Kut als je geen zelfvertrouwen hebt. Ben blij dat ik dat probleem niet meer heb, maar dat komt vooral omdat ik tegenwoordig een hoger "fuckitall"-gehalte hebquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:46 schreef Mistico het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, merk alleen wel dat mijn zelfvertrouwen helemaal weg is. Ik durf mensen die ik tegenkom niet eens meer aan te kijken omdat ik me schaam voor mijn uiterlijk. Hoop echt dat ik daar ooit vanaf kom.
Dat zal ik zelf ook moeten gaan creëren. Ik heb wel een paar ideeën waardoor het veroorzaakt is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kut als je geen zelfvertrouwen hebt. Ben blij dat ik dat probleem niet meer heb, maar dat komt vooral omdat ik tegenwoordig een hoger "fuckitall"-gehalte heb
Ik ben geen expert, maar een gebrek aan zelfvertrouwen lijkt mij veroorzaakt door een probleem, niet iets dat per definitie zo is. Ik heb die specifieke problemen (die ik overigens niet ga benoemen) niet opgelost, maar die problemen kunnen mij gewoon nauwelijks nog wat schelen en *POEF*, gebrek aan zelfvertrouwen neemt ineens ook af.
Maar misschien ben ik gewoon moe hoor en klets ik weer eens uit m'n nek
Je moet dan volgens mij een filter instellen, waardoor e-mails van een afzender direct verdwijnen in de prullenbak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:56 schreef Parkietjes het volgende:
Hoe blokkeer je eigenlijk een adres op Gmail?
Al zou ik wel lelijk zijn, dan nog heb ik er schijt aan. Je hebt me maar te nemen zoals ik ben (jaaaaa, dan vallen een hoop al af! Maar dat kan me gewoon niks schelen (fuckitall enzo weet je welquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:10 schreef Mistico het volgende:
[..]
Dat zal ik zelf ook moeten gaan creëren. Ik heb wel een paar ideeën waardoor het veroorzaakt is.
Overigens, als ik vragen stel aan anderen over mijn uiterlijk krijg ik reacties in de trant van "Je ziet dingen die er niet zijn", en ook om andere redenen (oa vrouwen die proberen met mij flirten) ben ik erachter gekomen dat ik een verknipt beeld heb van mezelf, die totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Ow miss een post van je verkeerd gelezen dan (drank hequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh, Cue, lieve CueIk heb niet gereageerd. Alleen maar de mail gelezen die weer vol stond met hatred en dikke haat
Toen naar de spambox verzonden zodat die ook een merry christmas heeft
OEEEEH! Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:10 schreef Murmeli het volgende:
Heerlijke kerst gehad!
1e kerstdag niks en lekker thuis
2e kerstdag naar een vriendin (en smorgens online lush leeg gekocht hihi)
Nu nog lekker 3 dagen weekend. Zo eens douchen en stad in.
En het valt me op dat een aantal langer postenden in dit topic steeds wat positiever worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:38 schreef Detroit het volgende:
Jongens/meiden/dames/heren, we have him!
Oh nee, wat ik wil zeggen is dat de dagen langzamerderderhand weer langer beginnen te worden. Het is niet allemaal kommer ende kwel. Driewerf hoera!
Ik hoop dat 2014 voor jou ook een jaar van ups, ups, en ups gaat worden!quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
En het valt me op dat een aantal langer postenden in dit topic steeds wat positiever worden.
Maar dat doen we toch ook niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Detroit het volgende:
[..]
Misschien dat we dan kunnen bewijzen dat we elkaar hier in dit topic niet alleen maar de put in praten..
Nee, dat weet ik ook wel. Maar er was eens een post in FB van iemand die bang was dat "wij van R&P" elkaar hier alleen maar verder de put in aan het praten waren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat doen we toch ook niet?
Wij hebben hun niets te bewijzen hoor
Bovendien merk ik vrijwel uitsluitend positieve reacties op bepaalde posts, gewoon doelgericht enzo
Ach het is en blijft fok! he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef Detroit het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Maar er was eens een post in FB van iemand die bang was dat "wij van R&P" elkaar hier alleen maar verder de put in aan het praten waren.
En das natuukheul niet zo
.
Misschien dat we daar een topic over zouden moeten beginnen in FB. Wellicht dat ze elkaar namelijk meetrekken in die klaag-neurose. Dat kan toch niet gezond zijn!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach het is en blijft fok! he?
Genoeg mensen die nog meer op fok! lopen te klagen (meestal over anderen) dan de ergste klagers in dit topic!
Waarom dat dan? Voel je jezelf schuldig over wat afleiding?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Parkietjes het volgende:
Ik had nooit die ONS moeten hebben...
Ik voel me gebruikt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Detroit het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Voel je jezelf schuldig over wat afleiding?.
Heb je het toch gedaan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Parkietjes het volgende:
Ik had nooit die ONS moeten hebben...
quote:
Dat bereik je (helaas) niet me seksquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef Parkietjes het volgende:
Ik dacht dat het misschien iets meer zou worden...
My bad! Jammer dat je hoopte dat er meer van kwam terwijl het voor hem puur, tsja, was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |