Remsporen, daar doen ze het voor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
zit geen rem opjezus, die moet echt snel dat huis uit.
Een van de weinige nummers van R.E.M. die ik wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
Losing my religion![]()
Dat is 1 van de 2 liedjes die ik op een gitaar kan spelen
Gelukkig hebben we er zelf nog iets van gemaakt!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:22 schreef Zaktabak het volgende:
Nu ik op deze editie terug kijk, dan is mijn conclusie toch echt:
Wat een kuteditie.
Bier graagquote:
Romantischquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
Losing my religion![]()
Als Gerard het had gezegd was dit hele topic aan het zoeken naar dequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
zit geen rem opjezus, die moet echt snel dat huis uit.
Die beugel kleurt goed bij d'r shirt en d'r ogenquote:
Terecht ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Gerard het had gezegd was dit hele topic aan het zoeken naar desmiley.
Je weet dat dat nummer over uit de kast komen en dus homoseksualiteit gaat he....quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Gerard het had gezegd was dit hele topic aan het zoeken naar desmiley.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]Vooral als de andere Rape Me van Nirvana is
Mansjester wilde er ook iets mee zeggenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dat dat nummer over uit de kast komen en dus homoseksualiteit gaat he....
Groupie meld, neuken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
Losing my religion![]()
dit jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mansjester wilde er ook iets mee zeggen
Niet waar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dat dat nummer over uit de kast komen en dus homoseksualiteit gaat he....
Ook goedquote:
Losing my religionquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
Dit blijft wel een focking geweldig liedje
Ik vind het wel lef dat jij je poes in je FoBo hebt staanquote:
Als je bedoelt: door mij op de computer: ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
Is Matt Andersen nog gedraaid Johannes?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kon Hey There Delilah op de piano. Alleen vindt niemand dat liedje meer leuk.
Ik wel. Speel maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kon Hey There Delilah op de piano. Alleen vindt niemand dat liedje meer leuk.
Ik kan La campanella van Franz Lisztquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is je twitter?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Alleen als je op twitter vermeld hoe goed ik was
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn request is niet gedraaid trouwens
Je wil haar tweetjes zien?quote:
Breezersletjequote:
Awwwquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |