Niet waar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dat dat nummer over uit de kast komen en dus homoseksualiteit gaat he....
Ook goedquote:
Losing my religionquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
Dit blijft wel een focking geweldig liedje
Ik vind het wel lef dat jij je poes in je FoBo hebt staanquote:
Als je bedoelt: door mij op de computer: ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
Is Matt Andersen nog gedraaid Johannes?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kon Hey There Delilah op de piano. Alleen vindt niemand dat liedje meer leuk.
Ik wel. Speel maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kon Hey There Delilah op de piano. Alleen vindt niemand dat liedje meer leuk.
Ik kan La campanella van Franz Lisztquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is je twitter?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Alleen als je op twitter vermeld hoe goed ik was
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn request is niet gedraaid trouwens
Je wil haar tweetjes zien?quote:
Breezersletjequote:
Awwwquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |