Wat? Staat die Bird er niet in?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geniet er maar van, want we nemen hierna alweer afscheid van haar.
Da's gezondquote:Op woensdag 25 december 2013 16:40 schreef FritsFlits het volgende:
Achja Diaan wordt ook een dagje ouder
True! Dit jaar de 40 aangetikt. En ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:40 schreef FritsFlits het volgende:
Achja Diaan wordt ook een dagje ouder
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True! Dit jaar de 40 aangetikt. En ik ben er blij mee.
Nee. Dit is ook het enige nummer waarmee ze tot nog toe de Top 2000 haalde.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat? Staat die Bird er niet in?
Kunnen we dat zwart op wit krijgen? Graag met specificatie van 'een tijdje'.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef peaceman het volgende:
Beste nieuws van deze Kerst: Justin Bieber gaat er een tijdje mee stoppen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geniet er maar van, want we nemen hierna alweer afscheid van haar.
Beter nummer.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kut zeiknummer is dit. Doe dan Set The FIRE to the Third Bar, in dit genre
ik hoop dat 'een tijdje' in zijn geval een rekbaar begrip is.. wens ik coldplay ook toe..quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kunnen we dat zwart op wit krijgen? Graag met specificatie van 'een tijdje'.
Vorig jaar voor het laatst denk ik. Post al een hele tijd niet meer op fok!quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, jij hebt echt lang geen topicreeksen verlengd dan
Ik vind haar overratedquote:Op woensdag 25 december 2013 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter nummer.
Maar dat is niet Nelly Furtado die dat zingt
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het laatst denk ik. Post al een hele tijd niet meer op fok!
Nee, gelukkig niet. Martha Wainwright.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter nummer.
Maar dat is niet Nelly Furtado die dat zingt
The Clash net gemist?quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Top2000 is een uitzondering?
Maar niet met platen van deze kwaliteit. Dit is echt wel de beste van ELOquote:Op woensdag 25 december 2013 16:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geen zorgen, ELO staat er nog 5 keer in.
Mijn ex was destijds jaloers dat ik Furtado en haar muziek leuk vond. Later heeft ze die eerste CD van haar gekocht en was het toch goedquote:Op woensdag 25 december 2013 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze heeft een paar goede nummers, maar ik zou ook geen cd van haar kopen hoor
dat snap ik... ik weet als geen ander wat de gevolgen daarvan zijn...quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat snap ik... ik weet als geen ander wat de gevolgen daarvan zijn...
Het houdt niet op...quote:Op woensdag 25 december 2013 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat snap ik... ik weet als geen ander wat de gevolgen daarvan zijn...
En Paroles eruit. Daarom doet Kranenbarg zeker ook niet mee dit jaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef FritsFlits het volgende:
Gerard Lenorman is ook flink aan het zakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |