Schat ik vermijd hem helemaal niet! Ik heb zojuist een prachtige column geschreven over hem!quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:28 schreef wickedmen het volgende:
Uhhhhh ja dit was de druppel.
Ik ga nu een R&P topic schrijven waarom ik een schijthekel heb aan schijterds zoals jou.
Ja hij kan me afwijzen dus ik ga hem vermijden maar vind hem super leuk of het kan later misschien kut lopen dus grijp ik mijn kans niet.
Wickedmen is gewoon een domme mongool. Laat hem.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Schat ik vermijd hem helemaal niet! Ik heb zojuist een prachtige column geschreven over hem!
Wat stond er allemaal in?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
Oke
Hij zit nog steeds te spieken en reageert nog niet op het stukje haha. Denk dat ik hem diep heb geraakt ofzo?
Om heel eerlijk te zijn zou ik over mijn voorhoofd wrijven en zeggen 'kolere'.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
Oke
Hij zit nog steeds te spieken en reageert nog niet op het stukje haha. Denk dat ik hem diep heb geraakt ofzo?
Ik denk dat hij nu wel doorheeft dat het over hem gaat jaquote:
Wat vind je van mijn tekst?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel doorheeft dat het over hem gaat ja
Hij heeft nu waarschijnlijk zoiets van: "Hoe moet ik reageren?"
Zie je hem morgen weer of hem je de rest van het jaar vrij?
Haha, de 16 jarige maagd is zo gefrustreerd dat hij alleen maar nog kan schelden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wickedmen is gewoon een domme mongool. Laat hem.
Well sixteen and still going virgin, leave it in the future.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ja, dat doe ik ook altijd
Ik denk dat hij het met een glimlach op zijn gezicht gelezen heeft. Omdat jij zegt dat je diegene het zou laten weten zou jij nu eigenlijk de stap moeten zetten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn tekst?
Ik zie hem zaterdag en/of zondag. Misschien zelfs beide dagen. Geen idee.
Kerst he.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Well sixteen and still going virgin, leave it in the future.
Bij voorbaat, voorbaat met een t dus, is dat gewoon goed.quote:
Het is toch geen zware tekst toch? Ik vind het een vrij nuchter stukje. Het is wel grappig ergens. Niet zo heel diep ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het met een glimlach op zijn gezicht gelezen heeft. Omdat jij zegt dat je diegene het zou laten weten zou jij nu eigenlijk de stap moeten zetten.
Nee, ik speel geen spelletjes. Wou hem vermijden enzo, maar ik heb dat idee toch niet doorgevoerd en bleef gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:47 schreef NikkelCobalt het volgende:
Die arme jongen heeft vast geen idee wat hem overkomt. Je pakt het wel heel cryptisch aan. In zo'n geval zou ik denken dat iemand een spelletje met me speelt.
Maar waarom wou je hem negeren en vermijden als ik vragen mag, terwijl je hem kei leuk vindt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik speel geen spelletjes. Wou hem vermijden enzo, maar ik heb dat idee toch niet doorgevoerd en bleef gewoon hetzelfde.
Reactie uitlokken. Testen of het wederzijds is. Toch maar niet gedaan om niet labiel over te komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar waarom wou je hem negeren en vermijden als ik vragen mag, terwijl je hem kei leuk vindt?
Idd. Ik denk dat hij nu weet dat je hem leuk vindt en verwacht dat jij de stap zult zetten. Het is nu eigenlijk gewoon wachten totdat je hem weer ziet, dan kun je hem ernaar vragen. Dan merk je aan zijn reactie waarschijnlijk wel of het wederzijds is of niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het is toch geen zware tekst toch? Ik vind het een vrij nuchter stukje. Het is wel grappig ergens. Niet zo heel diep ofzo.
Ik wil gewoon dat hij glimlacht nu. Een move is niet noodzakelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd. Ik denk dat hij nu weet dat je hem leuk vindt en verwacht dat jij de stap zult zetten. Het is nu eigenlijk gewoon wachten totdat je hem weer ziet, dan kun je hem ernaar vragen. Dan merk je aan zijn reactie waarschijnlijk wel of het wederzijds is of niet.
Ik wou eigenlijk klagen hahaha. Maar goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:56 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vind dit een goed topic maar een beetje aparte keuze om zoiets in KLB te zetten. In R&P was het wellicht beter op zijn plaats geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |