quote:Op donderdag 26 december 2013 19:28 schreef MaidensTower het volgende:
Nee, de details zijn belangrijk hahahah
"bzzztt, electricity"quote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef MaidensTower het volgende:
Eerst nog even bzzzttt-en voorlopig
quote:Eerst volgende x dat ik hem zie en het rustig is ga ik dat weer doenBij voorbaat bij de kluisjes hahaha
Saai hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef MaidensTower het volgende:
Eerst volgende x dat ik hem zie en het rustig is ga ik dat weer doenBij voorbaat bij de kluisjes hahaha
vraag ook of hij zon bzztt ding bij jouw erin wilt doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef MaidensTower het volgende:
Eerst volgende x dat ik hem zie en het rustig is ga ik dat weer doenBij voorbaat bij de kluisjes hahaha
Haha hoezo dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"bzzztt, electricity"
[..]![]()
Waarom heb ik geen collega zoals MaidensTower.
kluisjes?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef MaidensTower het volgende:
Jij bent echt een gestoorde stalksterquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:16 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, ik heb een column geschreven wat grotendeels over hem gaat. Heb de link ervan naar hem gemaild (reply via LinkerIn mail, want dan gaat hij direct naar zijn mail).
Hij heeft het gelezen, gesloten, heropend en net weer gelezen en volgens mij weer gesloten. Hmmm... handig zo'n IP-checker haha. Geen reactie nog. Volgens mij is hij buiten en niet in de gelegenheid om te reageren.
Oh, ja, dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:16 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, ik heb een column geschreven wat grotendeels over hem gaat. Heb de link ervan naar hem gemaild (reply via LinkerIn mail, want dan gaat hij direct naar zijn mail).
Hij heeft het gelezen, gesloten, heropend en net weer gelezen en volgens mij weer gesloten. Hmmm... handig zo'n IP-checker haha. Geen reactie nog. Volgens mij is hij buiten en niet in de gelegenheid om te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |