abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134748566
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ook voor jou geldt: wel lezen hè.

Ik ga het eerst nog een keer natty proberen. Lukt dat niet, dan sta ik ervoor open om een stap verder te gaan. Mijn vorige cut was blijkbaar te snel, dus gaan we het nu langzaam (1kg/maand) doen. Ben al 3 maanden bezig en inderdaad ongeveer 3kg eraf gehaald.

"Kuren" is hier blijkbaar nog steeds een scheldwoord. Iedereen stopt met lezen en trekt direct alles uit z'n verband. Jammer.
Cut kuur kan wel gaaf zijn. Vriend van me deed anavar als eerste kuur. Werd best wel beest maar had wel terugval na nakuur. En je moet van jezelf weten dat je het in de hand kan houden als je eenmaal je potentieel hebt gezien en weet hoe makkelijk het gainen gaat. Hij kan t niet in ieder geval :')
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_134748764
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef Push. het volgende:

[..]

Cut kuur kan wel gaaf zijn. Vriend van me deed anavar als eerste kuur. Werd best wel beest maar had wel terugval na nakuur. En je moet van jezelf weten dat je het in de hand kan houden als je eenmaal je potentieel hebt gezien en weet hoe makkelijk het gainen gaat. Hij kan t niet in ieder geval :')
Vrijwel niemand houd het bij 1 kuur. Maar een terugval met anavar? Slecht eten/trainen?
pi_134748782
ik zelf grijp alleen naar iets wanneer ik natty een 320+kg deadlift en een 300+kg squat heb bereikt, misschien is dat over 5 jaar, dan zal mijn terugval ook niet zo heel groot zijn.

iedereen moet doen wat ie wil, zolang het maar weloverwogen is :)
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_134748809
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ook voor jou geldt: wel lezen hè.

Ik ga het eerst nog een keer natty proberen. Lukt dat niet, dan sta ik ervoor open om een stap verder te gaan. Mijn vorige cut was blijkbaar te snel, dus gaan we het nu langzaam (1kg/maand) doen.

"Kuren" is hier blijkbaar nog steeds een scheldwoord. Iedereen stopt met lezen en trekt direct alles uit z'n verband. Jammer.
Ik heb gelezen, daarom zei ik ook ´zou´. Dan nog. Het is gewoon prima mogelijk om een goede cut te hebben zonder massa te verliezen, velen zijn jou voorgegaan. Als ik het mij goed herinner was je ook een paar maanden out, dus dat verklaard genoeg.

Kuren is niks mis mee imo, maar doe het dan om geldige redenen. Ik denk dat als je te snel gaat kuren je later spijt krijgt.
If not now, then when.
pi_134748874
Ik zei vorig jaar ook 'ik ga volgend jaar kuren'. Fucking mongool dat ik was. Mensen leren. Nu echter, ga ik net zolang door totdat ik inderdaad zoals dreamerbulk mijn 'max' behaald heb.
If not now, then when.
pi_134748880
hoezo ga je niet op clen cutten star?
pi_134748917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik hoop dat je dat niet meent.

Zelfs mensen met extreme astma geven de doktoren geen clen mee. Is genoeg over te vinden.
pi_134748920
gewoon gelijk die tren in je anus kankeren
If not now, then when.
pi_134748955
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dat niet meent.
hoezo?

ken iemand uit mijn gym die daar echt zieke resultaten mee had behaald dit jaar lol

ja zo is er voor alles wel wat te zeggen, zelfde geld voor test e.d. producten .. bijwerkingen kunnen heel extreem zijn, maar hoeft niet. Terugval van test is ook een hel .. en je kan zo in een dikke depressie komen.

Zo is er altijd wat
pi_134749046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hoezo?

ken iemand uit mijn gym die daar echt zieke resultaten mee had behaald dit jaar lol
Zie edit. En wellicht komt dat door een stack. Mast + tren is 'beter' dan te rotzooien met clen en t3.
pi_134749191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hoezo?

ja zo is er voor alles wel wat te zeggen, zelfde geld voor test e.d. producten .. bijwerkingen kunnen heel extreem zijn, maar hoeft niet. Terugval van test is ook een hel .. en je kan zo in een dikke depressie komen.

Zo is er altijd wat
Ja dat is ook waar. Ik weet het ook niet hoor maar las er vooral negatieve dingen over. Maar zoals met alle aas, voor de 1 is het geweldig en de ander reageert er nauwelijks op.
pi_134749196
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Atemno het volgende:

[..]

Zie edit. En wellicht komt dat door een stack. Mast + tren is 'beter' dan te rotzooien met clen en t3.
zijn ook verschillende verhalen over te vinden, ligt er maar net aan wat je wilt doen.

heb zelf nooit iets gebruikt dus kan er vrij weinig over zeggen dan behalve andermans verhalen
pi_134749208
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ja dat is ook waar. Ik weet het ook niet hoor maar las er vooral negatieve dingen over. Maar zoals met alle aas, voor de 1 is het geweldig en de ander reageert er nauwelijks op.
klopt idd
pi_134749239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zijn ook verschillende verhalen over te vinden, ligt er maar net aan wat je wilt doen.

heb zelf nooit iets gebruikt dus kan er vrij weinig over zeggen dan behalve andermans verhalen
Heb in de gym een gozer die trenaddict is. Ziek monster wel.
pi_134749430
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wel lezen hè

ik heb het er nog helemaal niet over dat ik nu ga kuren? Ik zeg alleen dat ik ervoor open sta als natty gaat falen.

Daarnaast zijn mijn stats echt wel wat anders dan dit hoor. Dit was een simpele onderhouds workout bij gebrek aan structuur ("feest" dagen, olé) en openingstijden de gym. Beetje aankloten met wat willekeurige nummers tot het nieuwe jaar, wanneer ik weer de faciliteiten en structuur heb om mijn 5/3/1 op te pakken.

SQ = ~125
DL = ~165
BP = ~100
Fair enough, ik schrok al. Excuses. ;)
pi_134749511
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef Atemno het volgende:

[..]

Vrijwel niemand houd het bij 1 kuur. Maar een terugval met anavar? Slecht eten/trainen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef Atemno het volgende:

[..]

Hij had nog niet heel veel gegained voor dat ie begon. Kilo of 10.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:42:15 #167
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_134750662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef Push. het volgende:

[..]

var is wel mooi spul ja, zeker omdat ik ook wel wat vasculariteit kan gebruiken. Het is alleen zo tering duur en ik heb begrepen dat het niet bij iedereen goed werkt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:44:45 #168
77130 star_gazer
pi_134750778
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Fair enough, ik schrok al. Excuses. ;)
hehe. Er kan zeker nog wel wat bij natty hoor ;) die 2x bw squat moet haalbaar zijn. Gaat wel even duren vrees ik (ben niet echt een goede squatter), maar daar staat tegenover dat ik hoop ooit 3xBW te deadliften. Ook dat moet op (zeer) lange termijn haalbaar zijn, aangezien ik na anderhalf jaar serieus trainen nu 2x bw van de grond trek.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:46:00 #169
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_134750838
wtf is dit allemaal ineens? Anabooltjes? Homootjes
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:47:40 #170
77130 star_gazer
pi_134750905
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef dreamerbulk het volgende:
clen bedank ik voor. vriend van me was aan de clen. Hij kreeg amper voer in z'n lijf. Niet omdat hij geen honger had, maar omdat hij trilde als een gek. Ook slapeloos, daardoor depressief, enz.

No thanks.
-
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:49:02 #171
77130 star_gazer
pi_134750956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
wtf is dit allemaal ineens? Anabooltjes? Homootjes
sorry, moest even een beerput open.

Veel mensen willen het stiekem, maar hebben een gewetensstrijd (ikzelf inclusief).
-
pi_134751077
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef star_gazer het volgende:

[..]

sorry, moest even een beerput open.

Veel mensen willen het stiekem, maar hebben een gewetensstrijd (ikzelf inclusief).
Ik vind het geen gewetensstrijd. Meer de sides en terugval. Maar je zou er vast veel van over houden als je het goed doet.
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:51:54 #173
77130 star_gazer
pi_134751099
Over kuren gesproken, ik vraag me af hoe het met ervaringsdeskundige straatsoldaat gaat.
-
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:57:03 #174
77130 star_gazer
pi_134751308
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik vind het geen gewetensstrijd. Meer de sides en terugval. Maar je zou er vast veel van over houden als je het goed doet.
kwestie van heel goed inlezen lijkt me. Synthetische roids als dbol, tren en deca zijn wat mij betreft overbodig en geven teveel sides. Ik houd het liever bij test; heeft ook zo zijn sides en terugval, maar die zijn volgens mij met de juiste nakuur (en evt een SERM als hulpmiddel tijdens de kuur) prima te managen. Daarnaast denk ik dat je als beginner prima kunt gainen op test only.

Maargoed, dat zal voor ieder lijf anders zijn.
-
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:00:17 #175
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134751406

[ Bericht 24% gewijzigd door seto op 27-12-2013 17:06:03 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')