Ja altijd leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:32 schreef -Spring het volgende:
En morgenmiddag ergens rond drieën/vieren? Kun je uitkateren, heb je toch nog een doel voor die dag en hoef je je niet schuldig te voelen. (Als je daar überhaupt last van hebt.)
Was het een leuk gesprek met die oud-schoolgenoot?
Ik ben echt een pure 100% beta. Ik had al zo'n gevoel wanneer je dat postte, en over de medicatie die bij je werkte en de symptonen die je vertoonde. De omgekeerde wereld, van 100% alpha richting 100% beta en effectiviteit geht futsi.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef -Spring het volgende:
s_e, grappig dat je dat zegt over alpha's en bèta's. Ik ben idd een echte alpha. Maar ik ben wek erg rationeel (dat heeft me de afgelopen 17 jaar ook staande gehouden). Ik ben zelfs zo rationeel, dat ik me ervan bewust ben dat de werking van ad, ook in mijn geval, best wel eens hartstikke placebo zou kunnen zijn.
Dat verwacht ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:58 schreef Murmeli het volgende:
Balen cue! Hoop dat je schoolgenoot nog terug komt
Wat een _tot nu toe_ mooi verhaal. Ik hoop dat je je zo kan blijven voelen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef -Spring het volgende:
Hoi! Ik val weer even binnen.
Thanks voor de reacties op mijn (dysthymie)verhaal!
Kuolema, ik slik nu 20 mg. En zoals ik me nu voel blijf ik daar ook op.
En geen idee hoe lang ik het nog ga slikken. Ik moet bekennen dat ik nog niet aan stoppen moet denken. Mn leven voelt zoveel lichter op het moment. Bijna letterlijk zelfs: mn ledematen lijken echt minder zwaar. En ik merk nog steeds zoveel kleine veranderingen. Dat ik gewoon naar de wc ga als ik moet bijvoorbeeld, ipv het de hele dag uit te stellen omdat ik er te beroerd voor ben. Of wat te drinken pak. En dat ik mn vriend niet meer intens haat als ie me niet verstaat en ik (nóg) een keer moet herhalen wat ik zei.![]()
De weerzin die ik binnenin stiekem voor werkelijk álles voelde is weg. En ik hoef er dus ook niet meer tegen te vechten. Ik heb altijd gedacht dat ik binnenin een luie chagrijn was en was continu bezig om mezelf een schop onder mn kont te geven. En ik schaamde me voor hoe ik me echt voelde.
Kortom, ik voel me nog steeds de verbeterde versie van mezelf.
s_e, grappig dat je dat zegt over alpha's en bèta's. Ik ben idd een echte alpha. Maar ik ben wek erg rationeel (dat heeft me de afgelopen 17 jaar ook staande gehouden). Ik ben zelfs zo rationeel, dat ik me ervan bewust ben dat de werking van ad, ook in mijn geval, best wel eens hartstikke placebo zou kunnen zijn.
Maar nu zou je er in principe rekening mee kunnen houden en zorgen dat je niet tot 9 uur hoeft uit te katerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja altijd leuk.
Nouja uitkijkateren is bij mij tot 9 savonds
Maar t is gezellig, ik wik tot 9 uur uitkaterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar nu zou je er in principe rekening mee kunnen houden en zorgen dat je niet tot 9 uur hoeft uit te kateren
Gewoon veel water drinken tijdens het zuipen, heb al in geen jaren meer een kater gehad!quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar t is gezellig, ik wik tot 9 uur uitkateren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon veel water drinken tijdens het zuipen, heb al in geen jaren meer een kater gehad!Ja dat snap ik, mAr wil ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil gewoon lazarus worden en morgen brak zijn en je niks meer herinneren eigk? Hihihiquote:
zou leuk zjn idd. zit nu wel bij de nazit, maar geen reet aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je wil gewoon lazarus worden en morgen brak zijn en je niks meer herinneren eigk? Hihihi
Wat bedoel je met je laatste zin? Dat ad bij bèta's niet werkt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben echt een pure 100% beta. Ik had al zo'n gevoel wanneer je dat postte, en over de medicatie die bij je werkte en de symptonen die je vertoonde. De omgekeerde wereld, van 100% alpha richting 100% beta en effectiviteit geht futsi.
Isse onzin. Beta hier en prima met adeetjesquote:Op woensdag 25 december 2013 07:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat bedoel je met je laatste zin? Dat ad bij bèta's niet werkt?
Ik word al ellendig van de gedachte, in de kroeg hangen als ie dicht is. Blegh. Alcohol die uit begint te werken, iedereen die een beetje kriegel wordt, het vooruitzicht van een kater. Hu.quote:Op woensdag 25 december 2013 04:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zou leuk zjn idd. zit nu wel bij de nazit, maar geen reet aan
Gewoon doorzuipenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik word al ellendig van de gedachte, in de kroeg hangen als ie dicht is. Blegh. Alcohol die uit begint te werken, iedereen die een beetje kriegel wordt, het vooruitzicht van een kater. Hu.
Nah, uiteraard werkt het bij sommige wel. Ik zeg nergens dat het bij beta's niet werkt en bij alpha's wel, ik noemde puur de symptonen die jij noemde, dat het bij een alpha in dat geval makkelijker kan werken, aldus mijn peut. Dat is hetzelfde als CGT therapie. Je hoeft geen rocket scientist zijn om te begrijpen dat de invloed van die therapie anders is op iemand met MBO Nederlands ten opzichte van iemand met een dubbele master in Econometrie en Technische Wiskunde om maar wat te noemen. Niet dat de 1 minder is ivg met de ander, maar men denkt nu eenmaal anders. Sommige mate van depressies komen nu eenmaal meer voor bij meer analytische mensen.quote:Op woensdag 25 december 2013 07:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat bedoel je met je laatste zin? Dat ad bij bèta's niet werkt?
Kusje!quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:16 schreef Elvi het volgende:
Ik hoop dat iedereen de kerstdagen goed doorkomt![]()
Hier een twerkende Kerstman. Omdat het kan.
[ afbeelding ]
Geil! Fapfapfap!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:16 schreef Elvi het volgende:
Ik hoop dat iedereen de kerstdagen goed doorkomt![]()
Hier een twerkende Kerstman. Omdat het kan.
[ afbeelding ]
Gelukkig inderdaad! Die gedwongen gezelligheid...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:48 schreef kvd het volgende:
het zit erop...gelukkig...
Helaas heeft de dag me er niet vrolijker gemaaktMaar snel afleiding zoeken in iets niet kersterigs en deze dag/dit bezoek snel vergeten..
Die ben ik wel gewend, dat kan me niet schelen. Het is meer de complete desinteresse van de familie in mij...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Mistico het volgende:
[..]
Gelukkig inderdaad! Die gedwongen gezelligheid...
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kerst![]()
Mn eerste kerst als getrouwde vrouw, en onze laatste kerst met z'n tweeen... En dan ben je gewoon hondberoerd, hoef je niks te eten, en al helemaal geen gezellige mensen... Bah! Ben er gewoon een btj sip van!
Je verleden kun je niet veranderen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
Niet enthousiast, nergens zin in, check...
Mij er diep ongelukkig van voelen eigenlijk niet... Maar nu ik erover nadenk is dat misschien juist een stap in de goede richting.
Maar fuck wat een situatie om in te zitten voor 3 jaar.. 3 jaar niet leven in principe...
Sowieso is faken alsof alles in orde is, niet mijn manier. Ik denk dat ik me, door mezelf kunstmatig naar boven te stouwen, juist harder naar beneden zou vallen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan wel leuk doen dat er niks aan de hand is en prima van gezelligheid houden als ik ''goed'' in mijn vel zit.
Maar onderliggend blijft het gewoon zo dat ik er weinig zin in heb en niet enthousiast voor het leven ben... En ik denk echt dat dat enorm belangrijk is in een leven eigenlijk.
Tis lastig voor mij om zonder enthousiasme enthousiasme te ontwikkelen om enthousiaster te wordenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je verleden kun je niet veranderen.
Maar je toekomst hoeft niet zoals het verleden te zijn en in het heden kun je er aan werken
Ik heb het op m'n eigen manier gedaan. Ik moest wel, want niemand die me hielp (en dat kwam weer omdat ik niemand vertelde dat ik depressoef had omdat ik het zelf niet eens door had dat ik depressief was...volgen jullie het nog?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis lastig voor mij om zonder enthousiasme enthousiasme te ontwikkelen om enthousiaster te worden
Tis niet faken, ik voel me heus wel eens gewoon goed in mijn vel.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sowieso is faken alsof alles in orde is, niet mijn manier. Ik denk dat ik me, door mezelf kunstmatig naar boven te stouwen, juist harder naar beneden zou vallen.
Maar dat ben ik
Jezelf enthousiast krijgen door enthousiast te doen werkt voor jou dus niet, net zo min als dat willen willen voor jou niet werkt.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet faken, ik voel me heus wel eens gewoon goed in mijn vel.
Alleen zou je mij op dat moment vragen of ik een doel heb in mijn leven of passie heb voor het leven dan zeg ik nee en dat maakt mij gewoon zo een passieve lul... Ik wil willen...
Ik wil wakker worden en denken van: ''laat ik ontbijten zodat ik lekker ontspannen wakker kan worden met een kop koffie en een goed ontbijt om vervolgens te bedenken wat ik met mijn dag ga doen''
Ipv dat ik in mijn nest blijf liggen omdat ik nergens zin in heb en niks doen.
Er gebeurt zo geen reet en ik krijg zo geen reet van het leven terug.
Ik ben soms echt wel enthousiast.. Ik denk dat ik mezelf ook best wel voor een groot deel gewoon afstomp..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezelf enthousiast krijgen door enthousiast te doen werkt voor jou dus niet, net zo min als dat willen willen voor jou niet werkt.
Dan is het misschien wel handig om andere wegen te gaan zoeken
Op wat voor manier stomp jij jezelf dan af?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben soms echt wel enthousiast.. Ik denk dat ik mezelf ook best wel voor een groot deel gewoon afstomp..
Weet het eigenlijk wel zeker..
Ik mag dus ook best wel gewoon meer dingen doen... Als ik een idee heb dat idee gewoon even super serieus nemen ipv het vergeten wat ik nu doe.
Niet open zijn an sich.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op wat voor manier stomp jij jezelf dan af?
Waarom ben jij dan niet gewoon altijd open?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet open zijn an sich.
De dingen die ik bedenk oid ergens niet serieus nemen om daadwerkelijk te doen... Ik doe dus voor mijn gevoel eigenlijk vrij weinig int leven.
Kvind het ook maar een lastige vraag terwijl ik tegelijkertijd wel kan bedenken dat ik bijvoorbeeld een gitaar wil hebben en zou willen oefenen.. Meer zou willen eten en aankomen en wat meer sportschool.
Dat aankomen is echt al eeeeeuweennn een issue voor me maar dat lukt gewoon echt niet...
Missen is prima, even nadenken over je ex ook. Kerst en Oud en Nieuw zijn bijna voorbij, kun je weer verder met je zaakquote:
Leuk! Als mijn vriend klaar is met zijn avondstudie, en we dus meer tijd hebben, ga ik dat ook doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:11 schreef Parkietjes het volgende:
Ik heb besloten een acteercursus te gaan doen. Goed voor mijn zelfvertrouwen en een mooi leermoment om te kijken hoe ik overkom. Daarbij leer ik ook nieuwe mensen kennen! Ideaal, toch.
Wat s_e zegt, net als een regenwolk waait ook dit weer over.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:11 schreef Parkietjes het volgende:
Ik heb besloten een acteercursus te gaan doen. Goed voor mijn zelfvertrouwen en een mooi leermoment om te kijken hoe ik overkom. Daarbij leer ik ook nieuwe mensen kennen! Ideaal, toch.
Heel goed idee!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Leuk! Als mijn vriend klaar is met zijn avondstudie, en we dus meer tijd hebben, ga ik dat ook doen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha okDan hoop ik dat ze me eerst een DM sturen ofzo haha! Ik was eerder ook lid van een lotgenotenforum maar daar dook iedereen in het negatieve... De lotgenotendag die ze organiseerden was zo bizar dat ik sindsdien ook niet meer op dat forum ben geweest
Het leek alsof ze zelfbeschadiging onderdeel van hun identiteit hadden gemaakt
Mn psychologe zag ook duidelijk verschil toen ik naar die dag was geweest
Mn vechtlust was weer terug
.
[..]
Haha het is goed hoorIk kan er redelijk open over praten en maak er ook wel eens grappen over
Ik vind het eerder vervelend voor de mensen die er niet zo goed tegen kunnen of zich zorgen gaan maken.
![]()
Foto van de taart!
[..]
Youtube-linkje!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijken of ik de enige ben met een tyfushekel aan kerst.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef kvd het volgende:
[..]Mooie taart hoor! En gelukkig had je de foto's nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon wegdonderen zonder te lezen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Het bijt dat de ex weer zo'n kerst mailtje naar mij heeft verzonden. Het bijt. Erg vies.
Little 2 latequote:Op vrijdag 27 december 2013 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon wegdonderen zonder te lezen.
Je bent vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Little 2 late. Maar ook dit weer. Hap, slik, weg. En weg spoelen met een lekker likeurtje of sproak wotter uit het damster diep. Het heeft geen zin om hier continu boos over te worden. Het bijt, maar ik gooide het over de schouders en ga weer verder.
Het is gewoon jammer dat er iemand zo negatief over je denkt terwijl al mijn vrienden weer negatief over haar denken en dat al met al er gewoon geen reet van klopt.
Ik werk nog aan die reply van je over het intelligent oplossen van de zin van het leven. Ik heb hem in mijn notepadje staanquote:
Dat is echt enorm klote. Mijn ex belde mij laatst met de vraag of ik mee wil werken aan een project op haar werk, nadat ik haar een jaar niet gesproken had.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Het bijt dat de ex weer zo'n kerst mailtje naar mij heeft verzonden. Het bijt. Erg vies.
Kun je dat even uitleggen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Negeren, je bent alleen interessant voor haar als je haar ergens mee kan helpen? Opgetyft!quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef Mistico het volgende:
[..]
Dat is echt enorm klote. Mijn ex belde mij laatst met de vraag of ik mee wil werken aan een project op haar werk, nadat ik haar een jaar niet gesproken had.
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
Negeren, je bent alleen interessant voor haar als je haar ergens mee kan helpen? Opgetyft!
s_e ontmoet meisje. Dacht meisje van zijn dromen te zijn. Meisje wou met s_e trouwen maar meisje bleek een gestoord borderline dametje te wezen. s_e in alle toeren, bleef al het gezeik accepteren en dame schold s_e een half jaar lang de grond in. Toen heeft iedereen hier in dit D&A topic voor een jaar mijn gejank moeten aanhoren en ben ik langzamer hand dankzij therapie en geschop en gezoek naar ballen naar boven aan het krabbelen om nu te zeggen...quote:
Ze belde met een onbekend nummer, haar afgewimpeld met de mededeling dat ik terug zou bellen. Overigens kan ik nog wel goed praten met een andere ex, maar dat is eigenlijk nooit een serieuze relatie geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
Negeren, je bent alleen interessant voor haar als je haar ergens mee kan helpen? Opgetyft!
Vraag je therapeute voor input.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik werk nog aan die reply van je over het intelligent oplossen van de zin van het leven. Ik heb hem in mijn notepadje staan
Tja, als hij er beter mee om kan gaan is het toch alleen maar positief?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:19 schreef Cue_ het volgende:
Waarom in godsnaam reageren s_e? Lok je alleen maar meer mails mee uit. weggooien, vergeten en mailadres blokkeren!
Lijkt alsof ie haar nog niet helemaal heeft losgelaten (al is ie al een heel end gekomen)quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:19 schreef Cue_ het volgende:
Waarom in godsnaam reageren s_e? Lok je alleen maar meer mails mee uit. weggooien, vergeten en mailadres blokkeren!
Oh, Cue, lieve Cuequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:19 schreef Cue_ het volgende:
Deze reactie vergeleken met een reactie van pak-em-beet een half jaar terugquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Little 2 late. Maar ook dit weer. Hap, slik, weg. En weg spoelen met een lekker likeurtje of sproak wotter uit het damster diep. Het heeft geen zin om hier continu boos over te worden. Het bijt, maar ik gooide het over de schouders en ga weer verder.
Het is gewoon jammer dat er iemand zo negatief over je denkt terwijl al mijn vrienden weer negatief over haar denken en dat al met al er gewoon geen reet van klopt.
Ik ben van erg ver gekomen inderdaad. Dank! Ik heb velen op de tenen getrapt dit jaar hier op D&A met mijn oeverloze gemekker over dat secreetquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Deze reactie vergeleken met een reactie van pak-em-beet een half jaar terug![]()
Ik ben trots op je!!
YEAH!quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben van erg ver gekomen inderdaad. Dank! Ik heb velen op de tenen getrapt dit jaar hier op D&A met mijn oeverloze gemekker over dat secreet. Maar, over de schouder, hap slik en weg ermee.
Bijna 2014, bijna weg.
Hier hetzelfde, merk alleen wel dat mijn zelfvertrouwen helemaal weg is. Ik durf mensen die ik tegenkom niet eens meer aan te kijken omdat ik me schaam voor mijn uiterlijk. Hoop echt dat ik daar ooit vanaf kom.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
YEAH!
Overigens weet ik niet hoe ik me voel.
Effe tussendoor, heb deze dag een hele fijne kerstavond met familie gehad
Ik denk dat de winter me toch wel een beetje te pakken aan het nemen is
KUT-winters
Kut als je geen zelfvertrouwen hebt. Ben blij dat ik dat probleem niet meer heb, maar dat komt vooral omdat ik tegenwoordig een hoger "fuckitall"-gehalte hebquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:46 schreef Mistico het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, merk alleen wel dat mijn zelfvertrouwen helemaal weg is. Ik durf mensen die ik tegenkom niet eens meer aan te kijken omdat ik me schaam voor mijn uiterlijk. Hoop echt dat ik daar ooit vanaf kom.
Dat zal ik zelf ook moeten gaan creëren. Ik heb wel een paar ideeën waardoor het veroorzaakt is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kut als je geen zelfvertrouwen hebt. Ben blij dat ik dat probleem niet meer heb, maar dat komt vooral omdat ik tegenwoordig een hoger "fuckitall"-gehalte heb
Ik ben geen expert, maar een gebrek aan zelfvertrouwen lijkt mij veroorzaakt door een probleem, niet iets dat per definitie zo is. Ik heb die specifieke problemen (die ik overigens niet ga benoemen) niet opgelost, maar die problemen kunnen mij gewoon nauwelijks nog wat schelen en *POEF*, gebrek aan zelfvertrouwen neemt ineens ook af.
Maar misschien ben ik gewoon moe hoor en klets ik weer eens uit m'n nek
Je moet dan volgens mij een filter instellen, waardoor e-mails van een afzender direct verdwijnen in de prullenbak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:56 schreef Parkietjes het volgende:
Hoe blokkeer je eigenlijk een adres op Gmail?
Al zou ik wel lelijk zijn, dan nog heb ik er schijt aan. Je hebt me maar te nemen zoals ik ben (jaaaaa, dan vallen een hoop al af! Maar dat kan me gewoon niks schelen (fuckitall enzo weet je welquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:10 schreef Mistico het volgende:
[..]
Dat zal ik zelf ook moeten gaan creëren. Ik heb wel een paar ideeën waardoor het veroorzaakt is.
Overigens, als ik vragen stel aan anderen over mijn uiterlijk krijg ik reacties in de trant van "Je ziet dingen die er niet zijn", en ook om andere redenen (oa vrouwen die proberen met mij flirten) ben ik erachter gekomen dat ik een verknipt beeld heb van mezelf, die totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Ow miss een post van je verkeerd gelezen dan (drank hequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh, Cue, lieve CueIk heb niet gereageerd. Alleen maar de mail gelezen die weer vol stond met hatred en dikke haat
Toen naar de spambox verzonden zodat die ook een merry christmas heeft
OEEEEH! Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:10 schreef Murmeli het volgende:
Heerlijke kerst gehad!
1e kerstdag niks en lekker thuis
2e kerstdag naar een vriendin (en smorgens online lush leeg gekocht hihi)
Nu nog lekker 3 dagen weekend. Zo eens douchen en stad in.
En het valt me op dat een aantal langer postenden in dit topic steeds wat positiever worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:38 schreef Detroit het volgende:
Jongens/meiden/dames/heren, we have him!
Oh nee, wat ik wil zeggen is dat de dagen langzamerderderhand weer langer beginnen te worden. Het is niet allemaal kommer ende kwel. Driewerf hoera!
Ik hoop dat 2014 voor jou ook een jaar van ups, ups, en ups gaat worden!quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
En het valt me op dat een aantal langer postenden in dit topic steeds wat positiever worden.
Maar dat doen we toch ook niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Detroit het volgende:
[..]
Misschien dat we dan kunnen bewijzen dat we elkaar hier in dit topic niet alleen maar de put in praten..
Nee, dat weet ik ook wel. Maar er was eens een post in FB van iemand die bang was dat "wij van R&P" elkaar hier alleen maar verder de put in aan het praten waren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat doen we toch ook niet?
Wij hebben hun niets te bewijzen hoor
Bovendien merk ik vrijwel uitsluitend positieve reacties op bepaalde posts, gewoon doelgericht enzo
Ach het is en blijft fok! he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef Detroit het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Maar er was eens een post in FB van iemand die bang was dat "wij van R&P" elkaar hier alleen maar verder de put in aan het praten waren.
En das natuukheul niet zo
.
Misschien dat we daar een topic over zouden moeten beginnen in FB. Wellicht dat ze elkaar namelijk meetrekken in die klaag-neurose. Dat kan toch niet gezond zijn!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach het is en blijft fok! he?
Genoeg mensen die nog meer op fok! lopen te klagen (meestal over anderen) dan de ergste klagers in dit topic!
Waarom dat dan? Voel je jezelf schuldig over wat afleiding?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Parkietjes het volgende:
Ik had nooit die ONS moeten hebben...
Ik voel me gebruikt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Detroit het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Voel je jezelf schuldig over wat afleiding?.
Heb je het toch gedaan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Parkietjes het volgende:
Ik had nooit die ONS moeten hebben...
quote:
Dat bereik je (helaas) niet me seksquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef Parkietjes het volgende:
Ik dacht dat het misschien iets meer zou worden...
My bad! Jammer dat je hoopte dat er meer van kwam terwijl het voor hem puur, tsja, was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |