Beetje een dooie boel is heet iddquote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan. Doet het ook goed bij begrafenissen dat liedje![]()
Verdorie. Idee.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik geef het in Excel een kleurtje
De platen die ik het liefst uit het raam gooi maak ik rood en platen die ik nog niet kende en goed zijn maak ik groen. Platen die wel tof zijn maar ik al ken maak ik geel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet door Sander ingewerkt kennelijk.quote:
Sander mag een ticket to the tropicsquote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet door Sander ingewerkt kennelijk.
Mooi dat het dan weer terug isquote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Molurus het volgende:
Dit nummer heeft altijd vrij hoog gestaan, maar was vorig jaar ineens uit de lijst verdwenen.
Hopelijk is dit het begin van een mooie klim.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Molurus het volgende:
Dit nummer heeft altijd vrij hoog gestaan, maar was vorig jaar ineens uit de lijst verdwenen.
Na al die jaren verwacht je nog veel 'nieuws' te vinden?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Misschien dat het vaste groepje pluggers die het nummer elke keer in de lijst krijgen vergeten waren te stemmen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Molurus het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Knipoogje het volgende:
They all took an arrow in the knee
Als mensen dan opbellen en uitleggen waarom ze een nummer zo speciaal vinden, daar word ik echt moe van, ik wil de muziek, niet de verhaaltjes.quote:
En toch een bloedserieus liedje.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Topper dit, aanstekelijk vooral
Ik heb voorgaande jaren nooit consistent bijgekleurdquote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Na al die jaren verwacht je nog veel 'nieuws' te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |