abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:26:44 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134650656
:D
F means you're fucked
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:27:11 #52
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_134650673
Weg met al die conventies! Hier komt mijn..... top 4!

4. Cannon Hall Run (10 km)

Vele malen eerder ben ik begonnen met lopen. Trainen voor de Batavierenrace, daarna gestopt. Een jaar later hetzelfde verhaal. Later nog eens met een vriend het lopen weer opgepakt, maar dat stopte ook weer. Later samen met Mo een paar keer meegelopen als ze Evy deed. Zelfs opgebowd richting de CPC 5km een jaar of 5 geleden. En daarna weer gestopt. En toen nog maar weer eens een tijdje opgebowd, en weer gestopt. Uiteindelijk al die keren nooit verder gekomen dan een kilometer of zeven. Telkens werd het na een tijdje vreselijk saai. Fitter worden was telkens wel fijn, maar de weg er naartoe motiveerde me niet.

En toen woonden we ineens op de rand van het Peak District. Prachtige omgeving, afwisselende paden. Het lopen uiteindelijk toch maar weer eens opgepakt. Wat was dat zwaar zeg. Maar ineens was het ook leuk. Begonnen met korte intervallen. Steeds verder uitgebouwd. Bij een hardloopclub gegaan. Meer lopen, verder uitbouwen, evenementjes doen. En het lopen zelf was leuk!

Het resultaat was dat ik eindelijk verder kwam dan ik ooit eerder had gedaan. En zo kwam ik voor het eerst in mijn leven aan de start van een 10-kilometerwedstrijd. Voor mezelf vond ik dit wel de grootste mijlpaal van het jaar.

En wat voor een! 4 kilometer lang onafgebroken stijgen. Scherpe afdalingen met extra klimmetjes er tussen. En als klap op de vuurpijl nog een stijle klim naar de finish. Niet te snel gelopen, maar ondanks de lange klim toch aan een stuk door gelopen. En enorm genoten van het evenement zelf.

3. Harewood 10 (10 mijl)

Na de 10 kilometer te hebben gelopen, begon de Zevenheuvelenloop toch te kriebelen. Als ik in september al 10 kilometer kan, dan kan ik in november toch wel 15 kilometer? Zo gezegd zo gedaan en mezelf ingeschreven. Maar dan moet er natuurlijk wel voor getraind worden. En nu stond er toevallig drie weken voor de Zevenheuvelenloop een mooie 10-mijler in de kalender. Die kon wel eens ingezet worden als langste trainingsloop in de aanloop.

Samen met Mo en nog een clubgenote naar het evenement afgereisd. Daar bleken er nog een paar clubgenoten te zijn op komen draven, altijd gezellig! Maar het was bar en boos. Wind, regen, modder en dat was nog voor we van start gingen! Het doel was om deze loop als een training te gaan lopen. Laag tempo, maar wel de afstand in de benen krijgen.

De eerste kilometer beloofde weinig goeds. Met wind en regen schuin van voren leek het nog een lange weg te gaan. Maar toen klaarde het op. De regen verdween, de wind ging liggen, de omgeving was prachtig. Wat wil een mens nog meer? En we hebben ons heel netjes aan het trainingstempo weten te houden. En dat gaf ons alle extra tijd om te genieten van de omgeving. En van de support. Want wat dit evenement zijn plek in dit lijstje oplevert is toch wel het enthousiasme van de vele marshals die waren op komen draven, ondanks het beroerde weer aan de start. Het was gewoon continu genieten!

2. Zevenheuvelenloop (15 km)

Vijf jaar eerder had Mo deze loop al gedaan. En ze ging toen helemaal kapot. Hoewel ze de loop zelf zonder wandelen had weten te doen, kon ze de dagen daarna helemaal niks meer. Dan klinkt zo'n loop toch wel wals een enorme uitdaging. Dat ik 'm zelf ooit zou lopen, had ik toen absoluut niet durven dromen.

Totdat ik ineens in de buurt van de afstand begon te komen. Ineens werd het realistisch. En omdat Mo 'm al ging lopen en we dus toch al naar Nederland af zouden reizen, heb ik me toch ook maar ingeschreven. Dus toen moest het wel.

Door de 10-mijler had ik het vertrouwen dat ik de afstand wel aan kon. Maar hoe zat het met de snelheid? De 10 mijl had ik op een trainingstempo volbracht, en de Zevenheuvelenloop wilde ik toch voor mezelf een mooie tijd neerzetten. Ik had mezelf een (hopelijk) realistisch doel gesteld en de bijbehorende gemiddelde kilometertijd berekend. Dat zou toch te doen moeten zijn.

En het liep lekker die dag. Ondanks de drukte toch aardig goed kunnen lopen. En het was geweldig om m'n vader langs de kant te zien staan om me aan te moedigen. En het is ook nog eens geweldig om die grote loop te doen in de stad waar ik toch een jaar of tien gewoond heb. Ontzettend genoten en voor mezelf een uitstekende prestatie neergezet.

Hier het lange verslag van mijn Zevenheuvelenloop.

1. Percy Pud (10 km)

Een loopje dat niet in de planning stond. Tot een dag van de voren was het nog de bedoeling dat ik hier als toeschouwer van Mo zou staan. Maar door blarenproblemen besloot het lot dat de rollen omgedraaid zouden worden. Dus toen moest ik ineens nog een 10-kilometerloopje lopen.

Sinds mijn eerste 10-kilometerloop (de nummer 4 van deze lijst) had ik geen echte tien meer gelopen. Maar wel wat vergelijkbare afstanden. En afgaande op mijn tijden van de Zevenheuvelenloop zou ik hier toch wel onder het uur moeten kunnen lopen. Het doel was dus duidelijk. De eerste helft net onder het half uur blijven en dan hopelijk in de tweede helft nog wat extra kunnen geven en zo onder het uur blijven.

Het was een middelgroot evenement, ongeveer tweeduizend deelnemers. En ze hadden zelfs wat pacers ingezet her en der! Dus ik had mezelf bij de 60-minuten pacer neergezet en zou eerst maar eens met hem van start gaan, even rustig aan het tempo wennen zonder er zelf te veel op te hoeven letten.

De eerste kilometer dus rustig aangehaakt. Dat liep wel lekker. Ondanks dat ik de dag er voor nog stevig had gelopen, voelden de benen soepel en energiek aan. Na een kilometer had ik zelfs het idee dat ik me moest inhouden om met de pacer mee te lopen, ondanks dat die netjes op schema liep. De pacer bedankt en succes gewenst en toen zelf op pad gegaan. Niet hard weggelopen van de groep, maar een zwaar-maar-comfortabel temop aangehouden. Er was ook nog een lange weg te gaan.

Omdat ik vrij behouden van start was gegaan en niet te ver naar voren was gestart, begon ik vanaf de derde kilometer steeds meer mensen in te halen. Het liep lekker, en het voelde heerlijk om zo door te kunnen stomen.

Voor ik het wist kwam het 5-kilometerpunt al in zicht. 29 minuten en een paar tellen. Ik had er nu wel vertrouwen in dat ik het binnen een uur zou moeten redden. Maar als ik dat vol zou kunnen houden, zou ik zelfs bij de 58 minuten in de buurt moeten kunnen komen. Dus ik moest nog even goed aan de bak in de tweede helft.

En zo ging ik langzaam van zwaar-maar-comfortabel naar zwaar-en-tegen-het-rood. Ik moest wel zorgen dat ik nog niet te snel in het rood ging lopen, want er was nog wel een stuk te gaan. Maar het tempo ging een beetje omhoog en de kilometertijden gingen een stukje omlaag. Bovendien bleef ik nu voortdurend mensen inhalen.

Na ongeveer 6 kilometer kwam ik samen met een meisje aan de praat die al een tijdje bij me in de buurt liep. Ze liep ongeveer hetzelfde tempo als ik en wilde ook onder het uur blijven. Een doel waarover we het eens waren dat dat toch wel ging lukken zo. Met z'n tweeen zigzagden we ons een weg door de andere lopers heen, wat makkelijk ging, want in de tweede helft van de race was het veld al flink uitgerekt. En we motiveerden elkaar om het straffe tempo vol te houden.

En zo telden de kilometers lamgzaam maar zeker af. Zelfs de stukjes omhoog werden nu met een vlot tempo gedaan. Zelfs een clubgenote die normaal sneller is werd bijgehaald, begroet, gedag gezegd en gepasseerd.

Met nog maar een kilometer te gaan wist ik dat ik een hele mooie tijd zou neer gaan zetten. Nu was het aan mezelf om die tijd nog net wat mooier te maken. Tijd voor een laatste aanzet. Mijn tijdelijke loopmaatje had niet meer zoveel over voor een extra aanzet, dus we wenste elkaar succes en ik ging kijken wat er nog in de tank zat. Dus het tempo ging van zwaar-en-tegen-het-rood naar in-het-rood. Op de eindstreep mocht de tank wel leeg zijn.

Het aantal mensen wat dit laatste stuk werd ingehaald was waanzinnig. Ik had het idee dat ik vloog. En langzaam maar zeker kwam er nog een clubgenote in zicht. Met nog 500 meter te gaan was ze toch wel te ver weg om nog in te halen. Maar ik kwam steeds dichterbij. Met nog maar 200 meter te gaan kwam ze wel erg dichtbij. Zou ik haar dan toch kunnen inhalen? Nog 100 meter te gaan. Mo met een camera! Het pad venauwde zich, het publiek stnd behoorlijk ver op de weg. Nog 50 meter te gaan. Hekken langs de weg, eindelijk ruimte. Weer wat dichterbij de clubgenote. 40 meter. 30 meter. 20 meter. 10 meter.... bam! Met nog maar 10 meter te gaan werd de clubgenote voorbij gestoven.

Wat een race! Geen enkele hardloopwedstrijd had zo als een wedstrijd gevoeld als deze. Werkelijkwaar alles viel op z'n plek.

Eindtijd: 56:43

Een tijd die ik een klein uur eerder als onmogelijk zou hebben bestempeld. En dat ook nog eens met een prachtige negatieve split: 29:13 en 27:30 over de eerste respectievelijk tweede helft.

En zo kijk ik terug op een geweldig jaar waarin ik het hardlopen helemaal heb herontdekt. Als 2014 net zo leuk wordt als dit jaar, dan teken ik daar voor!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_134650761
O+
Ja doei.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:31:18 #54
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_134650875
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja precies. We kunnen hem ook wel "Zwaffelhark" gaan noemen hoorde ik van YUR
:D
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_134651243
Toch houd ik ervan om in dit weer te trainen. Heerlijk!
Heenweg wind van achter en op de terugweg de wind/regen van voren. O+

Mijn top drie wedstrijden:
1)TdF
2)Trailrun leusdal of Beartrail (geen voorkeur)
3)Vooroeverloop (vooral de sfeer om en tijdens de wedstrijd O+ , de loopomgeving zelf was mwa.)
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:45:58 #56
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134651511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:39 schreef streamnl het volgende:

1)TdF
3)Vooroeverloop (vooral de sfeer om en tijdens de wedstrijd O+ , de loopomgeving zelf was mwa.)
Ik zei vanmiddag dat ik ging lopen omdat mijn maat later zou zijn, maar tijdens het omkleden ging het harder regenen dus ben ik toch niet gegaan. Hopen op een droog half uurtje vanavond.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_134651594
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik zei vanmiddag dat ik ging lopen omdat mijn maat later zou zijn, maar tijdens het omkleden ging het harder regenen dus ben ik toch niet gegaan. Hopen op een droog half uurtje vanavond.
Als je droog kan beginnen is dat wel prettiger ja. Voor de rest vind ik het wel lekker als het regent tijdens het rennen.
pi_134651693
Zo. Dat zijn 560 gratis calorieën voor vanavond. Geniet ervan allemaal!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134651948
quote:

Je kan beter wisselen. Als je dan met wind in de rug wat begint te zweten en nadien tegen de wind in moet beuken wordt uw lichamelijke weerstand meer op de proef gesteld. Anyway, heb ik maar als tip meegekregen. Het is ook gewoon aangenamer om een vlotter laatste deel te hebben natuurlijk ;)
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:00:27 #60
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_134652099
Wohoo! Werk zit er op! 12 dagen vakantie! *O* :W
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_134652132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef minimaLL het volgende:
Je kan beter wisselen. Als je dan met wind in de rug wat begint te zweten en nadien tegen de wind in moet beuken wordt uw lichamelijke weerstand meer op de proef gesteld. Anyway, heb ik maar als tip meegekregen. Het is ook gewoon aangenamer om een vlotter laatste deel te hebben natuurlijk ;)
Tijdens een wedstrijd ja.
Tijdens een training maakt mij dat minder uit.
Maar toch bedankt voor de tip ;)
pi_134652580
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef Wolve000 het volgende:
Wohoo! Werk zit er op! 12 dagen vakantie! *O* :W
Ben er ook klaar mee, voor dit jaar. Mag alleen op 2 jan alweer aantreden...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134653584
Wat een spierpijn haha :D maat er is een sauna bij het huisje, dat helpt vast. Mooie terugblikken allemaal! En fijne kerst gewenst!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:55:51 #64
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_134653900
2013.. het jaar waarin ik 'zomaar ineens' langere afstanden kon lopen O+ En dat kon bekronen met de bruggenloop :)
Het gaat niet snel allemaal, maar ik vind mezelf rete-stoer dat ik het wél gedaan heb!

daarmee is het doel voor 2014 natuurlijk wel 'sneller worden'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_134653988
quote:

1)TdF
Leudaltrail was ook ontzettend tof inderdaad, onze eerste date :D. Vet lekker weer! Mooi parkoers! En voor mij zelfs nog een eerste plaats, toch staat 'ie niet in mijn top3. Was even aan het nadenken waarom eigenlijk niet. Maar denk toch omdat hij me niet genoeg heeft uitgedaagd, ik kon met een redelijk relaxt tempo op kop komen en dat is toen ook niet meer in gevaar gekomen.
Denk dat ik dan toch echt hardloop voor mijn eigen prestaties ;). Mezelf lekker uitdagen en het beste van mezelf geven. Dan ben ik pas tevreden.
pi_134654173
Top drie van mij;

(1) Natuurlijk voor mij de 90 km Vasaloppet in Zweden. Ongelovelijk gaaf en zwaar. Lange voorbereiding waar ik het hardlopen weer heb hervonden. En samen met mijn ouders naar Zweden toegegaan. O+ Een heel toffe trainingsweek. En de wedstrijd samen gelopen met mijn vader. O+ Gewoon perfect!

(2) Devil`s trail 10 km. Wat een geweldige goed georganiseerde trail. geweldig sfeertje,prachtig parcours over mijn geliefde duivelsberg en wat een gaaf tshirt. Mijn lievelings hardloopwedstrijd van het jaar. En de bevestiging dat ik traillen ontzettend gaaf vind.

(3) De zevenheuvelennacht 10 km. Door de aanhoudende achillespees blessure besloten om de 15 km te laten schieten, maar gelukkig voor mij was daar dus de 10 kilometer nachtloop. Erg gezellig met een leuk stel Fokkers. Leuk georganiseerd, gaaf parcours met de verschillende gimmicks op de route en een nieuw pr gelopen in een wedstrijd.

En een eervolle vermelding voor Molenhoeks Makkie. Super gezellig. Wederom toffe Fokkers! ^O^
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_134654712
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:06 schreef winterstorm666 het volgende:
Top drie van mij;

(1) Natuurlijk voor mij de 90 km Vasaloppet in Zweden. Ongelovelijk gaaf en zwaar. Lange voorbereiding waar ik het hardlopen weer heb hervonden. En samen met mijn ouders naar Zweden toegegaan. O+ Een heel toffe trainingsweek. En de wedstrijd samen gelopen met mijn vader. O+ Gewoon perfect!

(2) Devil`s trail 10 km. Wat een geweldige goed georganiseerde trail. geweldig sfeertje,prachtig parcours over mijn geliefde duivelsberg en wat een gaaf tshirt. Mijn lievelings hardloopwedstrijd van het jaar. En de bevestiging dat ik traillen ontzettend gaaf vind.

(3) De zevenheuvelennacht 10 km. Door de aanhoudende achillespees blessure besloten om de 15 km te laten schieten, maar gelukkig voor mij was daar dus de 10 kilometer nachtloop. Erg gezellig met een leuk stel Fokkers. Leuk georganiseerd, gaaf parcours met de verschillende gimmicks op de route en een nieuw pr gelopen in een wedstrijd.

En een eervolle vermelding voor Molenhoeks Makkie. Super gezellig. Wederom toffe Fokkers! ^O^
Die eerste 2 kan je nu dus mooi gaan combineren met de ultra-vasan :D
Leuk lijstje ook in ieder geval, echt ontzettend knap dat je de vasaloppet gefinished hebt! _O_
De rest ook allemaal weer mooie terugblikken! Wacht met spanning op het vervolg van zwaffelhark! :D
pi_134655039
haha jazeker! als ik het voor mekaar krijg is dat de kroon op mijn hardloop hobby.
ben in ieder geval erg blij dat ik het sporten weer hervonden heb.(hoewel ik nu even op de blessurebank zit)
jarenlang op de bank zitten hopenlijk voorgoed voorbij.
pi_134655477
Terwijl jullie uit onzekerheid bezig waren met het pesten van een echte alfaman, heb ik een training in de zeikregen afgewerkt. De ergste storm was gelukkig al voorbij, maar het was desalwelteplus behoorlijk bikkelen. Zeker als je bedenkt dat de Balijbrug in het parkoers zat en daarnaast ook de nieuwe Waaijerbrug.

4x2000p2000 en wederom een lekkere training. Nu kan ik me met een gerust hart foie gras bij mezelf gaan kweken de komende kerstdagen.

Als je goed inzoomt dan zie je ook dat ik ergens een halve kerstboom gelopen heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 17:09:35 #70
155227 crew  Guppy
dus
pi_134656245
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??
Ik wilde wel, maar nu ben ik ziek :') blegh
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:12:57 #71
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134656373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Terwijl jullie uit onzekerheid bezig waren met het pesten van een echte alfaman, heb ik een training in de zeikregen afgewerkt. De ergste storm was gelukkig al voorbij, maar het was desalwelteplus behoorlijk bikkelen. Zeker als je bedenkt dat de Balijbrug in het parkoers zat en daarnaast ook de nieuwe Waaijerbrug.

4x2000p2000 en wederom een lekkere training. Nu kan ik me met een gerust hart foie gras bij mezelf gaan kweken de komende kerstdagen.

Als je goed inzoomt dan zie je ook dat ik ergens een halve kerstboom gelopen heb.

SPOILER
Verdomt ja die halve kerstboom :)
Maar de balijbrug en de nieuwe waaijerbrug. Dat je nog leeft man _O_
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 december 2013 @ 17:21:30 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134657145
jezus hoe verzin je het...
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:37:46 #74
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_134657280
Weer nieuwe schoenen binnen, van Brooks dit keer. :P

Nu nog lopen, hahaha.
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 17:39:02 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_134657324
Boh, art director fail :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:50:58 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134659918
Beterschap Gups :{

Hier geen geloop. Terwijl Zwabber de balijbrug bestierde reed ik eronderdoor om een foute trui te halen in Z'meer. En Primark is een winkel waar ik niet snel meer heen zal gaan :X Maar: missie geslaagd!
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:53:29 #77
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134660010
Fijne en vredige kerstdagen allemaal!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:57:07 #78
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_134660126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef Quoi het volgende:
Beterschap Gups :{

Hier geen geloop. Terwijl Zwabber de balijbrug bestierde reed ik eronderdoor om een foute trui te halen in Z'meer. En Primark is een winkel waar ik niet snel meer heen zal gaan :X Maar: missie geslaagd!
This post is worthless without pics!

ik zei toch dat het hel was? ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:02:17 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134660297
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef E.T. het volgende:

[..]

This post is worthless without pics!

ik zei toch dat het hel was? ;)
Zal er eentje posten als ik er klaar voor ben ;) (2e kerstdag)

Maar idd. Vredige kerstdagen RD, ik doe mijn best. Maar in die winkel...Te veel mensen :o
pi_134660340
Mijn geloop is naar morgen verplaatst. Morgen maar vroeg op voor een klein duurloopje.
pi_134660743
nou al lam op de bank uit te buiken en ik moet nog twee gangen...........
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:15:07 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134660777
q
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Quoi het volgende:

Maar idd. Vredige kerstdagen RD, ik doe mijn best. Maar in die winkel...Te veel mensen :o
ik ga juist altijd rond deze tijd winkelen om eens rustig de aftakeling van de mensheid gade te slaan....heerlijk al die gestresste mensen
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:16:24 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134660832
quote:
4:1 = The ratio of 3:40 marathoners who ran a negative split (completed the second 21.1km faster than the first) compared with 4:40 marathoners. So, keep something in the tank for the second half.
tussen het uitbuiken en foute truien door geheel off topic maar wel een intressant weetje
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:16:59 #84
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134660859
Iemand hier nog belang bij dit jasje in maat 44?
pm/dm dan ff

http://www.hm.com/nl/product/14706?article=14706-A
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:38:32 #85
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_134661684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tussen het uitbuiken en foute truien door geheel off topic maar wel een intressant weetje
Inderdaad. :D
Ben nu i.v.m de langere afstanden die ik loop de laatste tijd overgestapt op een ander soort schoen. Meer demping en nog wat meer correctie want met name m'n rechtervoet wijkt wel heel erg af. :+
De GTS 13 (zei me weinig haha) zijn het geworden, heb hiernaast dan nog m'n minimalistische schoenen die ik hou voor de kortere afstanden en wat snelheidswerk zolang ze nog meekunnen.

Was duidelijk te zien dat ik een voorvoetlanding heb op het filmpje, al wist ik dat ook wel naar aanzien van m'n schoen. :)
Nu nog even een dagje rustig aan doen en dan donderdag een rondje op m'n nieuwe schoenen.
pi_134663014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad. :D
Ben nu i.v.m de langere afstanden die ik loop de laatste tijd overgestapt op een ander soort schoen. Meer demping en nog wat meer correctie want met name m'n rechtervoet wijkt wel heel erg af. :+
De GTS 13 (zei me weinig haha) zijn het geworden, heb hiernaast dan nog m'n minimalistische schoenen die ik hou voor de kortere afstanden en wat snelheidswerk zolang ze nog meekunnen.

Was duidelijk te zien dat ik een voorvoetlanding heb op het filmpje, al wist ik dat ook wel naar aanzien van m'n schoen. :)
Nu nog even een dagje rustig aan doen en dan donderdag een rondje op m'n nieuwe schoenen.
Als je op je voorvoeten loopt zou je geen last moeten hebben van overpronatie. Tenminste, dat is wat ik ooit eens ergens heb opgevangen/gelezen :).

Nou ja, wel een beetje een 'Wij van WC-eend...' stukje gevonden. Mja, als het bij jou helpt zal het wel goed zijn in ieder geval :).
http://www.tri-run.com/info-natural-running-pm-38.html

[ Bericht 5% gewijzigd door Jero_nimo op 24-12-2013 20:24:43 ]
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:21:53 #87
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_134663458
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Als je op je voorvoeten loopt zou je geen last moeten hebben van overpronatie. Tenminste, dat is wat ik ooit eens ergens heb opgevangen/gelezen :).
Filmpje gaf me toch een andere kijk op de zaken, maar ben ook maar een leek dus vertrouw wat dat betreft vol op de kennis van de hardloopwinkel. :+
Maar werd ook gezegd dat als het niet beviel, ik ze gewoon om kon ruilen voor een ander paar.

Vooral rechts was het bizar duidelijk zichtbaar, leek wel alsof ik door m'n enkel ging joh zo in slo-motion. :')
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 20:35:26 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_134664161
Hardlopen in 2013. En dan heb ik niet eens bij alle evenementen een herinnering gehad! :D

Ik heb wel m'n best gedaan dit jaar :)
pi_134664450
^O^
pi_134665006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef Quoi het volgende:Terwijl Zwabber de balijbrug bestierde reed ik eronderdoor
Dit vat al onze ontmoetingen van dit jaar feilloos samen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:03:25 #91
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134665716
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Hardlopen in 2013. En dan heb ik niet eens bij alle evenementen een herinnering gehad! :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb wel m'n best gedaan dit jaar :)
Vredesloop, 7 heuvelen, CPC. Top 3 medailles imho.
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:18:06 #92
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134666793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

:D Ja, mooi hé?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 december 2013 @ 21:24:01 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134667194
[kerstmodus]Hardlopen heeft ervoor gezorgd dat ik weer getrouwd ben![/kerstmodus]

Na 8 jaar pas ik m'n trouwring weer :P
pi_134667417
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[kerstmodus]Hardlopen heeft ervoor gezorgd dat ik weer getrouwd ben![/kerstmodus]

_O_
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 december 2013 @ 21:28:04 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134667506
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jouw sociale verrijking door dit topic bestaat inderdaad uit louter 'ik was in de buurt' ontmoetingen. Samen finishen enzo.
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:28:47 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134667568
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jouw sociale verrijking door dit topic bestaat inderdaad uit louter 'ik was in de buurt' ontmoetingen. Samen finishen enzo.
Nee hoor *O*
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 december 2013 @ 21:31:49 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134667794
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee hoor *O*
Nee, maar jij bent ons aller hopman. Je had die baard gewoon moeten houden!
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 21:35:17 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_134668016
quote:

^O^
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:36:18 #99
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134668073
Ik heb Zwabber wel gespot geloof ik bij sevenhills, want ik herkende Corniel en daar stonden een aantal mannen bij, dus vast ook zwaffelhark
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:36:58 #100
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134668111
quote:

heb je ook je nagels in kerstmotiefjes gelakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')