abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134758110
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan hou je je dus niet aan Startimg Strength
Ik heb ook een lichte variatie..

Praktisch Beginnersprogramma
Maandag
3×5 Squat
3×5 Bankdrukken / Press (Wisselend)
Chinups: 3 sets totdat je niet meer kunt, of voeg gewicht toe als je meer dan 15 herhalingen haalt.

Woensdag
3×5 Squat
1×5 Deadlift

Vrijdag
3×5 Squat
Optrekken: 3 sets totdat je niet meer kunt, of voeg gewicht toe bij meer dan 15 herhalingen

Heb hem hier vandaan, hier en daar wat aangepast.
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:46:33 #202
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134758195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:53 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

wanneer ik ooit die kers op de taart wil zetten ben ik 34/35 ... dan ga ik geen test cyclen... maar test blasten&cruisen lmao _O-
2 weken terug 36 geworden, kom maar op met die test spuiten :Y :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_134758246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:53 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

wanneer ik ooit die kers op de taart wil zetten ben ik 34/35 ... dan ga ik geen test cyclen... maar test blasten&cruisen lmao _O-
Yup zou ik ook pas doen rond die leeftijd. En goed idee.
pi_134758353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:44 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik heb ook een lichte variatie..

Praktisch Beginnersprogramma
Maandag
3×5 Squat
Chinups: 3 sets totdat je niet meer kunt, of voeg gewicht toe als je meer dan 15 herhalingen haalt.

Woensdag
3×5 Squat
1×5 Deadlift

Vrijdag
3×5 Squat
Optrekken: 3 sets totdat je niet meer kunt, of voeg gewicht toe bij meer dan 15 herhalingen

Heb hem hier vandaan, hier en daar wat aangepast.
Ik kom nog steeds op 1,5 keer bankdrukken :')
Overigens zou ik het geen lichte variatie noemen door power cleans eruit te gooien en 33% minder te deadliften.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_134758676
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:50 schreef Klokov het volgende:

[..]

Ik kom nog steeds op 1,5 keer bankdrukken :')
Overigens zou ik het geen lichte variatie noemen door power cleans eruit te gooien en 33% minder te deadliften.
Deadlift is in het origineel ook 1x5, power cleans is een eigen keuze
pi_134758958
Ik heb het van dezelfde site, is gewoon SS. Maar Bench doe je de ene week 2 keer en daarna 1 keer. Dus 3 keer in de week is wel fout.
pi_134759120
Het is gewoon ABABAB enz toch? Waarbij je bij A bench doet en bij B deadlift en press ofzo. Ene week doe je ABA, week daarop BAB.
pi_134759484
Ik heb inderdaad gehoord dat eenmaal aan de test, het altijd aan de test is. Dacht zelf namelijk ook dat je gewoon een kuurtje kon pakken en daarna kon stoppen voor een onbepaalde tijd.
If not now, then when.
pi_134759543
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Het is gewoon ABABAB enz toch? Waarbij je bij A bench doet en bij B deadlift en press ofzo. Ene week doe je ABA, week daarop BAB.
Ja.

De ongezoute ongebrande cashew zijn op. Heb nu geroosterde gezoute pindas(haal zelf het zout weg.) Is er een echt verschil? En de gewichten zijn toch netto, las iets over water in pinda's..
pi_134759603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb inderdaad gehoord dat eenmaal aan de test, het altijd aan de test is. Dacht zelf namelijk ook dat je gewoon een kuurtje kon pakken en daarna kon stoppen voor een onbepaalde tijd.
Dat kan ook wel, maar niet als je langer dan een jaar on bent geloof ik(blast en cruise dus).
pi_134759623
Net in de gym was ik met een gozer een beetje over PL aan het praten en toen hadden we het over meets, roids, genetisch limiet en zo. Ik zei vervolgens dat je met een bepaalde formule ongeveer kan berekenen wat je genetische max lifts zullen zijn. Hij vond het sterk dat je dat kon berekenen en was dat in vijf jaar trainen nooit ergens in bepaalde literatuur tegengekomen. Ikzelf meende dat dit wel kon net zoals dat je ongeveer kan schatten hoeveel massa je maximaal kan aanzetten.

Weet iemand meer?
If not now, then when.
pi_134759931
Ook al bestaat het, dan wil ik het niet weten. Juist die gedachte dat je niet weet waar het eindigt.

Je genetische max/max lifts weten is imo net zoiets als een waarzegger die je exact vertelt wanneer je dood gaat :P
pi_134759960
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net in de gym was ik met een gozer een beetje over PL aan het praten en toen hadden we het over meets, roids, genetisch limiet en zo. Ik zei vervolgens dat je met een bepaalde formule ongeveer kan berekenen wat je genetische max lifts zullen zijn. Hij vond het sterk dat je dat kon berekenen en was dat in vijf jaar trainen nooit ergens in bepaalde literatuur tegengekomen. Ikzelf meende dat dit wel kon net zoals dat je ongeveer kan schatten hoeveel massa je maximaal kan aanzetten.

Weet iemand meer?
ik vind die formules redelijk waardeloos.. het geeft wel een kleine indicatie ..maar het licht echt per persoon.

als je kijkt naar mij en mijn broer... evenlang ...totaal verschillende fysieken ook qua lean body mass
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_134760065
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:25 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ik vind die formules redelijk waardeloos.. het geeft wel een kleine indicatie ..maar het licht echt per persoon.

als je kijkt naar mij en mijn broer... evenlang ...totaal verschillende fysieken ook qua lean body mass
Wat is die formule? Heb je ook een legit source? Dan kan ik het hem morgen laten zien.

Die massa formule die is wel bekend (Lyle, Berkhan), maar het gaat me om die kracht formule.
If not now, then when.
pi_134760890
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat is die formule? Heb je ook een legit source? Dan kan ik het hem morgen laten zien.

Die massa formule die is wel bekend (Lyle, Berkhan), maar het gaat me om die kracht formule.
die kracht formule kan ik zo niet vinden maar is echt helemaal off the scale lol..

ik zie gasten van 160lb 600lb+ pullen met gemak

cns is niet zo te berekenen met een formule

uiteraard is het wel zo: hoe zwaarder persoon hoe meer je in theorie op je max kan liften
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_134761314
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

die kracht formule kan ik zo niet vinden maar is echt helemaal off the scale lol..

ik zie gasten van 160lb 600lb+ pullen met gemak

cns is niet zo te berekenen met een formule

uiteraard is het wel zo: hoe zwaarder persoon hoe meer je in theorie op je max kan liften
Hmm, dus dan heeft hij inderdaad gelijk. Thanks.

Inderdaad. Vorige week bij mij in de gym een gozer van 1.95+, 120 kilo die 3x280 deadlifte. Echt impressive, en die gozer waar ik vandaag mee praatte is mijn lengte (1.81) ongeveer 85 kg denk ik en heeft een 1RM van 240. :P
If not now, then when.
pi_134761402
Iemand hier trouwens die Wendler en Cube heeft gedaan?
If not now, then when.
pi_134761591
Hebben jullie wel eens last van misselijkheid na zwaar trainen? Is daar iets aan te doen, behalve rustiger aan doen? Iets met je eten van tevoren? Ik had een lichte maaltijd gehad (wel wat vettig..).

Heb op een haar na de kleedkamer ondergekotst :+
pi_134761815
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef erikkll het volgende:
Hebben jullie wel eens last van misselijkheid na zwaar trainen? Is daar iets aan te doen, behalve rustiger aan doen? Iets met je eten van tevoren? Ik had een lichte maaltijd gehad (wel wat vettig..).

Heb op een haar na de kleedkamer ondergekotst :+
Ik train 1 uur na mijn avondeten. Geen last, behalve bij deadliften.

pi_134761992
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ja.

De ongezoute ongebrande cashew zijn op. Heb nu geroosterde gezoute pindas(haal zelf het zout weg.) Is er een echt verschil? En de gewichten zijn toch netto, las iets over water in pinda's..
Kickje.
pi_134762087
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik train 1 uur na mijn avondeten. Geen last, behalve bij deadliften.

Misschien moet ik ook wat langer wachten na het eten, maar dan wordt het zo laat :{
pi_134762116
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef Atemno het volgende:

[..]

Kickje.
Gewoon lekker zout eten man. Er is niks mis met zout.
If not now, then when.
pi_134767232

Vrijdagavond j.l. is er wildgebuffd in verband met vakantiesluitingstijden van de plaatselijke buff.

24/7 gyms in Amsterdam? ;( :')
pi_134768416
quote:
George Leeman is een held. Beweert dat het essentieel is om een chick te hebben als je serieus lift, want --> "If we don't have something to fuck, we just spend all our time finding something to fuck". :D
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.
pi_134770575
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')