Die kul ben ik mee gestopt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Wasmachinu het volgende:
Heb t mokerdruk man. Vanavond de standaard cadeautjes, morgen opa's en oma's, donderdag naar een oom en tante toe. Alsof t dan nog niet genoeg is met al diezelfde lui op familieweekend tot de 30e
Die van mij liggen dan ook al een jaar of twintig onder de grond... Maar ik heb een broertje dood aan al dat verplicht gezellig doen met zijn allen...quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zolang m'n opa en oma nog leven ben ik aanwezig.
Snap ik, hetzelfde hier. Maar goed, ik ben dan ook nog niet zo'n ouwe taaie als jij, kom net kijken wat dat hetreft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van mij liggen dan ook al een jaar of twintig onder de grond... Maar ik heb een broertje dood aan al dat verplicht gezellig doen met zijn allen...
Geef mij een bak vlees wat kratten bier en ik vermaak me wel met die ouwe van mij, wij hebben niet zoveel nodig.
Maar wat gaat je vader dan eten/drinken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geef mij een bak vlees wat kratten bier en ik vermaak me wel met die ouwe van mij, wij hebben niet zoveel nodig.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar wat gaat je vader dan eten/drinken?
Ik heb het ook vrij lang volgehouden hoor, elke nieuwjaarsdag met je houten kop de halve familie langs...quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Snap ik, hetzelfde hier. Maar goed, ik ben dan ook nog niet zo'n ouwe taaie als jij, kom net kijken wat dat hetreft.
Klinkt prima.
Hahah die nieuwjaarsdag is idd het ergst. Enige bedoeling van die dag is om 1400 wakker te worden en de taaie overgebleven oliebollen in de doodgeslagen champagne te dopen en op te vreten om vervolgens weer in je nest te gaan liggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het ook vrij lang volgehouden hoor, elke nieuwjaarsdag met je houten kop de halve familie langs...etc.
Op een gegeven ogenblik was ik daar wel klaar mee.
Eensch. Nu vieren wij met zijn tweeën Oud en Nieuw in een hotel, dus wel uitgebreid ontbijt!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:42 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hahah die nieuwjaarsdag is idd het ergst. Enige bedoeling van die dag is om 1400 wakker te worden en de taaie overgebleven oliebollen in de doodgeslagen champagne te dopen en op te vreten om vervolgens weer in je nest te gaan liggen.
Ik heb jaren zonder snelheidsmeter gereden...quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onthoud het AchJa, voor als je brakke Saab het ooit begeeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:44 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb het idee dat AchJa zijn auto's altijd op maandagmorgen koopt, en hoe hij zich op dat moment voelt:
Oud, brak en versletenMaar dusdanig taai dat het blijft rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb twee auto's gehad waarbij een uitvallende snelheidsmeter bij het standaard pakket hoort, een Volvo 740 en een BMW e30.
Die fietst of loopt maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:48 schreef Thaboel het volgende:
Maar in wat voor bak rijdt mevrouw AJ eigenlijk?
quote:
Is goed voor haar...quote:
In de kreukels gereden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is goed voor haar...
Als je al paniek begint te zaaien omdat de auto soms een beetje stottert en er niet meer mee durft te rijden dan ben je het niet waard.
Anyway, auto heeft ze niet nodig, alles is hier toch in de buurt en ze heeft in het verleden een 316 en een 626 coupe gehad.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is goed voor haar...
Als je al paniek begint te zaaien omdat de auto soms een beetje stottert en er niet meer mee durft te rijden dan ben je het niet waard.
Pff ik rij al meer dan een jaar zonder teller rond, eigenlijk hoef je alleen maar de drie en de vijf te kennen, de rest gebruik je toch nietquote:
Je laat het posten hier doen door 1 van je kids?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je laat het posten hier doen door 1 van je kids?
Pap wat betekend 'delegeren' eigenlijk? AJ: Kop dicht en typen!quote:
Bek dicht, zitten en knoppen bonken, actie!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pap wat betekend 'delegeren' eigenlijk? AJ: Kop dicht en typen!
En stiekem denk ik dat je koters het heel goed hebben met jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bek dicht, zitten en knoppen bonken, actie!
Stiekem wel... Ben ook weinig thuis, dat helpt ook mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En stiekem denk ik dat je koters het heel goed hebben met jou
Dat was de opzet iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stiekem wel... Ben ook weinig thuis, dat helpt ook mee.
Chef e-mailquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef Lotusss het volgende:
Niet lullen, maar typen. Als hoofd e-mail (ja, dat ben ik) mag ik dat gewoon zeggen
Lekker!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat was de opzet idd![]()
Ik krijg net de mededeling dat ik zuurkool moet vreten met kerst.... Als er verdomme maar een paar kilo uitgebakken vetspek bij zit!
Yep, met betrekking tot alle e-mailcommunicatie die naar klanten (veelal miljoenen-/miljardenomzet) gestuurd wordt.quote:
Dagtaak spelling zeker...quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep, met betrekking tot alle e-mailcommunicatie die naar klanten (veelal miljoenen-/miljardenomzet) gestuurd wordt.
Helaas welquote:
Verrassend...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
![]()
Herhaling klas 4 basisschool is voor de meesten geen overbodige luxe.
Oh zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als je de kinderen weinig ziet ga je anders met ze om.
Ja, echt hequote:
Hoezo?! So errug kan eht tog neit sijn...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, echt he
Dan heb ik gelukkig nog wat collega's die wel gewoon kunnen spellen. Maar als de technische dienst een e-mail stuurt, gaat deze niet langs mij en dan wil ik gewoon stiekem in een hoekje zitten huilen...
Nee, geen breezertaal. Maar meer werkwoordsvervoegingen die niet kloppen, bijvoeglijke naamwoorden die niet kloppen, kromlopende zinnen etc.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoezo?! So errug kan eht tog neit sijn...
Ik weet wat je bedoeld, wat ik soms thuis krijg aan brieven en ontvang aan mails is echt om te janken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, geen breezertaal. Maar meer werkwoordsvervoegingen die niet kloppen, bijvoeglijke naamwoorden die niet kloppen, kromlopende zinnen etc.
*bedoelTquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, wat ik soms thuis krijg aan brieven en ontvang aan mails is echt om te janken.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*bedoelT![]()
![]()
![]()
*gaat in een hoekje zitten huilen*
Dat soort fouten dus. En dat communiceer je dan naar (inter)nationale klanten met een miljardenomzet. Nee, dan hebben die klanten ook veel respect voor je. Zeker als dit soort spelfouten gemaakt worden door werknemers van een grote bank in Nederland.quote:
Door een defecte trein rijden er tussen Zwolle en Amersfoort minder treinen. Reizigers moeten rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.quote:
Jup, zie ze dagelijks voorbij komen. Echt om te janken is het.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat soort fouten dus. En dat communiceer je dan naar (inter)nationale klanten met een miljardenomzet. Nee, dan hebben die klanten ook veel respect voor je. Zeker als dit soort spelfouten gemaakt worden door werknemers van een grote bank in Nederland.
Godverdomme klerezooi, denk je ff leuk bij je oma op bezoek te gaan heb je ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Door een defecte trein rijden er tussen Zwolle en Amersfoort minder treinen. Reizigers moeten rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Verwachting is dat om 22:00 uur de treinen weer normaal rijden.
Ja, maar ze zus staat erbijquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef jitzzzze het volgende:
Daar sta je dan BB'tje [ afbeelding ]
Dan ga je toch marsen, jij draait daar toch je hand niet voor om met je macholijf en -ego?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Godverdomme klerezooi, denk je ff leuk bij je oma op bezoek te gaan heb je dit
beter ben je gewoon stil met je onzinquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan ga je toch marsen, jij draait daar toch je hand niet voor om met je macholijf en -ego?
Kijk even naar mn onderschrift.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:33 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik zou bijna m'n rukbunker uitkomen, naar zwolle te gaan en hem uit te lachen. Maar dan moet ik de traptrekker pakken, en daar begint deze bassie niet aan.Laat staan dat ik hem wil zien.
Ik zou bijna m'n rukbunker uitkomen, naar zwolle te gaan en hem uit te lachen. Maar dan moet ik de traptrekker pakken, en daar begint deze bassie niet aan.Laat staan dat ik hem wil zien.
Dat het idee überhaupt nog bij je is opgekomen.... BrakkeBlaar hoef ik echt niet te zien, al zou hij mijn leven moeten redden. Al denk ik eerder dat het andersom isquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:33 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik zou bijna m'n rukbunker uitkomen, naar zwolle toe gaan en hem uit lachen. Maar dan moet ik de traptrekker pakken, en daar begint deze bassie niet aan.Laat staan dat ik hem wil zien.
Nee hoor. Maar sowieso tot de 27e danquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef Thaboel het volgende:
Gaan we zelfs met kerst dit pad bewandelen...
Mocht dit het geval zijn, tot de 27e...
Ik zou bijna m'n rukbunker uitkomen, naar zwolle toe gaan en hem uit lachen. Maar dan moet ik de traptrekker pakken, en daar begint deze bassie niet aan.Laat staan dat ik hem wil zien.
en daar ging onze kerstgedachtequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan ga je toch marsen, jij draait daar toch je hand niet voor om met je macholijf en -ego?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk even naar mn onderschrift.
Vanaf daar begrijp je mijn bezorgdheid toch wel?
Dan mag ik nog oppassen, denk niet dat ik een reddingsactie van jou overleef, maar genoeg met deze onzin, ga maar ergens anders ongesteld doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat het idee überhaupt nog bij je is opgekomen.... BrakkeBlaar hoef ik echt niet te zien, al zou hij mijn leven moeten redden. Al denk ik eerder dat het andersom is
quote:
Ik ben helaas verplicht om alles in het werk te stellen om jouw leven te redden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan mag ik nog oppassen, denk niet dat ik een reddingsactie van jou overleef, maar genoeg met deze onzin, ga maar ergens anders ongesteld doen
Voor die tijd heb ik allang een projectiel door m"n kop gejaagd, alles liever dan jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben helaas verplicht om alles in het werk te stellen om jouw leven te redden.
Hoezo, ik geef alleen aan wat hij kan doen. Hij schept toch telkens zo op over wat hij allemaal kan en zijn coopertests?quote:
Scheelt weer. Btw, aangeven dat je zelfmoord wil plegen kan ook tot een ban leidenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor die tijd heb ik allang een projectiel door m"n kop gejaagd, alles liever dan jou
in mijn ogen is het gewoon die jongen een sneer geven. Is helemaal nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoezo, ik geef alleen aan wat hij kan doen. Hij schept toch telkens zo op over wat hij allemaal kan en zijn coopertests?
Resultaten delen heet niet opscheppen..quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoezo, ik geef alleen aan wat hij kan doen. Hij schept toch telkens zo op over wat hij allemaal kan en zijn coopertests?
Miss doel ik wel op een schampschot...quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Scheelt weer. Btw, aangeven dat je zelfmoord wil plegen kan ook tot een ban leiden
Nergens voor nodig? Ik denk niet dat ik de enige ben die het met je oneens is (lees even ook de andere reacties)...quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef gerco94 het volgende:
[..]
in mijn ogen is het gewoon die jongen een sneer geven. Is helemaal nergens voor nodig.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar ik zal hem voorlopig wel even met rust laten dan. Kerstgedachte enzo.
Waarom zet je "toch" op die plaats als we het dan toch over slecht lopende zinnen hebben?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo opnaaien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Resultaten delen heet niet opscheppen..
Socios zweert er anders bijquote:
Zo goedkoop is het OV niet meerquote:
Dat is wel vroeg! Zonder kinderen zou ik toch zeker naar de nachtmis gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
De Heilige Mis ook weer gehad
Zeer inspirerend moet ik zeggen
Voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg! Zonder kinderen zou ik toch zeker naar de nachtmis gaan.
Ik begon mij al zorgen te makenquote:
Geen zorgen, dat doemdenken is niks voor mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begon mij al zorgen te maken
Gelukkigquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat doemdenken is niks voor mij.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geef maar aan BB, die zal het wel koud gehad hebben op station Zwolle...
quote:
Mag een F wel?quote:
Ik bedoelde dus te zeggen dat je alleen maar een P mag blazen. De P/A, A en F zijn niet geautoriseerd door C4.quote:
Koffie dan maar?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh, en iedereen een fijne kerst toegewenst
De rest mag van mij hier thuis gerust wijn of bier drinken, geef mijn portie maar aan hen.quote:
Dank uquote:Op woensdag 25 december 2013 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De rest mag van mij hier thuis gerust wijn of bier drinken, geef mijn portie maar aan hen.
U bent uitgenodigd?? hmmm, dat wist ik nietquote:
Je weet nog veel meer nietquote:Op woensdag 25 december 2013 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
U bent uitgenodigd?? hmmm, dat wist ik niet
Ik weet idd niet alles nee, anders wist ik ook dat ik de oudejaars loterij zou winnenquote:
Maar ook dat je auto een wielklem heeftquote:Op woensdag 25 december 2013 10:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet idd niet alles nee, anders wist ik ook dat ik de oudejaars loterij zou winnen
GVDquote:Op woensdag 25 december 2013 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ook dat je auto een wielklem heeft
Doe gewoon deze vent na:quote:Op woensdag 25 december 2013 10:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
GVD![]()
Tuig van handhaving en toezicht slaat dus wel toe als het rustig is.
Tuig is het!!!
Mijn heldquote:Op woensdag 25 december 2013 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe gewoon deze vent na:
[ afbeelding ]
Niet, hij reed er gewoon mee wegquote:Op woensdag 25 december 2013 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
Maar hoe heeft ie dat wiel eraf gekregen?
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Gewoon rijden joh, kan jou het schelen![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Gewoon rijden joh, kan jou het schelen![]()
Principekwestiequote:Op woensdag 25 december 2013 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
Dat de schade aan je wagen minimaal 4 keer het boetebedrag is doet er blijkbaar niet toe
Gvd, dat is echt tenenkrommend...quote:
GVD zegquote:Op woensdag 25 december 2013 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
ER, is dit geen mooie hobby voor je? I.p.v. die Karel Doorman?
Achtergrondmuziek is zo kansloos dat het geniaal isquote:
een pimp C1?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb je nog iets functioneels, waar je nog boodschappen mee kan doen ofzo
Perfect voor het filmpjequote:Op woensdag 25 december 2013 11:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Achtergrondmuziek is zo kansloos dat het geniaal is
Eerst kijken wat de schade aan je auto is voor je naar de motorrijder loopt.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
Braketest op je motor doen bij een auto![]()
![]()
http://www.autojunk.nl/20(...)snapt-road-rage-niet
Tsja, wat zou jij doen?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerst kijken wat de schade aan je auto is voor je naar de motorrijder loopt.
Zoiets is mij gelukkig nog nooit overkomen, en hoop ik ook niet op, maar hopelijk dat ik wél eerst naar de motorrijder zou gaan.quote:
Ook al heeft ie dit aan zichzelf te danken? Ik keur het niet goed wat ze beiden doen, maar ergens snap ik die autobestuurder wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoiets is mij gelukkig nog nooit overkomen, en hoop ik ook niet op, maar hopelijk dat ik wél eerst naar de motorrijder zou gaan.
Ik heb vooral begrip voor de vrachtwagenbestuurder op de andere baan, die stopt en direct gaat kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook al heeft ie dit aan zichzelf te danken? Ik keur het niet goed wat ze beiden doen, maar ergens snap ik die autobestuurder wel.
Glijden is beter dan stuiteren, het pak wat ie aanheeft is gemaakt om te glijden.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vooral begrip voor de vrachtwagenbestuurder op de andere baan, die stopt en direct gaat kijken.
Zowel de automobilist als de motorrijder zijn idioten, maar zoveel meter als de motorrijder over het wegdek gegeleden is, zou ik toch eerst bij hem checken. Denk ik.
True, de motorrijder zou een idioot2 zijn geweest als hij deze stunt in spijkerbroek en t-shirt had uitgehaald.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Glijden is beter dan stuiteren, het pak wat ie aanheeft is gemaakt om te glijden.
Het getuigd sowieso niet van een bijster hoog IQ als je op je brommer een brake test gaat doen bij een auto. Je brommer remt altijd harder, en als de auto je raakt ga je sowieso op je plaat. Kortom, je verliest altijd op je brommer.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
True, de motorrijder zou een idioot2 zijn geweest als hij deze stunt in spijkerbroek en t-shirt had uitgehaald.
eraf; je bent toch geen captain iglo?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Heren en dame: baard eraf of baard erop?
Eraf!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Heren en dame: baard eraf of baard erop?
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
eraf; je bent toch geen captain iglo?
Ok, maar het begint nu echt zo'n volle zeemansbaard te wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eraf!
Tenzij je de kerstman bent![]()
Kijk in het AMARquote:Op woensdag 25 december 2013 13:28 schreef Tietmans het volgende:
Vraagje iemand zo uit zijn hoofd enig idee wat de regelingen zijn als je binnenkort een eigen woonvoorziening hebt? Kwa geld etc?
http://mpbundels.mindef.nl/quote:Op woensdag 25 december 2013 13:28 schreef Tietmans het volgende:
Vraagje iemand zo uit zijn hoofd enig idee wat de regelingen zijn als je binnenkort een eigen woonvoorziening hebt? Kwa geld etc?
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Godver. Werd straks al om 1200 uit mn bed gejengeld omdat het ontbijt klaarstond
Ik vervolgens met mn ongeschoren kop op half 7 aan de ontbijttafel mn krosantje wegsmikkelen. Bak koffie naar binnen gemieterd en lig nu al weer op bed om Homeland s3 af te kijken.quote:
Mijn orenquote:
Of misschien houd ik hem er dan toch nog eventjes op..quote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef Erasmo het volgende:
Sam hoe moet je nou zonder baard de Achterhoekse winterkou overleven
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mijn orenwat heb je met me gedaan
Beetje Nirvana op deze manier verneuken
31 seriequote:
Zit ook fam. tussen e.d.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Ait heb je wel 200 vriendencontacten? Peppie hoor.
Probleem voor na kerst, hup van fok af en kerst vierenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:48 schreef Tietmans het volgende:
Ik snap er geen pepernoot van, vraag het wel op de kazerne.
I know dat feel ^_^quote:Op woensdag 25 december 2013 15:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo dat was s3 van Homeland. 12u serie in 2 dagen gekeken
The Wirequote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand nog een goede serie? Beetje in het rijtje Strike Back, Homeland etc?
Hmmm niet helemaal wat ik zoek.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bazenserie: Chalky White uit BE speelt erin.
Dacht ik ook, maar kijk het. Het is epic baasheid coolheid baas. Beste serie evah.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hmmm niet helemaal wat ik zoek.
Goeie seriequote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik heb al wat:
Het gaat The Unit worden. The Unit (TV Series 2006–2009) - IMDb
Staat op mijn weer eens zien lijstje, heb hem op dvdquote:Op woensdag 25 december 2013 17:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb over 4 uur het hele eerste seizoen binnen dus ga het meemaken
The D is silent....quote:Op woensdag 25 december 2013 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Gisteren Django gezien. Lache film
BSG! Bazenserie, ga hem voor de derde keer kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand nog een goede serie? Beetje in het rijtje Strike Back, Homeland etc?
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:46 schreef AchJa het volgende:
Bier, veul vlees, schransen en zuipen.
Ben niet zo van die Sci-fi dingen.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
BSG! Bazenserie, ga hem voor de derde keer kijken.
Geef BSG 2003 (2 afl) eens een kans. Kun je daarna met de serie zelf (4 seizoenen) beginnen mocht het bevallen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben niet zo van die Sci-fi dingen.
Ja, wel een beetje een plakboel. Maar whatever floats your boat.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij prima zolang het niet je eigen sok is
Hohoho... BB is er ook nog.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
AchJa is dan ook ons verlichte lijder
Yesh. En Parmaham.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lekkah. Met champignons enzo omder de deeglaag gemaakt?
Las een keer artikel over dat soort tentjes. Een zo'n zaak kreeg je ook gewoon glas Highland Park bij je scheerbeurtquote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ga een keer naar zo'n echte mannenbarbier. In Nijmegen heb je the Barbershop. Facking baas.
Nice, ga ik zeker een keer proberen binnenkort. Misschien zelfs meteen, kan ik m'n baard eraf laten scheren.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ga een keer naar zo'n echte mannenbarbier. In Nijmegen heb je the Barbershop. Facking baas.
Sorry, barberstation is het inderdaad, die is het.Check het promofilmpje op hun YouTube account, precies de sfeer die hoogvlieger omschrijft.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Deze?
http://www.barberstation.nl/
http://media.wix.com/ugd/(...)8c58894e70b32ac0.pdf
Hooooo shiettttt..quote:Op woensdag 25 december 2013 22:09 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Check het promofilmpje op hun YouTube account, precies de sfeer die hoogvlieger omschrijft.
Yes sir, gaan we doenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:28 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Als je gaat verwacht ik sowieso een before- en afterfoto'tje.
Ja lol, inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
AchJa klinkt zelfs als de kerstman
Staat genoteerdquote:Op woensdag 25 december 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Oh Hoogvlieger een Britse serie die ik wel erg goed vond (en zie ik nu pas langer doorging dan ik wist) is Spooks
Oh ja, erg goed idd.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Oh Hoogvlieger een Britse serie die ik wel erg goed vond (en zie ik nu pas langer doorging dan ik wist) is Spooks
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, erg goed idd.![]()
De Britse (dus niet de USA versie) "Life on Mars" is ook goed.
Yup, echt goed. Heeft behalve de time warp in afl 1 nul komma nul sci fi gehalte. Wel lekker herkenbaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Omschrijving klinkt goed, ga ik shoppen
Lijkt mij ook wel bijzonder om als moderne CSI-achtige cop in een Shaft wereld terecht te komenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, echt goed. Heeft behalve de time warp in afl 1 nul komma nul sci fi gehalte. Wel lekker herkenbaar.
Plotseling rookt en zuipt iedereen en krijg je nog gewoon klappen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel bijzonder om als moderne CSI-achtige cop in een Shaft wereld terecht te komen
Geweldig, roken in de bioscoop, terwijl je naar de Marlboro reclame keekquote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Plotseling rookt iedereen en krijg je nog gewoon klappen.
Ik heb nog in de bios mogen roken, het bovenste deel van de stoelen was rokersdeel.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geweldig, roken in de bioscoop, terwijl je naar de Marlboro reclame keek
(Nee toen rookte ik nog niet, maar de pa's en de ma's wél tijdens een kindervoorstelling van de Reddertjes)
Is uit mijn hoofd ergens eind jaren '70 in Amsterdam verboden na een brand in het City Theater. Dus die tijd van zelf roken in de bios heb ik niet meegemaaktquote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nog in de bios mogen roken, het bovenste deel van de stoelen was rokersdeel.
Mocht bij ons tot eind jaren 80 begin 90 ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is uit mijn hoofd ergens eind jaren '70 in Amsterdam verboden na een brand in het City Theater. Dus die tijd van zelf roken in de bios heb ik niet meegemaakt
Nog gewoon roken in de kroeg met asbakjes op het toiletquote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mocht bij ons tot eind jaren 80 begin 90 ofzo.
Yup, en in de bus en trein...quote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog gewoon roken in de kroeg met asbakjes op het toilet
Ow ja, asbakje in de stoel voor je in de bus, en in de armleuning bij de treinquote:
Gebeurt nog steeds hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog gewoon roken in de kroeg met asbakjes op het toilet
Hier niet meerquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef m.k het volgende:
Ja iets met fijne en kerst ofzo...
[ afbeelding ]
Duh... Waar is de rest?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Grolsch 1.5L
die gaat uiteraard in 1x op.
Wijvendrank.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor de rest drink je maar stroh 80
Kijk, dat drinkt Stephen King ook. Het begint ergens op te lijken.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alstublieft!
[ afbeelding ]
Is this for realquote:Op donderdag 26 december 2013 00:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk, dat drinkt Stephen King ook. Het begint ergens op te lijken.
Terecht. Auto heb je zo niks meer aan, bier daarentegen....quote:Op donderdag 26 december 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
De belgen weten prioriteit te stellen
[ afbeelding ]
Ja heel goed. 1 neut daarvan en je ligt spartelend op de grond.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is this for real
[ afbeelding ]
Is dat niet het 'bier' wat het record heeft qua hoogste alcohol percentage?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is this for real
[ afbeelding ]
16% bier? Nog nooit gezien, dacht dat kanon 't meest had.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat niet het 'bier' wat het record heeft qua hoogste alcohol percentage?
Met pure alcohol infused, zo goed als onmogelijk om op natuurlijke manier een biertje te brouwen met een alcohol percentage boven de 16%
Komt omdat je visstick wil worden. Anders was je wel cavalerist geworden.quote:
Lees de kleine lettertjes ff vrind.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Btw, Spotify is gwn gratis, is een actie, miss voor liefhebbers o.i.d.
I know, shuffle, maar alsnogquote:Op donderdag 26 december 2013 00:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lees de kleine lettertjes ff vrind.
En je kan mobiel niet je eigen lijstjes aanmakenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
I know, shuffle, maar alsnogPrima deal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |