Eens, schijtnummerquote:Op woensdag 25 december 2013 17:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik nou weer totaal overrated.
Ja deze welquote:
Er zijn er meerdere te bedenken van Boudewijn die boven Avond horen te staan, inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik nou weer totaal overrated.
Beneden Alle Peilquote:Op woensdag 25 december 2013 17:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere te bedenken van Boudewijn die boven Avond horen te staan, inderdaad.
Zelf stemde ik op Testament.quote:
Ook goed nummer. Live gehoord trouwensquote:
Die zou nou weer veel hoger mogen staan inderdaad.quote:
Heb je hem nog live gezien?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die zou nou weer veel hoger mogen staan inderdaad.![]()
En heksensabbat, gewoon omdat ik hou van lange muziekstukken.
Helaas niet. Maar nou moet ik eerlijk zeggen dat ik Boudewijn de Groot veel beter vond in zijn hippie-periode dan tegenwoordig.quote:
Hij staat trouwens al vijf edities met precies dezelfde dertien nummers in de Top 2000.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook goed nummer. Live gehoord trouwens
Hij had er ooit 15quote:Op woensdag 25 december 2013 17:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij staat trouwens al vijf edities met precies dezelfde dertien nummers in de Top 2000.
Soort van. Gelukkig zonder Ringo.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste nummer van The Beatles vandaag
Oh, wacht...
Jammer, live is hij mooi hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 17:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar nou moet ik eerlijk zeggen dat ik Boudewijn de Groot veel beter vond in zijn hippie-periode dan tegenwoordig.
Klopt, in 2008 stonden Tante Julia en Ik Ben Ik er voor het laatst in. De rest bleef in de lijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |