quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het wel lef dat jij je poes in je FoBo hebt staan
Zelfs 2quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het wel lef dat jij je poes in je FoBo hebt staan
Wel als je de schilder bedoelt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik ben fan aan het worden van johannes_vermeer, kan dat?
Dealquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Alleen als je op twitter vermeld hoe goed ik was
Oh, dan kan ie je ook niet taggenquote:
Thanksquote:
Ik vind dit volkomen logisch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dat dat nummer over uit de kast komen en dus homoseksualiteit gaat he....
quote:
Quote je me daarom 2 keerquote:
Ik zou zeggen: Nog geen fan zijn van Johannes_vermeerquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Quote je me daarom 2 keer
Is dat een stille hint
quote:
Zeg dat je ze slechte ouders vindt nu ze jouw ontwikkeling remmenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn ouders willen BBC kijken, het mag dus niet.
Ik heb het tegenovergestelde telkens als ik hem dagelijks in het DWDD tegenkomquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Het is altijd die verdomd subtiele manier waarop jullie vrouwen in het gesprek weten te verweven dat jullie een vriend hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Dat moet je maar aan mijn verloofde vragen
Ar e emmenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeg dat je ze slechte ouders vindt nu ze jouw ontwikkeling remmen [ afbeelding ]
Is echt een harde baasquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
FIFA nummer. Helemaal gek van dit nummer
Als ik iets NIET ben dan is het subtielquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is altijd die verdomd subtiele manier waarop jullie vrouwen in het gesprek weten te verweven dat jullie een vriend hebben
Ze had je ook kunnen negerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is altijd die verdomd subtiele manier waarop jullie vrouwen in het gesprek weten te verweven dat jullie een vriend hebben
Ah, dan kan het dus. Top!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde telkens als ik hem dagelijks in het DWDD tegenkom
Bwhehehequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan het allebei so FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Zo gaat datquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
Je zal maar je pizza de oven in douwen en ontdekken dat we al 7 pagina's verder zijn zodra je terug komt... HALLO?
Even een paar appjes sturen is al geen doen, kun je gelijk een heel eind verder scrollenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
Je zal maar je pizza de oven in douwen en ontdekken dat we al 7 pagina's verder zijn zodra je terug komt... HALLO?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso Imagine Dragons, goede shit.
Wat voor pizza is het?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Blur Song 2 enquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan het allebei so FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Erg he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Even een paar appjes sturen is al geen doen, kun je gelijk een heel eind verder scrollen
Oh, krijgen we allemaal een stukje pizza?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vind die eerste heel mooi gemaakt. De tweede is een beetje fantasieloos, sorry.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ben ik toevallig
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
e.v.a.
Schitterend he?
Mijn collega op stagequote:
HUH?quote:
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Erg he?
Mag ik naar je vogeltje kijken?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blur Song 2 en
zijn FIFA nummers
ik kreeg net van de APP leeuwarden (die ik gedownload had vanwege SR) de melding:quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Even een paar appjes sturen is al geen doen, kun je gelijk een heel eind verder scrollen
Jammer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde telkens als ik hem dagelijks in het DWDD tegenkom
Jij snapt het Mavertquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blur Song 2 en
zijn FIFA nummers
dan moet je volgend jaar gewoon iedere maandag en vrijdagavond in het VI topic langskomen dan is hij live te bewonderen met kekke uitspraken en woordgrappenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Vrouwen die hard to get spelenquote:
Oei, dat is heel gevaarlijk in een vrouw. Is nu misschien nog leuk maar als je ooit een pittig kapsel hebt, wordt het echt heel vervelend.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik iets NIET ben dan is het subtiel
duuuuurt langquote:
Die tweede is van mijn alter ego, maar ben blij dat je het kan waarderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind die eerste heel mooi gemaakt. De tweede is een beetje fantasieloos, sorry.
Ik deed het laatst niet eens bewust, ik was gewoon klaar met een dude, bleek het nog te werken ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen die hard to get spelen
Ik wil mijn 2 minuten terug (ja, ik keek hem 2 keer)quote:
quote:
Die oude van Fatboy slimquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blur Song 2 en
zijn FIFA nummers
0:33quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |