inboedelverzekeringquote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Innisdemon het volgende:
en wat voor verzekering heeft TS in gedacht?
ik kreeg een kleine geldboete en 4 jaar voorwaardelijk vanwege een burenruzie met grote scheldpartij. degene die aangifte deden verzonnen er nog een hoop bij, en zodoende werd het een rechtszaak waarvan ik mij distantieerde. en zo kreeg ik een veroordeling.quote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef GSbrder het volgende:
Werd veroordeelt?
OT: hangt van je vorm af en je veroordeling. Was het verzekeringsfraude, een vechtpartij of kindermisbruik?
Je distantieerde je van een rechtzaak? Probeer het 5 jaar na veroordeling. Kan best, zuig ik uit mijn duimquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef sturmpie het volgende:
[..]
inboedelverzekering
[..]
ik kreeg een kleine geldboete en 4 jaar voorwaardelijk vanwege een burenruzie met grote scheldpartij. degene die aangifte deden verzonnen er nog een hoop bij, en zodoende werd het een rechtszaak waarvan ik mij distantieerde. en zo kreeg ik een veroordeling.
ik was het niet eens met de aangifte tegen mij en besloot er verder geen aandacht aan te besteden. het was echt een kinderachtig gedoe. het OM dat wel even besluit jouw straf te geven op wat men zegt dat je gedaan zou hebben, terwijl diegene mij aanviel. en heb het allemaal op papier gezet, maar had geen zin om naar de rechtszaak te gaan, want die lui wilde ik dus niet meer zien. en zo, bij verstek, veroordeelt.quote:Op maandag 23 december 2013 19:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je distantieerde je van een rechtzaak? Probeer het 5 jaar na veroordeling. Kan best, zuig ik uit mijn duim.
ik vond het een hele akelige gemene situatie, justitie nam de in principe valse aangifte aan en zo kreeg ik een briefwisseling te zien met misselijke onbegrijpelijke termen en taalgebruik die 100 jaar terug gaat. compleet uit de tijd, en niet voor mij. dus trok ik mij terug, en rolde another joint.quote:Op maandag 23 december 2013 19:52 schreef Janneke141 het volgende:
En omdat je het er niet mee eens was, leek het je een goed idee om de zaak dan verder maar te negeren?
de briefwisseling begreep ik wel, maar die taal die ze gebruiken, is niet van deze tijd. dus leg ik het naast me neer, en droom verder van "de competente samenleving"quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Queller het volgende:
Je begrijpt de briefwisseling niet, dus noem je het OM incompetent. Tsja...
Een fijn leven verderquote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de briefwisseling begreep ik wel, maar die taal die ze gebruiken, is niet van deze tijd. dus leg ik het naast me neer, en droom verder van "de competente samenleving"
en fuk die shit, OM ouwe ballen, 100 jaar terug in de tijd, dadertjes creeren, zwaar incompetente toestand.
ik heb ze gemaild, kreeg een reactie, u heeft bij ons uw verzekering amper een jaar lopen en u vraagt om herziening, de termijn staat op 8 jaar, probeer het over 2 jaar nog eens.quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Queller het volgende:
OT: ik zou ze eens bellen. Kan je het navragen
gewoon doen alsof het niet bestaatquote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Een fijn leven verder
Of eigenlijk: als je het niet snapt, dan kun je je laten bijstaan. Wellicht een stuk slimmer dan doen alsof het niet bestaat.
Die termijn is er niet voor niets.quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik heb ze gemaild, kreeg een reactie, u heeft bij ons uw verzekering amper een jaar lopen en u vraagt om herziening, de termijn staat op 8 jaar, probeer het over 2 jaar nog eens.
terwijl de veroordeling in het jaar 2008 viel. dus is al 5 jaar voorbij. dus vind ik dat ik kans maak op herziening. ben braaf geweest en heb verder nooit betalingsproblemen of fraude gepleegd.
en dat allemaal vanwege een burenruzie.. zuur, betaal nu 5 x normaal tarfief = zuur
het grappige, eerder het domme, bij het aanvragen van een verzekering, als men de vraag stelt:quote:Op maandag 23 december 2013 22:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die termijn is er niet voor niets.
Nee, die veroordeling staat geregistreerd, hoor...quote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef sturmpie het volgende:
[..]
het grappige, eerder het domme, bij het aanvragen van een verzekering, als men de vraag stelt:
bent u in de afgelopen 8 jaar in contact gekomen met politie/justitie/strafrechterlijke vervolging.
oftewel: heeft u een strafblad ?
dan kan je altijd nee zeggen, ook al is het "eerlijk" ja. bij nee, is het nee, en heb je normale verzekering.
het is dus eigenlijk dom om eerlijk te zijn over mogelijk strafrechterlijk verleden, want ze hebben geen inzage in de computer van de politie, vanwege privacy ..
is toch achterlijke gang van zaken, als liegen voordeliger is.
nee hoorquote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, die veroordeling staat geregistreerd, hoor...
Ze komen daar gewoon achter.
Wellicht niet bij afsluiten, maar wel zodra er iets aan de hand isquote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee hoor
ik heb het gevraagd, komen ze niet achter = privacy
politie mag geen gegevens bekend maken
wellicht helemaal allemaal nietquote:Op maandag 23 december 2013 23:03 schreef nikao het volgende:
[..]
Wellicht niet bij afsluiten, maar wel zodra er iets aan de hand is
Dat soort gegevens komen dan ook niet van de politie.quote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee hoor
ik heb het gevraagd, komen ze niet achter = privacy
politie mag geen gegevens bekend maken
jij bedoelt dat mensen die het kwaad met jou voorhebben over jou gaan klagen bij verzekeringsmaatschappijen ?quote:Op maandag 23 december 2013 23:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat soort gegevens komen dan ook niet van de politie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |