SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Same here, al komt de familie hier naar toequote:Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef cafca het volgende:
Vanmiddag naar de familie toe, dus niet heel veel luisteren vandaag, zeker niet veel posten hier.
Ik mis nog steeds die blusdekens van Mienquote:Op woensdag 25 december 2013 12:03 schreef Ferdo het volgende:
Weten we ook met welke reclames we doodgegooid gaan worden dit jaar.
Die mag de Top 2000 gebruiken om te oefenen voor het programma waarmee hij Frits Spits opvolgt, denk ik.quote:
Wel fijn dat hij weer terug op de radio is....bij Q luisterde ik nooit naar hemquote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die mag de Top 2000 gebruiken om te oefenen voor het programma waarmee hij Frits Spits opvolgt, denk ik.
Nee hij is een eindbaas en mag de Top2k openenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die mag de Top 2000 gebruiken om te oefenen voor het programma waarmee hij Frits Spits opvolgt, denk ik.
Bijnaquote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef Perrin het volgende:
Hier gaan we! De muzikale glijbaan naar de jaarwisseling!
Met hier en daar wel een spijker erin, dat wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef Perrin het volgende:
Hier gaan we! De muzikale glijbaan naar de jaarwisseling!
Om het spannend te houdenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met hier en daar wel een spijker erin, dat wel.
mwah Jan Smit ed vind ik wel echt kut maar je weet dat het komtquote:Op woensdag 25 december 2013 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een rare bedoeling
quote:
Volgens mij loopt het geluid en beeld niet helemaal gelijk, scheelt een milliseconde of zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:06 schreef Molurus het volgende:
Cultura 24 loopt qua geluid 5-10 seconden achter. Ik pak toch maar het geluid van cultura 24.
Bedoening. Bedoening.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een rare bedoeling
Poep was SR13-themaquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel een beetje een poep nr 2000.
Ook beter dan Coen Swijnenberg.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Gijs is nu al beter dan Sander de Heer![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Zelfs ik ben beter dan Sanderquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook beter dan Coen Swijnenberg.
Ik let daar tegenwoordig al niet meer opquote:
Zelfs Ruud de Wild....nou ja, nee laat maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook beter dan Coen Swijnenberg.
Prima inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Pino112 het volgende:
Ah, dit is Gijs' debuut. Doet ie goed.
Krijgen ze geen kans voorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zingt deze persoon zo hoog? Zijn zijn ballen nog niet ingedaald?
Volgens mij ook nooit meer gebeurd.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bee Gees deden dat ook, maar vraag me niet wie deze idiote rage heeft bedacht.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flevolandquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Oh wat leuk die feitjesEerste keer dat ik het zie, voorheen alleen via de radio gevolgd. Mensen uit Flevoland vinden dit een leuk nummer dus.
Hij is later chemisch gecastreerdquote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij ook nooit meer gebeurd.
Als Giel Beelen de intro zou doen zou je ergens rond half één de nummer 2000 horen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het eerste uur is al bijna voorbij
Weer teruggetrapt door paquote:
Leuk om te wetenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Mensen uit Flevoland vinden dit een leuk nummer dus.
Als Domiengod de intro zou doen.. ach, laat maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als Giel Beelen de intro zou doen zou je ergens rond half één de nummer 2000 horen.
Die gaat alleen maar lullenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Molurus het volgende:
Leo Blokhuis had me ook nog wel leuk geleken als presentator, maar no way dat die uren achter een microfoon gaat zitten.
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer zit Gijs bij Radio2.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Pino112 het volgende:
Ah, dit is Gijs' debuut. Doet ie goed.
Ik wil het woord zwarte piet niet horenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Mogen we hier de racismekaart spelen ?
Zulllen ook wel weer korte itempjes te zien zijn rond het nieuws, net als vorig jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Oh wat leuk die feitjesEerste keer dat ik het zie, voorheen alleen via de radio gevolgd. Mensen uit Flevoland vinden dit een leuk nummer dus.
Het lijkt Sander welquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
En meteen kut afgekapt.
Je verwacht het niet.
Ik vind dat wel leukquote:
Tegen Don Leo wil je ook niet opquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij weet wel meer van muziek dan Gijs.
Vandaag.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer zit Gijs bij Radio2.
Jawel hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tegen Don Leo wil je ook niet op
Ohja dat was ook wel een topshow. Gaan ze dat dan elke keer herhalen met dezelfde filmpjes enzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zulllen ook wel weer korte itempjes te zien zijn rond het nieuws, net als vorig jaar.
DJ's voegen wat toe, maar die stem van Gijs...quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leukanders luister ik wel Sky
Voor hoeveel geld?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb Wish You Were Here aangevraagd, ben benieuwd wanneer die komt. Ik zit klaar
Tja, Frits Spits is nu weg en om dan tussen twaalf en twee nonstop muziek te gaan draaien per 2 januari vond men ook maar niets.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer zit Gijs bij Radio2.
Duh, het is ook het eerste uur.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappen van het eerste uur jongens, hulde.
Prachtige plaat... maar daardoor 1 die ik echt veel te vaak heb gehoord.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb Wish You Were Here aangevraagd, ben benieuwd wanneer die komt. Ik zit klaar
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef FritsFlits het volgende:
Window met een hoopje:
[ afbeelding ]
Dat heb ik helemaal niet dus.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
DJ's voegen wat toe, maar die stem van Gijs...
Dat was de grap dan weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Duh, het is ook het eerste uur.
We hebben toch Bert Haandrikman als Fritskloon?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, Frits Spits is nu weg en om dan tussen twaalf en twee nonstop muziek te gaan draaien per 2 januari vond men ook maar niets.
Bert is nog meer Frits dan Frits isquote:Op woensdag 25 december 2013 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben toch Bert Haandrikman als Fritskloon?
Wordt een lange zit. Of je bedoelt de versie van Alpha Blondy. Dan kun je wel weer opstaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb al gedoucht hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wordt een lange zit. Of je bedoelt de versie van Alpha Blondy. Dan kun je wel weer opstaan.
Die had al een plekje in de vooravond gekregen. Was wel een logische opvolger geweest, dat zeker!quote:Op woensdag 25 december 2013 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben toch Bert Haandrikman als Fritskloon?
Meerdere mensen hier die er kennelijk geen last van hebbenquote:
Badkamer....daar moet ik toch ook eens muziek zien te fixen.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Badkamer....daar moet ik toch ook eens muziek zien te fixen.
Heb je niet een draagbaar radiootje?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan gaat ie naar de wc?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat doen die gasten op die laptops? Die voor hem zitten. En hoe gaat het als Gijs even naar de wc moet?
Aanleveren van emailtjes die hij voor mag lezen, onder andere.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat doen die gasten op die laptops? Die voor hem zitten. En hoe gaat het als Gijs even naar de wc moet?
Neequote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet een draagbaar radiootje?
Geloof niet dat de camera dan meegaatquote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Hey Ceequote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
Sorry, ik zat in de auto bij de aftrap, verlaat gejuich.
Ah jouw schuld dus dat we bij SR werden doodgegooid met dat nummerquote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef cafca het volgende:
Ik had bij Serious Request deze aangevraagd:
Volgens mij hebben ze me verkeerd begrepen...
Geen Golden Brown, Drop It Like It's Hot of Shit On The Radio?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef cafca het volgende:
Ik had bij Serious Request deze aangevraagd:
Volgens mij hebben ze me verkeerd begrepen...
och ja, krijgen we weer die reacties van mensen die moeten laten weten dat ze in Thailand e.d. zittenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de eerste mails en berichten
Ik heb ook het eerste nummer gemistquote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
Welkom!quote:
Was een mooi verhaal geweest voor op de radioquote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Cee het volgende:
Ik was vroeger altijd jaloers op de gordijntjes in de slaapkamer van Madonna aan het eind van deze clip. Ze waren zo leuk frivool en pastel en ik wilde ze.
Ik had voor het eerst dit jaar bij een nummer een motivatie neergezet. Staat hij niet in de top2000quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef TLC het volgende:
[..]
och ja, krijgen we weer die reacties van mensen die moeten laten weten dat ze in Thailand e.d. zitten
Je had toch oordoppen?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
Papa don't preach....nee daar zet die ie die paus voor aan op de tv
Eerste kerstruzie in huize Uccie was bijna een feit
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Molurus het volgende:
Bij 'into the groove' wist ik het nog zeker: eendagsvlieg.
Toen had ze al 3 grote hits gehadquote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Molurus het volgende:
Kan je ze nog insturen? Staat nog op m'n bucketlist, mijn verhaal voorgelezen tijdens de Top 2000.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was een mooi verhaal geweest voor op de radio
Ja, maar dat luistert minder.quote:
Lekker rebels.quote:
Ondergewaardeerd beroep, automonteurquote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef TLC het volgende:
Madonna neukt met een garagemonteur in de bijhorende videoclip en dat vind papa niet echt leuk
Nou, ik heb toevallig echt een gekneusde teen, en dat is een langdurig verhaal hoor!quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
"Ik heb een moeilijk tijd. Mijn teen is gekneusd maar de Top2000 sleept me er doorheen. Groeten Henk"
Serieus? Welke dan? Dacht dat dat de eerste was.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen had ze al 3 grote hits gehad
Ik heb pas geleden die garagemonteur gegoogled. Ik weet eigenlijk niet meer of ie goed opgedroogd was.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef TLC het volgende:
Madonna neukt met een garagemonteur in de bijhorende videoclip en dat vind papa niet echt leuk
Je lijkt wel die manager bij Decca. "Nee, dat is niks, die...eh...hoe heten ze ook alweer? Die Beatles...Sowieso, gitaarmuziek, alsof dat toekomst heeftquote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Molurus het volgende:
Ja, kun je toch mailen ofzo? Op de site kon je ze altijd teruglezen, die smjes enzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je ze nog insturen? Staat nog op m'n bucketlist, mijn verhaal voorgelezen tijdens de Top 2000.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Handigquote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
Nogmaals:
Alle binnenkomers tov vorig jaar: http://pino112.nl/top2000/in
Alle wegvallers tov vorig jaar: http://pino112.nl/top2000/out
Alle nieuwkomers: http://pino112.nl/top2000/new
Holiday, Like a Virgin, Material Girlquote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus? Welke dan? Dacht dat de eerste was.
Like a virgin bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus? Welke dan? Dacht dat de eerste was.
Niet heel vele nummers waarvna ik er rouwig om ben dat ze eruit liggen zo te zien..wel opvallend van Slayer trouwens.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
Nogmaals:
Alle binnenkomers tov vorig jaar: http://pino112.nl/top2000/in
Alle wegvallers tov vorig jaar: http://pino112.nl/top2000/out
Alle nieuwkomers: http://pino112.nl/top2000/new
Die drummer doet het hem idd.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je lijkt wel die manager bij Decca. "Nee, dat is niks, die...eh...hoe heten ze ook alweer? Die Beatles...Sowieso, gitaarmuziek, alsof dat toekomst heeftOh, maar die drummer is volgens mij best goed!"
Countdown, inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger werden die liedjes met NLvertaling eronder uitgezonden op tv, ik kan me Borderline nog goed herinneren
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden die garagemonteur gegoogled. Ik weet eigenlijk niet meer of ie goed opgedroogd was.
Like a virgin en Material girl zijn zover ik weet van haar tweede album. Into the groove staat op de eerste.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Holiday, Like a Virgin, Material Girl
Mwjah, geen blijvertje blijkbaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet heel vele nummers waarvna ik er rouwig om ben dat ze eruit liggen zo te zien..wel opvallend van Slayer trouwens.
Niks mis met enige vorm van kennisquote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Like a virgin en Material girl zijn zover ik weet van haar tweede album. Into the groove staat op de eerste.
(Waarom weet ik dat?)
Into the Groove is van de film Desperately Seeking Susan en is van na haar 2e album.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Like a virgin en Material girl zijn zover ik weet van haar tweede album. Into the groove staat op de eerste.
(Waarom weet ik dat?)
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef StephanL het volgende:
819 Maaike Ouboter - Dat ik je mis. Geniaal nummer, mag van mij vanaf nu elk jaar terug komen.
Dat...quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker nummer, maar jammer dat het betere Blockbuster de lijst heeft verlaten.
Ah, verrek, je hebt gelijk. Alleen holiday was van haar eerste album.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Into the Groove is van de film Desperately Seeking Susan en is van na haar 2e album.
Die wel ja, en Everybody.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:22 schreef Olga het volgende:
Borderline is toch ook van haar eerste album dacht ik?
Wel fijn dat The Ballroom Blitz op een hogere positie weer terug is gekeerd in de lijst.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:23 schreef MadMaster het volgende:
Julien Clerc - Ce n'Est Rien ook pleite...
Inderdaad een erg lekker nummer. Gelukkig klinkt Jean Genie beter en die lijkt er toch op, en die staat er wel in.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:23 schreef FritsFlits het volgende:
Blockbuster niet in de Top? Dat is een classic...
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn sneller gedaald dan de ballen van Michael Jacksonquote:
De lijst staat vol met klassiekers die niet gemist kunnen wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:23 schreef FritsFlits het volgende:
Blockbuster niet in de Top? Dat is een classic...
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef StephanL het volgende:
819 Maaike Ouboter - Dat ik je mis. Geniaal nummer, mag van mij vanaf nu elk jaar terug komen.
Coldplayquote:Op woensdag 25 december 2013 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De lijst staat vol met klassiekers die niet gemist kunnen worden
Eerst.. Het Werd Zomer van Rob de Nijs en daarna Gerard Coxquote:Op woensdag 25 december 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
Ah dat deze eruit is, is heul niet erg, Gerard Cox
813: Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer
Ow, wat zijn we het toch eens.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
Ah dat deze eruit is, is heul niet erg, Gerard Cox
813: Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer
Dat zuigt nu al ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Downtime het volgende:
Nr.180 Pink Floyd Echoes gaat weer halvewege afgekapt worden
Omdat ie een Rotterdammer is ?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, wat zijn we het toch eens.
Gerartd Cocks mag van mij sowieso aan de hoogste boom hangen...
Na elf minuten al?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Downtime het volgende:
Nr.180 Pink Floyd Echoes gaat weer halvewege afgekapt worden
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Staan er nog meer gekke dingen in, zoals 1D?
Jeanie is een leuk nummerquote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu vind ik The Sweet ook geen bijzondere band hoor. top 200 met 3 nummers zoals in 2001 vind ik ook weer wat overdreven
Noem ik er nog eentje die er echt in had moeten blijven:quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, wat zijn we het toch eens.
Gerartd Cocks mag van mij sowieso aan de hoogste boom hangen...
Maar niet iedereen heeft dezelfde smaakquote:Op woensdag 25 december 2013 12:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Je moet eens kijken bij hoeveel mensen zij de gevoelige snaar(Haha) weet te raken
Boegbeeld van de Glam Rock periode...quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu vind ik The Sweet ook geen bijzondere band hoor. top 200 met 3 nummers zoals in 2001 vind ik ook weer wat overdreven
Vorig jaar eruit, het jaar daarvoor ook maar nét binnen, meen ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem ik er nog eentje die er echt in had moeten blijven:
1974: Roxy Music - Dance Away
WTF.
ja sommige dingen weet ik gewoon nietquote:
Hmm... normaal zou ik het niet doen, maar omdat het zijn eerste toespraak is mss toch maar ff kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef Pino112 het volgende:
Voor zometeen: NWS / Kersttoespraak Willy 2013
Is al uitgelekt trouwens.
Ik heb ook altijd een word documentje open om nummers te noteren die ik nog moet downloadenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja sommige dingen weet ik gewoon nietklonk wel goed!
1 van de vroege glamrock bands inderdaad, en best lekkere nummers, maar top 200 met 3 nummers... is ook niet voor niets maar 2 jaar zo geweest.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boegbeeld van de Glam Rock periode...
Kan. Doet het ook goed bij begrafenissen dat liedjequote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft dezelfde smaak
Ik heb het programma nooit gezien, maar wat ik ervan gehoord heb is er niets goeds uit het 2e seizoen gekomen
Ik geef het in Excel een kleurtjequote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een word documentje open om nummers te noteren die ik nog moet downloaden
Ik vind er wel aardig wat gouwe ouwetjes tussen zitten die nu in de vergetelheid gaan raken. Denk aan Paroles enzo. En daar voor in de plaats krijgen we Aviciiquote:Op woensdag 25 december 2013 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet heel vele nummers waarvna ik er rouwig om ben dat ze eruit liggen zo te zien..wel opvallend van Slayer trouwens.
Beetje een dooie boel is heet iddquote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan. Doet het ook goed bij begrafenissen dat liedje![]()
Verdorie. Idee.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik geef het in Excel een kleurtje
De platen die ik het liefst uit het raam gooi maak ik rood en platen die ik nog niet kende en goed zijn maak ik groen. Platen die wel tof zijn maar ik al ken maak ik geel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet door Sander ingewerkt kennelijk.quote:
Sander mag een ticket to the tropicsquote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet door Sander ingewerkt kennelijk.
Mooi dat het dan weer terug isquote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Molurus het volgende:
Dit nummer heeft altijd vrij hoog gestaan, maar was vorig jaar ineens uit de lijst verdwenen.
Hopelijk is dit het begin van een mooie klim.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Molurus het volgende:
Dit nummer heeft altijd vrij hoog gestaan, maar was vorig jaar ineens uit de lijst verdwenen.
Na al die jaren verwacht je nog veel 'nieuws' te vinden?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Misschien dat het vaste groepje pluggers die het nummer elke keer in de lijst krijgen vergeten waren te stemmen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Molurus het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Knipoogje het volgende:
They all took an arrow in the knee
Als mensen dan opbellen en uitleggen waarom ze een nummer zo speciaal vinden, daar word ik echt moe van, ik wil de muziek, niet de verhaaltjes.quote:
En toch een bloedserieus liedje.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Topper dit, aanstekelijk vooral
Ik heb voorgaande jaren nooit consistent bijgekleurdquote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Na al die jaren verwacht je nog veel 'nieuws' te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |