Communist gespotquote:Op woensdag 25 december 2013 00:14 schreef MaidensTower het volgende:
Ik moet nu wachten tot donderdag
Ik wil weer werken!
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef imikethat het volgende:
Ik zou het als compliment zien als man zijnde.
inb4 die fake foto in de sportschoolquote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef Internepper het volgende:
pics van jezelf ter beoordeling of je kans maakt
Hij lachte er niet omquote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef Montagui het volgende:
'andere mannelijke collega's deden er leuk over'......en hij?
Sterke humor daar bij jullie op de werkvloerquote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef MaidensTower het volgende:
. Daarna prikte ik in zijn bovenarm en zei "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel door had
Kantoorhumor, moet jou liggen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:46 schreef chroestjov het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel om die teringgrap.
Nee, als aids grappen kon maken dan zei het "bzzztt, electricity".quote:Op woensdag 25 december 2013 00:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kantoorhumor, moet jou liggen.
Bel hem op en zeg dat je wil neuken.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb vandaag opgebiecht dat ik stiekem heb gegoogled naar hem. Ik zei dat ik veel mensen heb leren kennen de afgelopen week en tussen hen hem interessant vond. Daarna prikte ik in zijn bovenarm en zei "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel door had (waarsch. omdat ik alleen heb toegevoegd op LinkedIn, want qua omgang was ik tegen iedereen hetzelfde).
We hebben nog wat gekletst totdat hij werd gebeld door degene die hem zou ophalen.
Damn, wat is hij leuk
Fucking hell, ik wil werkenKutkerst
Ik weet niet of je wel zo veilig zit. Je kent hem alleen nog maar van de oppervlakte, wie weet is hij een sociopaat en lig jij gebzzzzzt aan het prikkeldraad met je oor.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef MaidensTower het volgende:
Achteraf was het idd een rare manier van laten blijken dat ik hem leuk vind. Hij kon erom lachen, dus ik zit veilig haha
De enige reden waarom hij een neppe grijns op zijn gezicht wist te toveren na die wanstaltige grap is dat hij je schijnbaar wel wilt neuken dus je zit inderdaad veilig.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef MaidensTower het volgende:
Achteraf was het idd een rare manier van laten blijken dat ik hem leuk vind. Hij kon erom lachen, dus ik zit veilig haha
Hij vond het leuk dat je hem aanraakte. Bij de volgende slechte grap gewoon over zijn bovenbeen wrijven, gegarandeerde (glim)lach op zijn gezicht.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef MaidensTower het volgende:
Kantoorstruggles, als ik me ooit druk moet maken om collega's die lachen om mijn koffiezettechnieken, vermoord me dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef MaidensTower het volgende:
Hallo,
Ik heb een super leuke collega op werk. Terughoudend, maar toch gezellig als we praten. Ik krijg al kriebels sinds moment 1 dat ik hem zag. Daar waar er zoveel andere mannelijke collega's zijn en er een aantal met mij flirten doet alleen hij mij wat.
Vandaag legde ik mijn beker niet goed onder de koffieautomaat, omdat ik in gesprek was met hem. De helft gleed er langs en andere mannelijke collega's deden er leuk overOok verwoord ik me soms niet goed. Kutzooi. Wil me juist zo goed presenteren op werk. Krijg ik dit
Ik ben alles behalve verlegen, maar bij hem gaat het soms mis.
Klacht: ongewenst een collega leuk vinden en uit balans raken door de zenuwen.
Dat is toch wel verliefdheid lijkt me. Leuke tijd toegewenst.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:19 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben niet verliefd. Vind hem gewoon super leuk! Word helemaal blij als hij in de buurt is. Werken is super leuk
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:42 schreef MaidensTower het volgende:
Heb hem een berichtje via L.I. gestuurd,
Onderwerp: Bzzzttt
Hey meneer Baard,
Ik liet me nogal leiden door mijn impulsen. Kan je het als een geheimpje bewaren?Ik was bijna vergeten dat ik nogal in de schijnwerpers sta. Ik kan het niet permitteren om mijn baan te verliezen
quote:
Awww een happy endquote:Op woensdag 25 december 2013 10:12 schreef MaidensTower het volgende:
Haha drie minuten nadat ik ben gaan slapen heeft hij gereageerd dat ik mij daar geen zorgen over moet maken
Niemand geeft 1 neukquote:Op woensdag 25 december 2013 10:12 schreef MaidensTower het volgende:
Haha drie minuten nadat ik ben gaan slapen heeft hij gereageerd dat ik mij daar geen zorgen over moet maken
Hihihi dan kan hij andere zaken vast ook wel discreet afhandelen.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:12 schreef MaidensTower het volgende:
Wie weetquote:Op woensdag 25 december 2013 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihihi dan kan hij andere zaken vast ook wel discreet afhandelen.
I couldn't agree more.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:30 schreef fathank het volgende:
Nooit rotzooien met colllegas. Levert alleen maar gedonder op.
Als werkgever is het altijd fantastisch als 2 werknemers een relatie krijgenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
I couldn't agree more.
Als het goed gaat is het leuk, maar als het niet goed gaat...
Ja, dan kan je een of twee medewerkers makkelijk ontslaan (ze zullen dan vast wel klef gaan doen enzo wat niet altijd wordt gewaardeerd).quote:Op woensdag 25 december 2013 10:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als werkgever is het altijd fantastisch als 2 werknemers een relatie krijgen
Was mijn vorige manager ook niet blij mee. Ze was bang dat wanneer het kut zou gaan we het zouden doorschemeren op werk.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als werkgever is het altijd fantastisch als 2 werknemers een relatie krijgen
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef MaidensTower het volgende:
Daarna prikte ik in zijn bovenarm en zei "bzzztt, electricity".
Jij bent wel een aparte troll moet ik zeggen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:42 schreef MaidensTower het volgende:
Hey meneer Baard,
Ik liet me nogal leiden door mijn impulsen. Kan je het als een geheimpje bewaren?Ik was bijna vergeten dat ik nogal in de schijnwerpers sta. Ik kan het niet permitteren om mijn baan te verliezen
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef Internepper het volgende:
pics van jezelf ter beoordeling of je kans maakt
Ik heb een slecht voorgevoel over morgen, ik denk dat alles compleet in de soep gaat lopen.quote:
Of je kunt gewoon je gevoel volgen natuurlijk in plaats van je als een idioot te gedragen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:40 schreef MaidensTower het volgende:
Weet ff niet hoe ik mij moet gedragen tov hem dus ga ik hem vermijden. Gelukkig is dat niet moeilijk. Hij werkt boven, ik voornamelijk beneden. Alleen in de pauze(s) treffen we elkaar (als die matchen), maar dan ga ik wel even naar buiten. Wil sowieso even de stad in. En in de ochtend hebben we een minivergadering van 15 minuten, waar we elkaar zien. Oogcontact vermijden lijkt mij een goed idee.
Als jullie elkaar allebei leuk vinden maar elkaar als een stel verlegen pubers die nog niet zo goed weten hoe ze met hun gevoel om moeten gaan ontlopen noem ik dat idioot ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:45 schreef MaidensTower het volgende:
Hoezo is vermijden gedragen als een idioot? Het is niet moeilijk om hem te vermijden. We werken niet samen.
Hij kon nog een berichtje terugsturen via L.i. "Jij ook een fijne kerstdag. Tot donderdag" ofzo. Maar goed, dat zei hij gisteren al.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jullie elkaar allebei leuk vinden maar elkaar als een stel verlegen pubers die nog niet zo goed weten hoe ze met hun gevoel om moeten gaan ontlopen noem ik dat idioot ja.
Ik denk het wel, maar wat doe jij dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:51 schreef MaidensTower het volgende:
Ben heel benieuwd of hij zelf toenadering gaat zoeken wanneer hij me niet 'ziet'.
Tja, misschien vindt hij je fantastisch, maar is ie ook heel onzeker/verlegen. Dan gaat er niets gebeuren... Zie dan ook niet in waarom je hem moet vermijden. Wees liever duidelijk, maar niet opdringend.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:51 schreef MaidensTower het volgende:
Ben heel benieuwd of hij zelf toenadering gaat zoeken wanneer hij me niet 'ziet'.
Je kan ook gewoon lachen uit beleefdheid hoor. Misschien vindt hij je wel heel irritant, maar is hij netjes opgevoed.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef MaidensTower het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Prachtig verhaal, net al een mannelijk traantje weggepinktquote:
vrouwen hequote:Op donderdag 26 december 2013 01:04 schreef MaidensTower het volgende:
Nou, ik heb wel de ballen gehad om hem te laten merken dat ik hem leuk vind, maar dat heb ik eerder gedaan bij een jongen drie jaar terug. Ik zei erbij dat ik niets verwachtte. Kreeg ik zijn hele levensverhaal met waarom ik liever afstand van hem zou moeten nemen. Ben zo bang dat hij me ook gaat vertellen dat het niks gaat worden. Als het wat wordt, merk ik het wel. Begrijp niet dat mannen zich willen verantwoorden als je aangeeft dat je ze leuk vindt.
Ben bang dat hij dat ook zal doen. Vandar vermijden zodat hij niet denkt dat ik per se iets moet
Bzzztquote:Op donderdag 26 december 2013 10:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Prachtig verhaal, net al een mannelijk traantje weggepinkt
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef MaidensTower het volgende:
Daarna prikte ik in zijn bovenarm en zei "bzzztt, electricity".
Dat zou ik dus ook hebben inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou denken dat ik in de zeik zou worden genomen
TS ben je verstandelijk beperkt? :quote:
'Waar hangt de camera?'quote:Op donderdag 26 december 2013 10:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook hebben inderdaad.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Sterke humor daar bij jullie op de werkvloer.
Ik snap het bericht niet...quote:Op woensdag 25 december 2013 01:42 schreef MaidensTower het volgende:
Hey meneer Baard,
Kantoorhumorquote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Sterke humor daar bij jullie op de werkvloer.
Ik raak verder en verder in verwarring...quote:Op woensdag 25 december 2013 23:40 schreef MaidensTower het volgende:
Weet ff niet hoe ik mij moet gedragen tov hem dus ga ik hem vermijden. Gelukkig is dat niet moeilijk. Hij werkt boven, ik voornamelijk beneden. Alleen in de pauze(s) treffen we elkaar (als die matchen), maar dan ga ik wel even naar buiten. Wil sowieso even de stad in. En in de ochtend hebben we een minivergadering van 15 minuten, waar we elkaar zien. Oogcontact vermijden lijkt mij een goed idee.
Tranen in mijn ogen van het lachen hier.quote:
Nja, vind ik niet. Denk dat TS best graag een man wil maar dat ze bang is om gekwetst te worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:22 schreef CartWOman het volgende:
Las ik niet ergens dat deze man getrouwd/vader is?
En al is dat niet het geval; je gedrag en manier van denken is obsessief en misplaatst arrogant.. wat moet jij eenzaam en wanhopig zijn. Met je 'Ik heb geen man nodig'.
Heb je nog contact met hem gehad?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:43 schreef MaidensTower het volgende:
Bzzzttt! Hij is niet getrouwd!
hoi neuken?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef Laura.b het volgende:
Wat leuk. Ik wil ook zoiets voelen.
Erg leuk als meisjes/vrouwen dat doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:48 schreef MaidensTower het volgende:
Hij kwam later op werk en ik heb hem gegroet. Later zag ik hem weer en vroeg ik of hij al op de foto was geweest met de kerstman (die rondliep). Boven bij de kluisjes een moment van oogcontact gehad en een "hoi". Ik keek verlegen naar beneden haha. [..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:04 schreef MaidensTower het volgende:
Kreeg ik zijn hele levensverhaal met waarom ik liever afstand van hem zou moeten nemen.
TVP?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:47 schreef MaidensTower het volgende:
Hey!
Ik heb hem niet ontweken of iets. Alleen bij gelegenheden hebben we gesproken. Ben alleen niet bewust in zijn buurt gaan hangen/hem gaan opzoeken/langer blijven. Ik zag hem net bij de kluisjes. Ik zei "Hey meneer Baard!". Zo noemde ik hem ook in mijn bericht haha.
quote:Was even heel kort over hoe de dag was gegaan. Hij vroeg of ik nog last heb gehad van sommige klanten (dat was dinsdag het geval en dat heeft hij goed onthouden). Ik vroeg hoe het bij hem ging. Daarna kwamen er collega's tussen en ben ik hem gepeerd zonder afscheid te nemen. Als ik aan mijn gevoel zou toegeven zou ik expres blijven hangen. Niet gedaan
Misschien zoeken zijn ogen naar mij haha
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef MaidensTower het volgende:
Mijn verhaal is te lang voor Twitter haha
Als je je beperkt tot het inhoudelijke gedeelte, heb je aan 1 tweet ruimschoots genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:17 schreef MaidensTower het volgende:
Mijn verhaal is te lang voor Twitter haha
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:28 schreef MaidensTower het volgende:
Nee, de details zijn belangrijk hahahah
"bzzztt, electricity"quote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef MaidensTower het volgende:
Eerst nog even bzzzttt-en voorlopig
quote:Eerst volgende x dat ik hem zie en het rustig is ga ik dat weer doenBij voorbaat bij de kluisjes hahaha
Saai hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef MaidensTower het volgende:
Eerst volgende x dat ik hem zie en het rustig is ga ik dat weer doenBij voorbaat bij de kluisjes hahaha
vraag ook of hij zon bzztt ding bij jouw erin wilt doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef MaidensTower het volgende:
Eerst volgende x dat ik hem zie en het rustig is ga ik dat weer doenBij voorbaat bij de kluisjes hahaha
Haha hoezo dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"bzzztt, electricity"
[..]![]()
Waarom heb ik geen collega zoals MaidensTower.
kluisjes?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef MaidensTower het volgende:
Jij bent echt een gestoorde stalksterquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:16 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, ik heb een column geschreven wat grotendeels over hem gaat. Heb de link ervan naar hem gemaild (reply via LinkerIn mail, want dan gaat hij direct naar zijn mail).
Hij heeft het gelezen, gesloten, heropend en net weer gelezen en volgens mij weer gesloten. Hmmm... handig zo'n IP-checker haha. Geen reactie nog. Volgens mij is hij buiten en niet in de gelegenheid om te reageren.
Oh, ja, dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:16 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, ik heb een column geschreven wat grotendeels over hem gaat. Heb de link ervan naar hem gemaild (reply via LinkerIn mail, want dan gaat hij direct naar zijn mail).
Hij heeft het gelezen, gesloten, heropend en net weer gelezen en volgens mij weer gesloten. Hmmm... handig zo'n IP-checker haha. Geen reactie nog. Volgens mij is hij buiten en niet in de gelegenheid om te reageren.
Schat ik vermijd hem helemaal niet! Ik heb zojuist een prachtige column geschreven over hem!quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:28 schreef wickedmen het volgende:
Uhhhhh ja dit was de druppel.
Ik ga nu een R&P topic schrijven waarom ik een schijthekel heb aan schijterds zoals jou.
Ja hij kan me afwijzen dus ik ga hem vermijden maar vind hem super leuk of het kan later misschien kut lopen dus grijp ik mijn kans niet.
Wickedmen is gewoon een domme mongool. Laat hem.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Schat ik vermijd hem helemaal niet! Ik heb zojuist een prachtige column geschreven over hem!
Wat stond er allemaal in?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
Oke
Hij zit nog steeds te spieken en reageert nog niet op het stukje haha. Denk dat ik hem diep heb geraakt ofzo?
Om heel eerlijk te zijn zou ik over mijn voorhoofd wrijven en zeggen 'kolere'.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
Oke
Hij zit nog steeds te spieken en reageert nog niet op het stukje haha. Denk dat ik hem diep heb geraakt ofzo?
Ik denk dat hij nu wel doorheeft dat het over hem gaat jaquote:
Wat vind je van mijn tekst?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel doorheeft dat het over hem gaat ja
Hij heeft nu waarschijnlijk zoiets van: "Hoe moet ik reageren?"
Zie je hem morgen weer of hem je de rest van het jaar vrij?
Haha, de 16 jarige maagd is zo gefrustreerd dat hij alleen maar nog kan schelden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wickedmen is gewoon een domme mongool. Laat hem.
Well sixteen and still going virgin, leave it in the future.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ja, dat doe ik ook altijd
Ik denk dat hij het met een glimlach op zijn gezicht gelezen heeft. Omdat jij zegt dat je diegene het zou laten weten zou jij nu eigenlijk de stap moeten zetten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn tekst?
Ik zie hem zaterdag en/of zondag. Misschien zelfs beide dagen. Geen idee.
Kerst he.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Well sixteen and still going virgin, leave it in the future.
Bij voorbaat, voorbaat met een t dus, is dat gewoon goed.quote:
Het is toch geen zware tekst toch? Ik vind het een vrij nuchter stukje. Het is wel grappig ergens. Niet zo heel diep ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het met een glimlach op zijn gezicht gelezen heeft. Omdat jij zegt dat je diegene het zou laten weten zou jij nu eigenlijk de stap moeten zetten.
Nee, ik speel geen spelletjes. Wou hem vermijden enzo, maar ik heb dat idee toch niet doorgevoerd en bleef gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:47 schreef NikkelCobalt het volgende:
Die arme jongen heeft vast geen idee wat hem overkomt. Je pakt het wel heel cryptisch aan. In zo'n geval zou ik denken dat iemand een spelletje met me speelt.
Maar waarom wou je hem negeren en vermijden als ik vragen mag, terwijl je hem kei leuk vindt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik speel geen spelletjes. Wou hem vermijden enzo, maar ik heb dat idee toch niet doorgevoerd en bleef gewoon hetzelfde.
Reactie uitlokken. Testen of het wederzijds is. Toch maar niet gedaan om niet labiel over te komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar waarom wou je hem negeren en vermijden als ik vragen mag, terwijl je hem kei leuk vindt?
Idd. Ik denk dat hij nu weet dat je hem leuk vindt en verwacht dat jij de stap zult zetten. Het is nu eigenlijk gewoon wachten totdat je hem weer ziet, dan kun je hem ernaar vragen. Dan merk je aan zijn reactie waarschijnlijk wel of het wederzijds is of niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het is toch geen zware tekst toch? Ik vind het een vrij nuchter stukje. Het is wel grappig ergens. Niet zo heel diep ofzo.
Ik wil gewoon dat hij glimlacht nu. Een move is niet noodzakelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd. Ik denk dat hij nu weet dat je hem leuk vindt en verwacht dat jij de stap zult zetten. Het is nu eigenlijk gewoon wachten totdat je hem weer ziet, dan kun je hem ernaar vragen. Dan merk je aan zijn reactie waarschijnlijk wel of het wederzijds is of niet.
Ik wou eigenlijk klagen hahaha. Maar goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:56 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vind dit een goed topic maar een beetje aparte keuze om zoiets in KLB te zetten. In R&P was het wellicht beter op zijn plaats geweest.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:28 schreef MaidensTower het volgende:
Dafuq!!! Zijn IP-adres heeft mijn pagina al eerder bezocht (via Google)! Ergens in de nacht van 23 december!! Hahahahaha
wtfquote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef MaidensTower het volgende:Daarna prikte ik in zijn bovenarm en zei "bzzztt, electricity".
Ik wil ook een collega die mij bzzztt, electricity't en die blij is als ze me ziet.quote:
Bzzztt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:24 schreef MaidensTower het volgende:
K spoor sowieso nietmaar ik ben heel lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha neequote:Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb je dit zelf gemaakt? Haha
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het wel aandoenlijk allemaal.Een van de beste posts van 2013 dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
Schattig, bzzt.
Ik zou vallen voor dat soort grapjes
Srs
hahahhahaa ooooooooh wat spannendquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahhahahahahahahhahahaha shit hey!
Hahahahahhahahahahhahaha ik voel hem! Oke, er is hoogwaarschijnlijk niks aan de hand.
Ik ga ff muziek draaien, opruimen, ontharen en andere shit doen. Daarna boodschappen doen, de stad in, trainen en vanavond tv kijken ofzo.
Ik hoor vanzelf wel wat hij te melden heeft morgen/overmorgen/volgend week. En zo niet, dan niet.
Vind ik ook. Ik heb al een leuke TT.quote:
Nja, MaidensTower heeft een leuke collega (op haar werk). Ze was verlegen en er ging iets mis met de koffiemok. Daarna prikte ze in zijn bovenarm en zei ze "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel doorhad. Achteraf was het inderdaad een rare manier van laten blijken dat ze hem leuk vindt. Hij kon erom lachen, dus ze zit veilig haha. Ze noemt hem meneer Baard en had hem een berichtje gestuurd via LinkedIn. Drie minuten later reageerde hij. MaidensTower wil vervolgens afstand nemen. Ze wist even niet hoe ze zich moet gedragen tegenover hem dus ging ze hem vermijden. Gelukkig is dat niet moeilijk. Hij werkt boven, zij voornamelijk beneden. Alleen in de pauze(s) treffen ze elkaar (als die matchen), maar dan gaat ze wel even naar buiten. Ze wilde sowieso even de stad in. En in de ochtend hebben ze een minivergadering van 15 minuten, waar ze elkaar zien. Oogcontact vermijden lijkt haar een goed idee. Ze heeft wel het lef om hem te laten merken dat ze hem leuk vindt, maar dat heeft ze eerder gedaan bij een jongen drie jaar terug. Ze zei erbij dat ze niets verwachtte. Kreeg ze zijn hele levensverhaal met waarom ze liever afstand van hem zou moeten nemen. Ze is bang dat hij haar ook gaat vertellen dat het niks gaat worden. Als het wat wordt, merkt ze het wel. Ze begrijpt niet dat mannen zich willen verantwoorden als je aangeeft dat je ze leuk vindt. Vervolgens had ze via zijn IP-adres achterhaald dat hij haar LinkedInprofiel al eerder bezocht had. Liefde doet gekke dingen met je. En IP checken is niet zo moeilijk. Trouwens ze zoekt geen locatie of iets. Ze wil alleen weten of hij het heeft gelezen, maar inmiddels heeft ze het verwijderd. Ze denkt niet dat die IP van hem was. Ze is er niet zo goed in, maar je kan ook zien vanaf welk toestel iemand op je site zit. Dus hij heeft het vandaag proberen te lezen en daarna is hij haar andere artikelen gaan doorspitsen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef oLexie het volgende:
Wat heb ik in godsnaam allemaal gelezen zojuist?
WTF waarom doe jij dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, MaidensTower heeft een leuke collega (op haar werk). Ze was verlegen en er ging iets mis met de koffiemok. Daarna prikte ze in zijn bovenarm en zei ze "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel doorhad. Achteraf was het inderdaad een rare manier van laten blijken dat ze hem leuk vindt. Hij kon erom lachen, dus ze zit veilig haha. Ze noemt hem meneer Baard en had hem een berichtje gestuurd via LinkedIn. Drie minuten later reageerde hij. MaidensTower wil vervolgens afstand nemen. Ze wist even niet hoe ze zich moet gedragen tegenover hem dus ging ze hem vermijden. Gelukkig is dat niet moeilijk. Hij werkt boven, zij voornamelijk beneden. Alleen in de pauze(s) treffen ze elkaar (als die matchen), maar dan gaat ze wel even naar buiten. Ze wilde sowieso even de stad in. En in de ochtend hebben ze een minivergadering van 15 minuten, waar ze elkaar zien. Oogcontact vermijden lijkt haar een goed idee. Ze heeft wel het lef om hem te laten merken dat ze hem leuk vindt, maar dat heeft ze eerder gedaan bij een jongen drie jaar terug. Ze zei erbij dat ze niets verwachtte. Kreeg ze zijn hele levensverhaal met waarom ze liever afstand van hem zou moeten nemen. Ze is bang dat hij haar ook gaat vertellen dat het niks gaat worden. Als het wat wordt, merkt ze het wel. Ze begrijpt niet dat mannen zich willen verantwoorden als je aangeeft dat je ze leuk vindt. Vervolgens had ze via zijn IP-adres achterhaald dat hij haar LinkedInprofiel al eerder bezocht had. Liefde doet gekke dingen met je. En IP checken is niet zo moeilijk. Trouwens ze zoekt geen locatie of iets. Ze wil alleen weten of hij het heeft gelezen, maar inmiddels heeft ze het verwijderd. Ze denkt niet dat die IP van hem was. Ze is er niet zo goed in, maar je kan ook zien vanaf welk toestel iemand op je site zit. Dus hij heeft het vandaag proberen te lezen en daarna is hij haar andere artikelen gaan doorspitsen.
Omdat oLexie het niet begreep.quote:
jij hebt zeker nog nooit iemand leuk gevondenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is het dan ook echt zo moeilijk om een kop/beker onder een koffiezetapparaat te zetten?
Hehe dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:18 schreef jnnz het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit iemand leuk gevonden
Maar wel een jaar of elf?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben verliefd en ze is niet eens mooi
![]()
Rond de 25, ik weet het niet precies.quote:
Zal allemaal wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Rond de 25, ik weet het niet precies.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, MaidensTower heeft een leuke collega (op haar werk). Ze was verlegen en er ging iets mis met de koffiemok. Daarna prikte ze in zijn bovenarm en zei ze "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel doorhad. Achteraf was het inderdaad een rare manier van laten blijken dat ze hem leuk vindt. Hij kon erom lachen, dus ze zit veilig haha. Ze noemt hem meneer Baard en had hem een berichtje gestuurd via LinkedIn. Drie minuten later reageerde hij. MaidensTower wil vervolgens afstand nemen. Ze wist even niet hoe ze zich moet gedragen tegenover hem dus ging ze hem vermijden. Gelukkig is dat niet moeilijk. Hij werkt boven, zij voornamelijk beneden. Alleen in de pauze(s) treffen ze elkaar (als die matchen), maar dan gaat ze wel even naar buiten. Ze wilde sowieso even de stad in. En in de ochtend hebben ze een minivergadering van 15 minuten, waar ze elkaar zien. Oogcontact vermijden lijkt haar een goed idee. Ze heeft wel het lef om hem te laten merken dat ze hem leuk vindt, maar dat heeft ze eerder gedaan bij een jongen drie jaar terug. Ze zei erbij dat ze niets verwachtte. Kreeg ze zijn hele levensverhaal met waarom ze liever afstand van hem zou moeten nemen. Ze is bang dat hij haar ook gaat vertellen dat het niks gaat worden. Als het wat wordt, merkt ze het wel. Ze begrijpt niet dat mannen zich willen verantwoorden als je aangeeft dat je ze leuk vindt. Vervolgens had ze via zijn IP-adres achterhaald dat hij haar LinkedInprofiel al eerder bezocht had. Liefde doet gekke dingen met je. En IP checken is niet zo moeilijk. Trouwens ze zoekt geen locatie of iets. Ze wil alleen weten of hij het heeft gelezen, maar inmiddels heeft ze het verwijderd. Ze denkt niet dat die IP van hem was. Ze is er niet zo goed in, maar je kan ook zien vanaf welk toestel iemand op je site zit. Dus hij heeft het vandaag proberen te lezen en daarna is hij haar andere artikelen gaan doorspitsen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Lachen jullie TS maar uit, jullie zijn nog nooit van jullie zolderkamertje afgekomen, zelfs niet voor een baantje bij de buurtsuper.
TS is waarschijnlijk een hele lieve meid. Hopelijk heeft haar crush dit topic inmiddels gevonden.
Neem nog een glaasje azijn.quote:
True. Truequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Lachen jullie TS maar uit, jullie zijn nog nooit van jullie zolderkamertje afgekomen, zelfs niet voor een baantje bij de buurtsuper.
TS is waarschijnlijk een hele lieve meid. Hopelijk heeft haar crush dit topic inmiddels gevonden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Deze samenvatting is werkelijk goud.
Ik vind MaidensTower juist leuk.quote:Alles in een andere persoonsvorm gezet waardoor de psychologische aandoening van TS in haar belachelijke taalgebruik beter aan het licht komt.
Ik vind MaidensTower juist leuk. Ik gaf alleen een samenvatting van het topic toen oLexie erom vroeg.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Bedankt, het was ook leuk om te doen. Hij kan in de OP van deel 2?quote:
nu ben ik benieuwd, wat staat er in je column?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Schat ik vermijd hem helemaal niet! Ik heb zojuist een prachtige column geschreven over hem!
Lees: Pijp die jongen nou eens een keer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Lieve MaidensTower, wacht niet te lang, dan wordt het alleen maar moeilijker.
echt hèquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dit een van de betere topics van 2013.
Weet je wat ik tegen haar zou zeggen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
echt hè
als MaidensTower mijn collega was zou ik geheid verliefd op haar worden, tenzij ze ECHT heel erg lelijk is. Gelukkig heb ik niet zo'n hoge standaard.
De lift, de enige plek waar een premature ejaculatie gewenst is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Heb je hem inmiddels al gepijpt in de lift, ts?
"Wil je mijn My Little Pony collectie zien?"?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je wat ik tegen haar zou zeggen?
Nee: "You had me at 'bzzztt, electricity'".quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
"Wil je mijn My Little Pony collectie zien?"?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef MaidensTower het volgende:
Even lezen. Had net een leuke Fok-meet
Ow ja, die is wel beter jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee: "You had me at 'bzzztt, electricity'".
Het is nog waar ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ow ja, die is wel beter ja
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahaheb hardop gelachen in de trein
quote:Jullie reacties! Samenvatting!!!
Ik zal je PM'en. Dan doe ik wel of het over mij gaat, anders word ik er alleen maar verdrietig van.quote:Hij heeft trouwens niet teruggemaild. Ben benieuwd naar zijn reactie en gedrag. En of hij mijn column heeft gelezen voordat ik het heb verwijderd. PM me als je het wilt lezen
De gedachte dat het over mij ging, hield me op de been.quote:
Niet op dit moment. Ik zou het een beetje luchtig proberen te houden. Het is vast heel vleiend en als hij jou net zo leuk vindt als jij hem is het een goed idee, maar als dat niet zo is (of als je daaraan twijfelt), zou ik het hem niet laten lezen.quote:
Gastquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De gedachte dat het over mij ging, hield me op de been.
Misgun je mij mijn geluk.quote:
Dan hoop ik dat ik het op tijd heb verwijderdquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet op dit moment. Ik zou het een beetje luchtig proberen te houden. Het is vast heel vleiend en als hij jou net zo leuk vindt als jij hem is het een goed idee, maar als dat niet zo is (of als je daaraan twijfelt), zou ik het hem niet laten lezen.
Kan dat nog?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Maiden, speel hard to get, dat werkt beter dan "ooooooooooohhhhh, ik wil je!!!!!!!!!"
Googelen op bzzztt levert een link naar FOK! met dit geweldige topic. Ik heb tegen mijn crush gezegd "welnee, je bent helemaal niet te dik", dat levert duizenden resultaten op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik het op tijd heb verwijderd
Dan ziet hij alleen de titel 'crush' in de link. En als hij het heeft gelezen. Tjah. En dan? Geen ramp toch?
nequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Izdivaç kijken. Elektrik enzo
Maakt niet uit. Wat moet dat moet hè?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben bang dat deel 2 veel blunders gaan bevatten...
Helemaal niet bij zo'n verlegen type.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Maiden, speel hard to get, dat werkt beter dan "ooooooooooohhhhh, ik wil je!!!!!!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |