iksdee.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef FritsFlits het volgende:
Ach in Ijsland hebben ze meer geld dan bij PSV
Duitsquote:Op woensdag 25 december 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel verschillende talen staan er dit jaar in de lijst? Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Fries, Koreaans, Portugees?, Fillipijns?, verder?
Oh die was ik vergetenquote:
Het is ook meer een lijstje van "15 liedjes uit de keuzelijst, die je wel graag wilt horen"quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als ik een lijst van 15 platen zou samenstellen die ik zelf de beste 15 platen ooit vind dan zijn dat vermoedelijk allemaal platen die ik momenteel niet snel zou opzetten omdat ik ze gewoon veel te vaak heb gehoord.
"De 15 platen waar ik nu het liefst naar luister" is een heel ander lijstje.
staat 7 seconds er ook in?quote:
Ja toch? Prachtige plaat is datquote:
dan komt er nog een taal bij. al zou ik niet weten welkequote:Op woensdag 25 december 2013 17:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja toch? Prachtige plaat is dat
Hoorde Portishead - Glory Xox net nog op StuBru klonk lekker! Ken het verder niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is Portishead beter dan Bjork. Zonder twijfel. Portishead
Gemis in de top 2000.
Debut is een fantastische plaat ja, Play Dead en There's More To Life Than This, en natuurlijk Human Behaviourquote:Op woensdag 25 december 2013 17:21 schreef peaceman het volgende:
1e album van Bjork is echt heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |