Gelukkig zonder Ringo.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste nummer van The Beatles vandaag
Oh, wacht...
Jammer, live is hij mooi hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 17:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar nou moet ik eerlijk zeggen dat ik Boudewijn de Groot veel beter vond in zijn hippie-periode dan tegenwoordig.
Klopt, in 2008 stonden Tante Julia en Ik Ben Ik er voor het laatst in. De rest bleef in de lijst.quote:
Tante Julia jaquote:Op woensdag 25 december 2013 17:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Klopt, in 2008 stonden Tante Julia en Ik Ben Ik er voor het laatst in. De rest bleef in de lijst.
Beetje overrated, imhoquote:Op woensdag 25 december 2013 16:59 schreef Molurus het volgende:
Op zich opmerkelijk dat Comfortably Numb van Pink Floyd zo laat de waardering kreeg die het eigenlijk verdient. In 2002 op plaats 1357, nu plaats 8.
En dat terwijl die plaat uit 1979 is.
Dat zal de versie zonder Nico Haak betreffen, gok ik.quote:
quote:
Really? Ik vind het eenquote:
Plaats 8 is misschien een beetje overdreven, maar wat mij betreft hoort ie zeker in de top 50.quote:
Waardeloze gozer.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander de Heer is echt een mongool heh.
Dit... En die toespelingen op zijn naamquote:Op woensdag 25 december 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander de Heer is echt een mongool heh.
Sander geilt op zichzelf. Ik heb wel eens zijn programma in de ochtend geluisterd toen mijn douchradio nog werktequote:Op woensdag 25 december 2013 17:10 schreef Ferdo het volgende:
Plaat aankondigen, en dan vervolgens eerst een naamjingle...hoeft toch ook niet?
Eigenlijk niet.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef peaceman het volgende:
tot laters... eten voorbereiden en dan eten...
Tja, De Heer Zij Met U, Het Huis Van De Heer...quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit... En die toespelingen op zijn naam
Ciaoquote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef peaceman het volgende:
Ja getver, half wakker op weg naar een ochtenddienst in de auto Sander luisterenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sander geilt op zichzelf. Ik heb wel eens zijn programma in de ochtend geluisterd toen mijn douchradio nog werkte
Ik vind het aardige muziek, top2000 waardig, maar in mijn top100 komen ze niet voorquote:Op woensdag 25 december 2013 17:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Plaats 8 is misschien een beetje overdreven, maar wat mij betreft hoort ie zeker in de top 50.
Hij heeft een item "top2000-classic", die gast koopt z'n eigen plek inquote:Op woensdag 25 december 2013 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja getver, half wakker op weg naar een ochtenddienst in de auto Sander luisteren![]()
![]()
Paroles is er dus uit, maar Stromae komt er met twee binnen...ergens nog steeds rond de 31 van vorig jaar, lijkt me.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel franstalige nummers staan er in de Top 2000?
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef peaceman het volgende:
31 maar?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Paroles is er dus uit, maar Stromae komt er met twee binnen...ergens nog steeds rond de 31 van vorig jaar, lijkt me.
Op zich is Razorlight een prima band geweest maar dit nummer is echt zaaddodend.quote:
Wire To Wire is wel een prachtig nummer, en Before I Fall To Pieces van die 2e plaat is een heerlijk rocknummer.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
Slipway Fires is wel een lekker album voor als je in een dip zit.
Dat gevoel deel ik wel.. Lijkt me ook niet dat je dit als nummer 1 zet. Ik wissel vaak nog van nummers per jaarquote:Op woensdag 25 december 2013 17:15 schreef D. het volgende:
Van heel veel nummers kan ik me voorstellen dat ze in een lijst met de 2000 beste platen komen, maar als ik me dan bedenk dat ze dus in iemands top 15 staan, dan heb ik er meer moeite mee
Al moet ik ook zeggen dat mijn top 15 ook niet mijn top 15 isquote:Op woensdag 25 december 2013 17:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat gevoel deel ik wel.. Lijkt me ook niet dat je dit als nummer 1 zet. Ik wissel vaak nog van nummers per jaar
27 dus.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Paroles is er dus uit, maar Stromae komt er met twee binnen...ergens nog steeds rond de 31 van vorig jaar, lijkt me.
Keek na een week mijn Top100 terug, ik schrok me doodquote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Al moet ik ook zeggen dat mijn top 15 ook niet mijn top 15 is
Bij mij ook niet, maar ik ben niet zo van lijstjes maken van muziek. Kan toch nooit kiezen.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Al moet ik ook zeggen dat mijn top 15 ook niet mijn top 15 is
Als ik een lijst van 15 platen zou samenstellen die ik zelf de beste 15 platen ooit vind dan zijn dat vermoedelijk allemaal platen die ik momenteel niet snel zou opzetten omdat ik ze gewoon veel te vaak heb gehoord.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat gevoel deel ik wel.. Lijkt me ook niet dat je dit als nummer 1 zet. Ik wissel vaak nog van nummers per jaar
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Keek na een week mijn Top100 terug, ik schrok me dood
iksdee.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef FritsFlits het volgende:
Ach in Ijsland hebben ze meer geld dan bij PSV
Duitsquote:Op woensdag 25 december 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel verschillende talen staan er dit jaar in de lijst? Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Fries, Koreaans, Portugees?, Fillipijns?, verder?
Oh die was ik vergetenquote:
Het is ook meer een lijstje van "15 liedjes uit de keuzelijst, die je wel graag wilt horen"quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als ik een lijst van 15 platen zou samenstellen die ik zelf de beste 15 platen ooit vind dan zijn dat vermoedelijk allemaal platen die ik momenteel niet snel zou opzetten omdat ik ze gewoon veel te vaak heb gehoord.
"De 15 platen waar ik nu het liefst naar luister" is een heel ander lijstje.
staat 7 seconds er ook in?quote:
Ja toch? Prachtige plaat is datquote:
dan komt er nog een taal bij. al zou ik niet weten welkequote:Op woensdag 25 december 2013 17:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja toch? Prachtige plaat is dat
Hoorde Portishead - Glory Xox net nog op StuBru klonk lekker! Ken het verder niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is Portishead beter dan Bjork. Zonder twijfel. Portishead
Gemis in de top 2000.
Debut is een fantastische plaat ja, Play Dead en There's More To Life Than This, en natuurlijk Human Behaviourquote:Op woensdag 25 december 2013 17:21 schreef peaceman het volgende:
1e album van Bjork is echt heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |