This post is worthless without pics!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef Quoi het volgende:
Beterschap Gups![]()
Hier geen geloop. Terwijl Zwabber de balijbrug bestierde reed ik eronderdoor om een foute trui te halen in Z'meer. En Primark is een winkel waar ik niet snel meer heen zal gaanMaar: missie geslaagd!
Zal er eentje posten als ik er klaar voor benquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
This post is worthless without pics!
ik zei toch dat het hel was?
ik ga juist altijd rond deze tijd winkelen om eens rustig de aftakeling van de mensheid gade te slaan....heerlijk al die gestresste mensenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Quoi het volgende:
Maar idd. Vredige kerstdagen RD, ik doe mijn best. Maar in die winkel...Te veel mensen
tussen het uitbuiken en foute truien door geheel off topic maar wel een intressant weetjequote:4:1 = The ratio of 3:40 marathoners who ran a negative split (completed the second 21.1km faster than the first) compared with 4:40 marathoners. So, keep something in the tank for the second half.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tussen het uitbuiken en foute truien door geheel off topic maar wel een intressant weetje
Als je op je voorvoeten loopt zou je geen last moeten hebben van overpronatie. Tenminste, dat is wat ik ooit eens ergens heb opgevangen/gelezenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ben nu i.v.m de langere afstanden die ik loop de laatste tijd overgestapt op een ander soort schoen. Meer demping en nog wat meer correctie want met name m'n rechtervoet wijkt wel heel erg af.![]()
De GTS 13 (zei me weinig haha) zijn het geworden, heb hiernaast dan nog m'n minimalistische schoenen die ik hou voor de kortere afstanden en wat snelheidswerk zolang ze nog meekunnen.
Was duidelijk te zien dat ik een voorvoetlanding heb op het filmpje, al wist ik dat ook wel naar aanzien van m'n schoen.![]()
Nu nog even een dagje rustig aan doen en dan donderdag een rondje op m'n nieuwe schoenen.
Filmpje gaf me toch een andere kijk op de zaken, maar ben ook maar een leek dus vertrouw wat dat betreft vol op de kennis van de hardloopwinkel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als je op je voorvoeten loopt zou je geen last moeten hebben van overpronatie. Tenminste, dat is wat ik ooit eens ergens heb opgevangen/gelezen.
Dit vat al onze ontmoetingen van dit jaar feilloos samen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef Quoi het volgende:Terwijl Zwabber de balijbrug bestierde reed ik eronderdoor
Vredesloop, 7 heuvelen, CPC. Top 3 medailles imho.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Hardlopen in 2013. En dan heb ik niet eens bij alle evenementen een herinnering gehad!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel m'n best gedaan dit jaar
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit vat al onze ontmoetingen van dit jaar feilloos samen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[kerstmodus]Hardlopen heeft ervoor gezorgd dat ik weer getrouwd ben![/kerstmodus]
Na 8 jaar pas ik m'n trouwring weer
Jouw sociale verrijking door dit topic bestaat inderdaad uit louter 'ik was in de buurt' ontmoetingen. Samen finishen enzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit vat al onze ontmoetingen van dit jaar feilloos samen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jouw sociale verrijking door dit topic bestaat inderdaad uit louter 'ik was in de buurt' ontmoetingen. Samen finishen enzo.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[kerstmodus]Hardlopen heeft ervoor gezorgd dat ik weer getrouwd ben![/kerstmodus]
heb je ook je nagels in kerstmotiefjes gelakt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |