Wat zeg ie?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje een Bassie en Adriaan muziekje, alsof ieder moment Bassie en Adriaan vanachter een muurtje vandaan kunnen komen om door middel van Robin de baron te beroven
Heb niets met auto's, maar dit ziet er mooi uit hoorquote:
Instrumentaal!quote:
Pijnlijk inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef FritsFlits het volgende:
Gerard Lenorman is ook flink aan het zakken
Dalida er sowieso helemaal uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Paroles eruit. Daarom doet Kranenbarg zeker ook niet mee dit jaar?
De echte muziekjes staan er ook in, hoor. Op 366 en 997.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje een Bassie en Adriaan muziekje, alsof ieder moment Bassie en Adriaan vanachter een muurtje vandaan kunnen komen om door middel van Robin de baron te beroven
Ik vind het bewoon echt niet leuk....quote:Op woensdag 25 december 2013 16:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Instrumentaal!![]()
Tubular Bells
Echoes
Alleen dit nummer niet zo heel erg.
Vangalis Antarctica echoes?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De echte muziekjes staan er ook in, hoor. Op 366 en 997.
Dat mag hoor, maar daarmee sluit je wel een paar geweldige muziekstukken uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het bewoon echt niet leuk....
Gelukkig is deze weer omhoog gegaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is wel een klassiekertje hoor
Mwah... mag wel iets hogerquote:Op woensdag 25 december 2013 16:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig is deze weer omhoog gegaan.
Dat is een ander nummer toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef tralalala het volgende:
Moet gelijk aan Lost (serie) denken.
Ik heb het ook met bepaalde talen, zoals italiaans en spaans. Echt vreselijk. Frans vind ik wel weer mooi.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat mag hoor, maar daarmee sluit je wel een paar geweldige muziekstukken uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |