Cut kuur kan wel gaaf zijn. Vriend van me deed anavar als eerste kuur. Werd best wel beest maar had wel terugval na nakuur. En je moet van jezelf weten dat je het in de hand kan houden als je eenmaal je potentieel hebt gezien en weet hoe makkelijk het gainen gaat. Hij kan t niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ook voor jou geldt: wel lezen hè.
Ik ga het eerst nog een keer natty proberen. Lukt dat niet, dan sta ik ervoor open om een stap verder te gaan. Mijn vorige cut was blijkbaar te snel, dus gaan we het nu langzaam (1kg/maand) doen. Ben al 3 maanden bezig en inderdaad ongeveer 3kg eraf gehaald.
"Kuren" is hier blijkbaar nog steeds een scheldwoord. Iedereen stopt met lezen en trekt direct alles uit z'n verband. Jammer.
Vrijwel niemand houd het bij 1 kuur. Maar een terugval met anavar? Slecht eten/trainen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef Push. het volgende:
[..]
Cut kuur kan wel gaaf zijn. Vriend van me deed anavar als eerste kuur. Werd best wel beest maar had wel terugval na nakuur. En je moet van jezelf weten dat je het in de hand kan houden als je eenmaal je potentieel hebt gezien en weet hoe makkelijk het gainen gaat. Hij kan t niet in ieder geval
Ik heb gelezen, daarom zei ik ook ´zou´. Dan nog. Het is gewoon prima mogelijk om een goede cut te hebben zonder massa te verliezen, velen zijn jou voorgegaan. Als ik het mij goed herinner was je ook een paar maanden out, dus dat verklaard genoeg.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ook voor jou geldt: wel lezen hè.
Ik ga het eerst nog een keer natty proberen. Lukt dat niet, dan sta ik ervoor open om een stap verder te gaan. Mijn vorige cut was blijkbaar te snel, dus gaan we het nu langzaam (1kg/maand) doen.
"Kuren" is hier blijkbaar nog steeds een scheldwoord. Iedereen stopt met lezen en trekt direct alles uit z'n verband. Jammer.
Ik hoop dat je dat niet meent.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef dreamerbulk het volgende:
hoezo ga je niet op clen cutten star?
hoezo?quote:
Zie edit. En wellicht komt dat door een stack. Mast + tren is 'beter' dan te rotzooien met clen en t3.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoezo?
ken iemand uit mijn gym die daar echt zieke resultaten mee had behaald dit jaar lol
Ja dat is ook waar. Ik weet het ook niet hoor maar las er vooral negatieve dingen over. Maar zoals met alle aas, voor de 1 is het geweldig en de ander reageert er nauwelijks op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoezo?
ken iemand uit mijn gym die daar echt zieke resultaten mee had behaald dit jaar lol
ja zo is er voor alles wel wat te zeggen, zelfde geld voor test e.d. producten .. bijwerkingen kunnen heel extreem zijn, maar hoeft niet. Terugval van test is ook een hel .. en je kan zo in een dikke depressie komen.
Zo is er altijd wat
zijn ook verschillende verhalen over te vinden, ligt er maar net aan wat je wilt doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Atemno het volgende:
[..]
Zie edit. En wellicht komt dat door een stack. Mast + tren is 'beter' dan te rotzooien met clen en t3.
klopt iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar. Ik weet het ook niet hoor maar las er vooral negatieve dingen over. Maar zoals met alle aas, voor de 1 is het geweldig en de ander reageert er nauwelijks op.
Heb in de gym een gozer die trenaddict is. Ziek monster wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zijn ook verschillende verhalen over te vinden, ligt er maar net aan wat je wilt doen.
heb zelf nooit iets gebruikt dus kan er vrij weinig over zeggen dan behalve andermans verhalen
Fair enough, ik schrok al. Excuses.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel lezen hè
ik heb het er nog helemaal niet over dat ik nu ga kuren? Ik zeg alleen dat ik ervoor open sta als natty gaat falen.
Daarnaast zijn mijn stats echt wel wat anders dan dit hoor. Dit was een simpele onderhouds workout bij gebrek aan structuur ("feest" dagen, olé) en openingstijden de gym. Beetje aankloten met wat willekeurige nummers tot het nieuwe jaar, wanneer ik weer de faciliteiten en structuur heb om mijn 5/3/1 op te pakken.
SQ = ~125
DL = ~165
BP = ~100
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef Atemno het volgende:
[..]
Vrijwel niemand houd het bij 1 kuur. Maar een terugval met anavar? Slecht eten/trainen?
Hij had nog niet heel veel gegained voor dat ie begon. Kilo of 10.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef Atemno het volgende:
[..]
Vrijwel niemand houd het bij 1 kuur. Maar een terugval met anavar? Slecht eten/trainen?
var is wel mooi spul ja, zeker omdat ik ook wel wat vasculariteit kan gebruiken. Het is alleen zo tering duur en ik heb begrepen dat het niet bij iedereen goed werkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef Push. het volgende:
[..]
Cut kuur kan wel gaaf zijn. Vriend van me deed anavar als eerste kuur. Werd best wel beest maar had wel terugval na nakuur. En je moet van jezelf weten dat je het in de hand kan houden als je eenmaal je potentieel hebt gezien en weet hoe makkelijk het gainen gaat. Hij kan t niet in ieder geval
hehe. Er kan zeker nog wel wat bij natty hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fair enough, ik schrok al. Excuses.
clen bedank ik voor. vriend van me was aan de clen. Hij kreeg amper voer in z'n lijf. Niet omdat hij geen honger had, maar omdat hij trilde als een gek. Ook slapeloos, daardoor depressief, enz.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef dreamerbulk het volgende:
hoezo ga je niet op clen cutten star?
sorry, moest even een beerput open.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
wtf is dit allemaal ineens? Anabooltjes? Homootjes
Ik vind het geen gewetensstrijd. Meer de sides en terugval. Maar je zou er vast veel van over houden als je het goed doet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
sorry, moest even een beerput open.
Veel mensen willen het stiekem, maar hebben een gewetensstrijd (ikzelf inclusief).
kwestie van heel goed inlezen lijkt me. Synthetische roids als dbol, tren en deca zijn wat mij betreft overbodig en geven teveel sides. Ik houd het liever bij test; heeft ook zo zijn sides en terugval, maar die zijn volgens mij met de juiste nakuur (en evt een SERM als hulpmiddel tijdens de kuur) prima te managen. Daarnaast denk ik dat je als beginner prima kunt gainen op test only.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik vind het geen gewetensstrijd. Meer de sides en terugval. Maar je zou er vast veel van over houden als je het goed doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |