Die kul ben ik mee gestopt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Wasmachinu het volgende:
Heb t mokerdruk man. Vanavond de standaard cadeautjes, morgen opa's en oma's, donderdag naar een oom en tante toe. Alsof t dan nog niet genoeg is met al diezelfde lui op familieweekend tot de 30e
Die van mij liggen dan ook al een jaar of twintig onder de grond... Maar ik heb een broertje dood aan al dat verplicht gezellig doen met zijn allen...quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zolang m'n opa en oma nog leven ben ik aanwezig.
Snap ik, hetzelfde hier. Maar goed, ik ben dan ook nog niet zo'n ouwe taaie als jij, kom net kijken wat dat hetreft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van mij liggen dan ook al een jaar of twintig onder de grond... Maar ik heb een broertje dood aan al dat verplicht gezellig doen met zijn allen...
Geef mij een bak vlees wat kratten bier en ik vermaak me wel met die ouwe van mij, wij hebben niet zoveel nodig.
Maar wat gaat je vader dan eten/drinken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geef mij een bak vlees wat kratten bier en ik vermaak me wel met die ouwe van mij, wij hebben niet zoveel nodig.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar wat gaat je vader dan eten/drinken?
Ik heb het ook vrij lang volgehouden hoor, elke nieuwjaarsdag met je houten kop de halve familie langs...quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Snap ik, hetzelfde hier. Maar goed, ik ben dan ook nog niet zo'n ouwe taaie als jij, kom net kijken wat dat hetreft.
Klinkt prima.
Hahah die nieuwjaarsdag is idd het ergst. Enige bedoeling van die dag is om 1400 wakker te worden en de taaie overgebleven oliebollen in de doodgeslagen champagne te dopen en op te vreten om vervolgens weer in je nest te gaan liggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het ook vrij lang volgehouden hoor, elke nieuwjaarsdag met je houten kop de halve familie langs...etc.
Op een gegeven ogenblik was ik daar wel klaar mee.
Eensch. Nu vieren wij met zijn tweeën Oud en Nieuw in een hotel, dus wel uitgebreid ontbijt!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:42 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hahah die nieuwjaarsdag is idd het ergst. Enige bedoeling van die dag is om 1400 wakker te worden en de taaie overgebleven oliebollen in de doodgeslagen champagne te dopen en op te vreten om vervolgens weer in je nest te gaan liggen.
Ik heb jaren zonder snelheidsmeter gereden...quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onthoud het AchJa, voor als je brakke Saab het ooit begeeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:44 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb het idee dat AchJa zijn auto's altijd op maandagmorgen koopt, en hoe hij zich op dat moment voelt:
Oud, brak en versletenMaar dusdanig taai dat het blijft rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb twee auto's gehad waarbij een uitvallende snelheidsmeter bij het standaard pakket hoort, een Volvo 740 en een BMW e30.
Die fietst of loopt maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:48 schreef Thaboel het volgende:
Maar in wat voor bak rijdt mevrouw AJ eigenlijk?
quote:
Is goed voor haar...quote:
In de kreukels gereden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is goed voor haar...
Als je al paniek begint te zaaien omdat de auto soms een beetje stottert en er niet meer mee durft te rijden dan ben je het niet waard.
Anyway, auto heeft ze niet nodig, alles is hier toch in de buurt en ze heeft in het verleden een 316 en een 626 coupe gehad.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is goed voor haar...
Als je al paniek begint te zaaien omdat de auto soms een beetje stottert en er niet meer mee durft te rijden dan ben je het niet waard.
Pff ik rij al meer dan een jaar zonder teller rond, eigenlijk hoef je alleen maar de drie en de vijf te kennen, de rest gebruik je toch nietquote:
Je laat het posten hier doen door 1 van je kids?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je laat het posten hier doen door 1 van je kids?
Pap wat betekend 'delegeren' eigenlijk? AJ: Kop dicht en typen!quote:
Bek dicht, zitten en knoppen bonken, actie!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pap wat betekend 'delegeren' eigenlijk? AJ: Kop dicht en typen!
En stiekem denk ik dat je koters het heel goed hebben met jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bek dicht, zitten en knoppen bonken, actie!
Stiekem wel... Ben ook weinig thuis, dat helpt ook mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En stiekem denk ik dat je koters het heel goed hebben met jou
Dat was de opzet iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stiekem wel... Ben ook weinig thuis, dat helpt ook mee.
Chef e-mailquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef Lotusss het volgende:
Niet lullen, maar typen. Als hoofd e-mail (ja, dat ben ik) mag ik dat gewoon zeggen
Lekker!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat was de opzet idd![]()
Ik krijg net de mededeling dat ik zuurkool moet vreten met kerst.... Als er verdomme maar een paar kilo uitgebakken vetspek bij zit!
Yep, met betrekking tot alle e-mailcommunicatie die naar klanten (veelal miljoenen-/miljardenomzet) gestuurd wordt.quote:
Dagtaak spelling zeker...quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep, met betrekking tot alle e-mailcommunicatie die naar klanten (veelal miljoenen-/miljardenomzet) gestuurd wordt.
Helaas welquote:
Verrassend...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
![]()
Herhaling klas 4 basisschool is voor de meesten geen overbodige luxe.
Oh zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als je de kinderen weinig ziet ga je anders met ze om.
Ja, echt hequote:
Hoezo?! So errug kan eht tog neit sijn...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, echt he
Dan heb ik gelukkig nog wat collega's die wel gewoon kunnen spellen. Maar als de technische dienst een e-mail stuurt, gaat deze niet langs mij en dan wil ik gewoon stiekem in een hoekje zitten huilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |