SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Same here, al komt de familie hier naar toequote:Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef cafca het volgende:
Vanmiddag naar de familie toe, dus niet heel veel luisteren vandaag, zeker niet veel posten hier.
Ik mis nog steeds die blusdekens van Mienquote:Op woensdag 25 december 2013 12:03 schreef Ferdo het volgende:
Weten we ook met welke reclames we doodgegooid gaan worden dit jaar.
quote:
quote:
Die mag de Top 2000 gebruiken om te oefenen voor het programma waarmee hij Frits Spits opvolgt, denk ik.quote:
Wel fijn dat hij weer terug op de radio is....bij Q luisterde ik nooit naar hemquote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die mag de Top 2000 gebruiken om te oefenen voor het programma waarmee hij Frits Spits opvolgt, denk ik.
Nee hij is een eindbaas en mag de Top2k openenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die mag de Top 2000 gebruiken om te oefenen voor het programma waarmee hij Frits Spits opvolgt, denk ik.
Bijnaquote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef Perrin het volgende:
Hier gaan we! De muzikale glijbaan naar de jaarwisseling!
Met hier en daar wel een spijker erin, dat wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef Perrin het volgende:
Hier gaan we! De muzikale glijbaan naar de jaarwisseling!
Om het spannend te houdenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met hier en daar wel een spijker erin, dat wel.
mwah Jan Smit ed vind ik wel echt kut maar je weet dat het komtquote:Op woensdag 25 december 2013 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een rare bedoeling
quote:
Volgens mij loopt het geluid en beeld niet helemaal gelijk, scheelt een milliseconde of zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:06 schreef Molurus het volgende:
Cultura 24 loopt qua geluid 5-10 seconden achter. Ik pak toch maar het geluid van cultura 24.
Bedoening. Bedoening.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een rare bedoeling
Poep was SR13-themaquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel een beetje een poep nr 2000.
Ook beter dan Coen Swijnenberg.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Gijs is nu al beter dan Sander de Heer![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Gijs is nu al beter dan Sander de Heer![]()
Zelfs ik ben beter dan Sanderquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Gijs is nu al beter dan Sander de Heer![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook beter dan Coen Swijnenberg.
Ik let daar tegenwoordig al niet meer opquote:
Zelfs Ruud de Wild....nou ja, nee laat maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook beter dan Coen Swijnenberg.
Prima inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Pino112 het volgende:
Ah, dit is Gijs' debuut. Doet ie goed.
Krijgen ze geen kans voorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zingt deze persoon zo hoog? Zijn zijn ballen nog niet ingedaald?
Volgens mij ook nooit meer gebeurd.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zingt deze persoon zo hoog? Zijn zijn ballen nog niet ingedaald?
De Bee Gees deden dat ook, maar vraag me niet wie deze idiote rage heeft bedacht.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zingt deze persoon zo hoog? Zijn zijn ballen nog niet ingedaald?
Flevolandquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Oh wat leuk die feitjesEerste keer dat ik het zie, voorheen alleen via de radio gevolgd. Mensen uit Flevoland vinden dit een leuk nummer dus.
Hij is later chemisch gecastreerdquote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij ook nooit meer gebeurd.
Als Giel Beelen de intro zou doen zou je ergens rond half één de nummer 2000 horen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het eerste uur is al bijna voorbij
Weer teruggetrapt door paquote:
Leuk om te wetenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Mensen uit Flevoland vinden dit een leuk nummer dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |