Ik heb het tegenovergestelde telkens als ik hem dagelijks in het DWDD tegenkomquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik ben fan aan het worden van johannes_vermeer, kan dat?
Het is altijd die verdomd subtiele manier waarop jullie vrouwen in het gesprek weten te verweven dat jullie een vriend hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Dat moet je maar aan mijn verloofde vragen
Ar e emmenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeg dat je ze slechte ouders vindt nu ze jouw ontwikkeling remmen [ afbeelding ]
Is echt een harde baasquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik ben fan aan het worden van johannes_vermeer, kan dat?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
FIFA nummer. Helemaal gek van dit nummer
Als ik iets NIET ben dan is het subtielquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is altijd die verdomd subtiele manier waarop jullie vrouwen in het gesprek weten te verweven dat jullie een vriend hebben
Ze had je ook kunnen negerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is altijd die verdomd subtiele manier waarop jullie vrouwen in het gesprek weten te verweven dat jullie een vriend hebben
Ah, dan kan het dus. Top!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde telkens als ik hem dagelijks in het DWDD tegenkom
Bwhehehequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
FIFA nummer. Helemaal gek van dit nummer
Ik kan het allebei so FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Zo gaat datquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
Je zal maar je pizza de oven in douwen en ontdekken dat we al 7 pagina's verder zijn zodra je terug komt... HALLO?
Even een paar appjes sturen is al geen doen, kun je gelijk een heel eind verder scrollenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
Je zal maar je pizza de oven in douwen en ontdekken dat we al 7 pagina's verder zijn zodra je terug komt... HALLO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |