Als Domiengod de intro zou doen.. ach, laat maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als Giel Beelen de intro zou doen zou je ergens rond half één de nummer 2000 horen.
Die gaat alleen maar lullenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Molurus het volgende:
Leo Blokhuis had me ook nog wel leuk geleken als presentator, maar no way dat die uren achter een microfoon gaat zitten.
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer zit Gijs bij Radio2.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Pino112 het volgende:
Ah, dit is Gijs' debuut. Doet ie goed.
Ik wil het woord zwarte piet niet horenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Mogen we hier de racismekaart spelen ?
Zulllen ook wel weer korte itempjes te zien zijn rond het nieuws, net als vorig jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Oh wat leuk die feitjesEerste keer dat ik het zie, voorheen alleen via de radio gevolgd. Mensen uit Flevoland vinden dit een leuk nummer dus.
Het lijkt Sander welquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
En meteen kut afgekapt.
Je verwacht het niet.
Ik vind dat wel leukquote:
Tegen Don Leo wil je ook niet opquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij weet wel meer van muziek dan Gijs.
Vandaag.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer zit Gijs bij Radio2.
Jawel hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tegen Don Leo wil je ook niet op
Ohja dat was ook wel een topshow. Gaan ze dat dan elke keer herhalen met dezelfde filmpjes enzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zulllen ook wel weer korte itempjes te zien zijn rond het nieuws, net als vorig jaar.
DJ's voegen wat toe, maar die stem van Gijs...quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leukanders luister ik wel Sky
Voor hoeveel geld?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb Wish You Were Here aangevraagd, ben benieuwd wanneer die komt. Ik zit klaar
Tja, Frits Spits is nu weg en om dan tussen twaalf en twee nonstop muziek te gaan draaien per 2 januari vond men ook maar niets.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer zit Gijs bij Radio2.
Duh, het is ook het eerste uur.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappen van het eerste uur jongens, hulde.
Prachtige plaat... maar daardoor 1 die ik echt veel te vaak heb gehoord.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb Wish You Were Here aangevraagd, ben benieuwd wanneer die komt. Ik zit klaar
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef FritsFlits het volgende:
Window met een hoopje:
[ afbeelding ]
Dat heb ik helemaal niet dus.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
DJ's voegen wat toe, maar die stem van Gijs...
Dat was de grap dan weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Duh, het is ook het eerste uur.
We hebben toch Bert Haandrikman als Fritskloon?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, Frits Spits is nu weg en om dan tussen twaalf en twee nonstop muziek te gaan draaien per 2 januari vond men ook maar niets.
Bert is nog meer Frits dan Frits isquote:Op woensdag 25 december 2013 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben toch Bert Haandrikman als Fritskloon?
Wordt een lange zit. Of je bedoelt de versie van Alpha Blondy. Dan kun je wel weer opstaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb al gedoucht hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wordt een lange zit. Of je bedoelt de versie van Alpha Blondy. Dan kun je wel weer opstaan.
Die had al een plekje in de vooravond gekregen. Was wel een logische opvolger geweest, dat zeker!quote:Op woensdag 25 december 2013 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben toch Bert Haandrikman als Fritskloon?
Meerdere mensen hier die er kennelijk geen last van hebbenquote:
Badkamer....daar moet ik toch ook eens muziek zien te fixen.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Badkamer....daar moet ik toch ook eens muziek zien te fixen.
Heb je niet een draagbaar radiootje?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan gaat ie naar de wc?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat doen die gasten op die laptops? Die voor hem zitten. En hoe gaat het als Gijs even naar de wc moet?
Aanleveren van emailtjes die hij voor mag lezen, onder andere.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat doen die gasten op die laptops? Die voor hem zitten. En hoe gaat het als Gijs even naar de wc moet?
Neequote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet een draagbaar radiootje?
Geloof niet dat de camera dan meegaatquote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
Hey Ceequote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
Sorry, ik zat in de auto bij de aftrap, verlaat gejuich.
Ah jouw schuld dus dat we bij SR werden doodgegooid met dat nummerquote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef cafca het volgende:
Ik had bij Serious Request deze aangevraagd:
Volgens mij hebben ze me verkeerd begrepen...
Geen Golden Brown, Drop It Like It's Hot of Shit On The Radio?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef cafca het volgende:
Ik had bij Serious Request deze aangevraagd:
Volgens mij hebben ze me verkeerd begrepen...
och ja, krijgen we weer die reacties van mensen die moeten laten weten dat ze in Thailand e.d. zittenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de eerste mails en berichten
Ik heb ook het eerste nummer gemistquote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaa
Welkom!quote:
Was een mooi verhaal geweest voor op de radioquote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Cee het volgende:
Ik was vroeger altijd jaloers op de gordijntjes in de slaapkamer van Madonna aan het eind van deze clip. Ze waren zo leuk frivool en pastel en ik wilde ze.
Ik had voor het eerst dit jaar bij een nummer een motivatie neergezet. Staat hij niet in de top2000quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef TLC het volgende:
[..]
och ja, krijgen we weer die reacties van mensen die moeten laten weten dat ze in Thailand e.d. zitten
Je had toch oordoppen?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
Papa don't preach....nee daar zet die ie die paus voor aan op de tv
Eerste kerstruzie in huize Uccie was bijna een feit
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Molurus het volgende:
Bij 'into the groove' wist ik het nog zeker: eendagsvlieg.
Toen had ze al 3 grote hits gehadquote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Molurus het volgende:
Kan je ze nog insturen? Staat nog op m'n bucketlist, mijn verhaal voorgelezen tijdens de Top 2000.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was een mooi verhaal geweest voor op de radio
Ja, maar dat luistert minder.quote:
Lekker rebels.quote:
Ondergewaardeerd beroep, automonteurquote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef TLC het volgende:
Madonna neukt met een garagemonteur in de bijhorende videoclip en dat vind papa niet echt leuk
Nou, ik heb toevallig echt een gekneusde teen, en dat is een langdurig verhaal hoor!quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef FritsFlits het volgende:
"Ik heb een moeilijk tijd. Mijn teen is gekneusd maar de Top2000 sleept me er doorheen. Groeten Henk"
Serieus? Welke dan? Dacht dat dat de eerste was.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen had ze al 3 grote hits gehad
Ik heb pas geleden die garagemonteur gegoogled. Ik weet eigenlijk niet meer of ie goed opgedroogd was.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef TLC het volgende:
Madonna neukt met een garagemonteur in de bijhorende videoclip en dat vind papa niet echt leuk
Je lijkt wel die manager bij Decca. "Nee, dat is niks, die...eh...hoe heten ze ook alweer? Die Beatles...Sowieso, gitaarmuziek, alsof dat toekomst heeftquote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Molurus het volgende:
Ja, kun je toch mailen ofzo? Op de site kon je ze altijd teruglezen, die smjes enzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je ze nog insturen? Staat nog op m'n bucketlist, mijn verhaal voorgelezen tijdens de Top 2000.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Handigquote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
Nogmaals:
Alle binnenkomers tov vorig jaar: http://pino112.nl/top2000/in
Alle wegvallers tov vorig jaar: http://pino112.nl/top2000/out
Alle nieuwkomers: http://pino112.nl/top2000/new
Holiday, Like a Virgin, Material Girlquote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus? Welke dan? Dacht dat de eerste was.
Like a virgin bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus? Welke dan? Dacht dat de eerste was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |