Die kul ben ik mee gestopt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Wasmachinu het volgende:
Heb t mokerdruk man. Vanavond de standaard cadeautjes, morgen opa's en oma's, donderdag naar een oom en tante toe. Alsof t dan nog niet genoeg is met al diezelfde lui op familieweekend tot de 30e
Die van mij liggen dan ook al een jaar of twintig onder de grond... Maar ik heb een broertje dood aan al dat verplicht gezellig doen met zijn allen...quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zolang m'n opa en oma nog leven ben ik aanwezig.
Snap ik, hetzelfde hier. Maar goed, ik ben dan ook nog niet zo'n ouwe taaie als jij, kom net kijken wat dat hetreft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van mij liggen dan ook al een jaar of twintig onder de grond... Maar ik heb een broertje dood aan al dat verplicht gezellig doen met zijn allen...
Geef mij een bak vlees wat kratten bier en ik vermaak me wel met die ouwe van mij, wij hebben niet zoveel nodig.
Maar wat gaat je vader dan eten/drinken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geef mij een bak vlees wat kratten bier en ik vermaak me wel met die ouwe van mij, wij hebben niet zoveel nodig.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar wat gaat je vader dan eten/drinken?
Ik heb het ook vrij lang volgehouden hoor, elke nieuwjaarsdag met je houten kop de halve familie langs...quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Snap ik, hetzelfde hier. Maar goed, ik ben dan ook nog niet zo'n ouwe taaie als jij, kom net kijken wat dat hetreft.
Klinkt prima.
Hahah die nieuwjaarsdag is idd het ergst. Enige bedoeling van die dag is om 1400 wakker te worden en de taaie overgebleven oliebollen in de doodgeslagen champagne te dopen en op te vreten om vervolgens weer in je nest te gaan liggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het ook vrij lang volgehouden hoor, elke nieuwjaarsdag met je houten kop de halve familie langs...etc.
Op een gegeven ogenblik was ik daar wel klaar mee.
Eensch. Nu vieren wij met zijn tweeën Oud en Nieuw in een hotel, dus wel uitgebreid ontbijt!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:42 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hahah die nieuwjaarsdag is idd het ergst. Enige bedoeling van die dag is om 1400 wakker te worden en de taaie overgebleven oliebollen in de doodgeslagen champagne te dopen en op te vreten om vervolgens weer in je nest te gaan liggen.
Ik heb jaren zonder snelheidsmeter gereden...quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onthoud het AchJa, voor als je brakke Saab het ooit begeeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:44 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb het idee dat AchJa zijn auto's altijd op maandagmorgen koopt, en hoe hij zich op dat moment voelt:
Oud, brak en versletenMaar dusdanig taai dat het blijft rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb twee auto's gehad waarbij een uitvallende snelheidsmeter bij het standaard pakket hoort, een Volvo 740 en een BMW e30.
Die fietst of loopt maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:48 schreef Thaboel het volgende:
Maar in wat voor bak rijdt mevrouw AJ eigenlijk?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |