Het is nog waar ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ow ja, die is wel beter ja
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahaheb hardop gelachen in de trein
quote:Jullie reacties! Samenvatting!!!
Ik zal je PM'en. Dan doe ik wel of het over mij gaat, anders word ik er alleen maar verdrietig van.quote:Hij heeft trouwens niet teruggemaild. Ben benieuwd naar zijn reactie en gedrag. En of hij mijn column heeft gelezen voordat ik het heb verwijderd. PM me als je het wilt lezen
De gedachte dat het over mij ging, hield me op de been.quote:
Niet op dit moment. Ik zou het een beetje luchtig proberen te houden. Het is vast heel vleiend en als hij jou net zo leuk vindt als jij hem is het een goed idee, maar als dat niet zo is (of als je daaraan twijfelt), zou ik het hem niet laten lezen.quote:
Gastquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De gedachte dat het over mij ging, hield me op de been.
Misgun je mij mijn geluk.quote:
Dan hoop ik dat ik het op tijd heb verwijderdquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet op dit moment. Ik zou het een beetje luchtig proberen te houden. Het is vast heel vleiend en als hij jou net zo leuk vindt als jij hem is het een goed idee, maar als dat niet zo is (of als je daaraan twijfelt), zou ik het hem niet laten lezen.
Kan dat nog?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Maiden, speel hard to get, dat werkt beter dan "ooooooooooohhhhh, ik wil je!!!!!!!!!"
Googelen op bzzztt levert een link naar FOK! met dit geweldige topic. Ik heb tegen mijn crush gezegd "welnee, je bent helemaal niet te dik", dat levert duizenden resultaten op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik het op tijd heb verwijderd
Dan ziet hij alleen de titel 'crush' in de link. En als hij het heeft gelezen. Tjah. En dan? Geen ramp toch?
nequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Izdivaç kijken. Elektrik enzo
Maakt niet uit. Wat moet dat moet hè?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben bang dat deel 2 veel blunders gaan bevatten...
Helemaal niet bij zo'n verlegen type.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Maiden, speel hard to get, dat werkt beter dan "ooooooooooohhhhh, ik wil je!!!!!!!!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |