quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
wtf is dit allemaal ineens? Anabooltjes? Homootjes
Arnold gebruikte alleen creatine hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Push. het volgende:
[..]![]()
Brb Schwarzenegger, Columbu, Frank Zane etc.
Vasculariteit was wel sick ja. Duur, maar schijnbaar wel relatief veilig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
var is wel mooi spul ja, zeker omdat ik ook wel wat vasculariteit kan gebruiken. Het is alleen zo tering duur en ik heb begrepen dat het niet bij iedereen goed werkt.
Verlies je dan niet ontzettend veel kracht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Kuren om te cutten? Gewoon niet gaan cutten man. Zou zelf als ik cycle gewoon dikke bulk samen met kuur doen en daarna natty gaan cutten, is toch niet moeilijk.
Je moet nooit cutten na een kuur.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Verlies je dan niet ontzettend veel kracht?
Klopt. Daarom ga ik ook niet kuren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Verlies je dan niet ontzettend veel kracht?
wanneer ik ooit die kers op de taart wil zetten ben ik 34/35 ... dan ga ik geen test cyclen... maar test blasten&cruisen lmaoquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ga ik ook niet kuren.
Als ik het ooit doe wil ik een goede natty basis en een kuur als kers op de taart. Als je een goede basis hebt is de terugval een stuk minder. Anders dan bij die gasten die na een half jaar kuren en ineens van een 50kg bench naar 100 gaan en daarna weer terugzakken naar 60
Hele leven trt? Als ik ga kuren wordt het sowieso blast en cruise voor 6-12 maanden. Weet alleen niet hoe het herstel en de dip daarna is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wanneer ik ooit die kers op de taart wil zetten ben ik 34/35 ... dan ga ik geen test cyclen... maar test blasten&cruisen lmao
Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Het heeft 3 trainingen nodig gehad maar eindelijk 3x5 55 BP gefixed![]()
Over wat voor hoeveelheden spreek je dan? Kan me niet indenken dat 500 mg test per week een jaar lang erg goed voor je isquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hele leven trt? Als ik ga kuren wordt het sowieso blast en cruise voor 6-12 maanden. Weet alleen niet hoe het herstel en de dip daarna is.
Pfooeehh die laatste rep laatste setje, de bar hing bijna stil zo sloom ging die omhoogquote:
Cruise op 250 of 375 ew. Zo voorkom je iig die dip en met hcg erbij uiteraard. Elke keer kuren + nakuur is wss nog slechter. Maar heb nog genoeg tijd om informatie daarover te vergaren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Over wat voor hoeveelheden spreek je dan? Kan me niet indenken dat 500 mg test per week een jaar lang erg goed voor je is
3x5x57,5 zoals Sap al aangaf (koop die fractie gewichtjes van 1,25kg nou maar gewoonquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pfooeehh die laatste rep laatste setje, de bar hing bijna stil zo sloom ging die omhoogMaarja, wat zou ik nu eigenlijk doen. 3x5 60KG meteen gaat onmogelijk lukken. 3x8 55 proberen?
Haal volgende week dan wel even een setje op danquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
3x5x57,5 zoals Sap al aangaf (koop die fractie gewichtjes van 1,25kg nou maar gewoon) of anders inderdaad wat reps extra voordat je alsnog naar 60 gaat.
Beste investering die je kan doen. Gaat al vrij hard met 2,5 op je bench gedurende SS. Gemiddeld bench je 1,5 keer per week en dus (x52) 78 keer per jaar. Met supermotivatie en zonder deloads is dat 195 kg, wat de meeste mensen nooit gaan halen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haal volgende week dan wel even een setje op danIs het normaal dat 5KG per training al niet meer lukt rond de 50?
Pfoee, ik bench 3x per weekquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beste investering die je kan doen. Gaat al vrij hard met 2,5 op je bench gedurende SS. Gemiddeld bench je 1,5 keer per week en dus (x52) 78 keer per jaar. Met supermotivatie en zonder deloads is dat 195 kg, wat de meeste mensen nooit gaan halen.Patience.
Dan hou je je dus niet aan Startimg Strengthquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pfoee, ik bench 3x per weekKan je zo'n setje 1.5 gewoon in een sportzaak halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |