ik vind die formules redelijk waardeloos.. het geeft wel een kleine indicatie ..maar het licht echt per persoon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net in de gym was ik met een gozer een beetje over PL aan het praten en toen hadden we het over meets, roids, genetisch limiet en zo. Ik zei vervolgens dat je met een bepaalde formule ongeveer kan berekenen wat je genetische max lifts zullen zijn. Hij vond het sterk dat je dat kon berekenen en was dat in vijf jaar trainen nooit ergens in bepaalde literatuur tegengekomen. Ikzelf meende dat dit wel kon net zoals dat je ongeveer kan schatten hoeveel massa je maximaal kan aanzetten.
Weet iemand meer?
Wat is die formule? Heb je ook een legit source? Dan kan ik het hem morgen laten zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik vind die formules redelijk waardeloos.. het geeft wel een kleine indicatie ..maar het licht echt per persoon.
als je kijkt naar mij en mijn broer... evenlang ...totaal verschillende fysieken ook qua lean body mass
die kracht formule kan ik zo niet vinden maar is echt helemaal off the scale lol..quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is die formule? Heb je ook een legit source? Dan kan ik het hem morgen laten zien.
Die massa formule die is wel bekend (Lyle, Berkhan), maar het gaat me om die kracht formule.
Hmm, dus dan heeft hij inderdaad gelijk. Thanks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die kracht formule kan ik zo niet vinden maar is echt helemaal off the scale lol..
ik zie gasten van 160lb 600lb+ pullen met gemak
cns is niet zo te berekenen met een formule
uiteraard is het wel zo: hoe zwaarder persoon hoe meer je in theorie op je max kan liften
Ik train 1 uur na mijn avondeten. Geen last, behalve bij deadliften.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef erikkll het volgende:
Hebben jullie wel eens last van misselijkheid na zwaar trainen? Is daar iets aan te doen, behalve rustiger aan doen? Iets met je eten van tevoren? Ik had een lichte maaltijd gehad (wel wat vettig..).
Heb op een haar na de kleedkamer ondergekotst
Kickje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ja.
De ongezoute ongebrande cashew zijn op. Heb nu geroosterde gezoute pindas(haal zelf het zout weg.) Is er een echt verschil? En de gewichten zijn toch netto, las iets over water in pinda's..
Misschien moet ik ook wat langer wachten na het eten, maar dan wordt het zo laatquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik train 1 uur na mijn avondeten. Geen last, behalve bij deadliften.
George Leeman is een held. Beweert dat het essentieel is om een chick te hebben als je serieus lift, want --> "If we don't have something to fuck, we just spend all our time finding something to fuck".quote:
Als je lange r dan een half uur nodig hebt om iets ye vinden om te neuken kun je beter homo worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef Broempoe het volgende:
[..]
George Leeman is een held. Beweert dat het essentieel is om een chick te hebben als je serieus lift, want --> "If we don't have something to fuck, we just spend all our time finding something to fuck".
KLB / Wildbuffen in Amsterdam: not even oncequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdagavond j.l. is er wildgebuffd in verband met vakantiesluitingstijden van de plaatselijke buff.
24/7 gyms in Amsterdam?![]()
ik zit er juist aan te denken om eventueel nà mijn cut een recomp kuur te doen, mocht ik teveel massa kwijt zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Kuren om te cutten? Gewoon niet gaan cutten man. Zou zelf als ik cycle gewoon dikke bulk samen met kuur doen en daarna natty gaan cutten, is toch niet moeilijk.
Dudeee, als je gewoon goed cut dan verlies je amper massa!quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ik zit er juist aan te denken om eventueel nà mijn cut een recomp kuur te doen, mocht ik teveel massa kwijt zijn.
omdat jij iets anders ervaart, is het gelijk een "slecht excuus"? Mijn vorige cut was bijzonder clean, maar zoals ik al 20x eerder heb gezegd misschien te snel voor mij. Daarom ga ik het nu dus langzaam proberen. Als ook dat niet lukt, moet ik conclusies trekken. Ik weet heus wel hoe ik moet eten hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dudeee, als je gewoon goed cut dan verlies je amper massa!Sjezus. Het lijkt er meer op dat je gewoon wilt kuren, maar het wilt rechtvaardigen door een slecht excuus, no offense. Het zou mij dan ook niet verbazen dat je het op de één of andere manier voor elkaar krijgt om massa te verliezen tijdens je cut en vervolgens de spuit in je gluteus maximus drukt.
Als je zo bang bent om massa te verliezen neem dan op z'n minst een coach.
Ethanolic (een user hier) heeft laatst een goed boek over voeding gekregen vertelde hij. Weet zo de naam niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef WeCanDoIt het volgende:
Heeft iemand een Nederlands boek over krachttraining en voeding?
Niet speciaal over krachttraining en voeding: http://www.bol.com/nl/p/sportvoeding/1001004002073001/quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef WeCanDoIt het volgende:
lol kun je net zo goed 70 euro aan mass gainers, BCAA en al die andere meuk uitgeven, heb je ook helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet speciaal over krachttraining en voeding: http://www.bol.com/nl/p/sportvoeding/1001004002073001/
Auteur heet Jesse van de Velde, heeft meer goed leesmateriaal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ethanolic (een user hier) heeft laatst een goed boek over voeding gekregen vertelde hij. Weet zo de naam niet.
Je wilt zeggen dat je het boek hebt gelezen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol kun je net zo goed 70 euro aan mass gainers, BCAA en al die andere meuk uitgeven, heb je ook helemaal niks aan.
In het Nederlands weet ik eigenlijk helemaal niks wat dit betreft. In het Engels zijn Strength and Conditioning: Biological Principles and Practical Applications en Science and Practice of Strength Training aanraders. Voor voeding is Advanced Nutrition and Human Metabolism heel compleet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef WeCanDoIt het volgende:
Heb je ook al z'n 200 euro kostende whey van true natural koeien uitgeprobeerd? Sinds ik dat spul gebruik maak ik de gains van m'n leven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Auteur heet Jesse van de Velde, heeft meer goed leesmateriaal.
Gisteren een paksoismoothie met citroenrasp (recept uit dat boek) gemaakt, ik voel mijn test-levels werkelijk omhoog schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |