Tante Julia jaquote:Op woensdag 25 december 2013 17:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Klopt, in 2008 stonden Tante Julia en Ik Ben Ik er voor het laatst in. De rest bleef in de lijst.
Beetje overrated, imhoquote:Op woensdag 25 december 2013 16:59 schreef Molurus het volgende:
Op zich opmerkelijk dat Comfortably Numb van Pink Floyd zo laat de waardering kreeg die het eigenlijk verdient. In 2002 op plaats 1357, nu plaats 8.
En dat terwijl die plaat uit 1979 is.
Dat zal de versie zonder Nico Haak betreffen, gok ik.quote:
quote:
Really? Ik vind het eenquote:
Plaats 8 is misschien een beetje overdreven, maar wat mij betreft hoort ie zeker in de top 50.quote:
Waardeloze gozer.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander de Heer is echt een mongool heh.
Dit... En die toespelingen op zijn naamquote:Op woensdag 25 december 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander de Heer is echt een mongool heh.
Sander geilt op zichzelf. Ik heb wel eens zijn programma in de ochtend geluisterd toen mijn douchradio nog werktequote:Op woensdag 25 december 2013 17:10 schreef Ferdo het volgende:
Plaat aankondigen, en dan vervolgens eerst een naamjingle...hoeft toch ook niet?
Eigenlijk niet.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef peaceman het volgende:
tot laters... eten voorbereiden en dan eten...
Tja, De Heer Zij Met U, Het Huis Van De Heer...quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit... En die toespelingen op zijn naam
Ciaoquote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef peaceman het volgende:
Ja getver, half wakker op weg naar een ochtenddienst in de auto Sander luisterenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sander geilt op zichzelf. Ik heb wel eens zijn programma in de ochtend geluisterd toen mijn douchradio nog werkte
Ik vind het aardige muziek, top2000 waardig, maar in mijn top100 komen ze niet voorquote:Op woensdag 25 december 2013 17:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Plaats 8 is misschien een beetje overdreven, maar wat mij betreft hoort ie zeker in de top 50.
Hij heeft een item "top2000-classic", die gast koopt z'n eigen plek inquote:Op woensdag 25 december 2013 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja getver, half wakker op weg naar een ochtenddienst in de auto Sander luisteren![]()
![]()
Paroles is er dus uit, maar Stromae komt er met twee binnen...ergens nog steeds rond de 31 van vorig jaar, lijkt me.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel franstalige nummers staan er in de Top 2000?
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef peaceman het volgende:
31 maar?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Paroles is er dus uit, maar Stromae komt er met twee binnen...ergens nog steeds rond de 31 van vorig jaar, lijkt me.
Op zich is Razorlight een prima band geweest maar dit nummer is echt zaaddodend.quote:
Wire To Wire is wel een prachtig nummer, en Before I Fall To Pieces van die 2e plaat is een heerlijk rocknummer.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
Slipway Fires is wel een lekker album voor als je in een dip zit.
Dat gevoel deel ik wel.. Lijkt me ook niet dat je dit als nummer 1 zet. Ik wissel vaak nog van nummers per jaarquote:Op woensdag 25 december 2013 17:15 schreef D. het volgende:
Van heel veel nummers kan ik me voorstellen dat ze in een lijst met de 2000 beste platen komen, maar als ik me dan bedenk dat ze dus in iemands top 15 staan, dan heb ik er meer moeite mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |