SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
word? word.![]()
Alleen 1tje heeft een verschrikkelijk accentquote:Op zondag 22 december 2013 20:56 schreef Injetta het volgende:
Die twee kalen lijken wel een tweeling.Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 20:56 schreef alors het volgende:
Deze moet je gewoon afzetten bij de plaatselijke gaybar en opnieuw beginnen.![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Iddquote:Op zondag 22 december 2013 20:56 schreef alors het volgende:
Deze moet je gewoon afzetten bij de plaatselijke gaybar en opnieuw beginnen.Ik vond het ook prima kandidaten voor die homo van vorig jaar, hoe heet ie ook al weer?
![]()
die is wel het leukstequote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Alleen 1tje heeft een verschrikkelijk accent![]()
die geiten
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Willemquote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
IddIk vond het ook prima kandidaten voor die homo van vorig jaar, hoe heet ie ook al weer?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Willem. Die overigens is gestopt met zijn boerderij.quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
IddIk vond het ook prima kandidaten voor die homo van vorig jaar, hoe heet ie ook al weer?
know'm sayin?
word? word.![]()
Waarom heeft ze het over wij? Ze is toch alleen daar?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Thnx. Waarom?quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Willem. Die overigens is gestopt met zijn boerderij.![]()
![]()
Is dit herken de homo?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
The bald and the beautiful zal het niet wordenquote:
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wat een zooi op die boerderijAnd I am a weapon of massive consumption
Echt? Waarom? ! Is ie met Pim Fortuyn verder gegaan ?quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Willem. Die overigens is gestopt met zijn boerderij.![]()
Een hetero man gebruikt dat soort woorden niet.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.omroepgelderla(...)et-zorgboerderij.htm![]()
![]()
Met z'n sandalen
Temptation? als de bok een geitje wil dekken zeker. Bij deze mensfiguren zie ik geen verleiding ontstaan. Hoogstens bij de heren onderling.quote:Op zondag 22 december 2013 20:59 schreef Eerin het volgende:
[..]
Nee, Temptation Island; de zweefeditie.know'm sayin?
word? word.![]()
Je hebt ze naakt gezien?quote:Op zondag 22 december 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
Dat de oudste man gewoon het meeste haar heeft..
![]()
Er is 1 boer met fatsoenlijke vrouwen en die is tot dusver 3 seconden in beeld geweest.Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Whaha een normaal iemand klimt het roofrack op. Wim gaat even op z'n knieën zitten.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Die Janne zou ik meteen een koffer in haar nek gooienOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Is die vrouw met camera niet die ene die als reisleidster wilde gaan werken?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Lachen met janne, kan zo bij sbs op de buis.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Oh zijn dat grapjes die ze maakt? Wat een mens zeg..But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Dat idd, wat een kutwijf, ik heb zo'n hartgrondige hekel aan zulke mensen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef Pandaplint het volgende:
Die Janne zou ik meteen een koffer in haar nek gooienknow'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]Daar gaat m'n eetlust voor de komende 3 maanden.
![]()
![]()
Ja, die die opleiding daarvoor doet.quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
Is die vrouw met camera niet die ene die als reisleidster wilde gaan werken?But while the earth sinks to its grave
Godver de godver, die Janne
Dacht ik al. Die is gewoon foto's aan het maken voor d'r brochures.quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, die die opleiding daarvoor doet.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Het voelt nu al goed. Ze is net op de parkeerplaats aangekomen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Zo poseren met je zonnebril. Wtf.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wim maakt een foto uit birdseye perspectiveOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ja ze heeft ook nog niet zoveel van zichzelf laten zien.quote:Op zondag 22 december 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
Het voelt nu al goed. Ze is net op de parkeerplaats aangekomen.
Man man man, dat wijf heeft dr tetter geen seconde dicht.know'm sayin?
word? word.![]()
Eigen brood meegenomen?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Jan![]()
![]()
![]()
![]()
Je eigen vreten naar het buitenland meenemen.Alsof ze daar inheems zijn en niks beschikbaar hebben.
![]()
Judith heeft geen kontThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Damn, kan die boer wel tot 3 tellen?
Totaal wereldvreemd volgens mij.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ditquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Dat hij niet verder vroeg vond ik nog wel begrijpelijk, want ze begint gelijk over buikpijn. Snap wel dat hij niet zit te wachten op diarree verhalen.![]()
Daar zit denk ik niet op 5 minuten een supermarkt zoals hier. En je moet toch eten.quote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Je eigen vreten naar het buitenland meenemen.Alsof ze daar inheems zijn en niks beschikbaar hebben.
know'm sayin?
word? word.![]()
awkwardAnd I am a weapon of massive consumption
Ik switch van Claire naar Judith."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nouja dat ze de eerste dag niet meteen naar de winkel moeten. Ik snap het op zich wel als je glutenallergie hebt.quote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
But while the earth sinks to its grave
Niet zo heel gek met een glutenallergiequote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Hier ook jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Chai het volgende:
Dacht even dat het geluid was weg gevallen![]()
![]()
Jan heeft gebeden voor een beste beurt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
"Ik voel me ver van huis"
Ja kut, je zit in Tanzania.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat brood raakt toch zo op, en dan?quote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet zo heel gek met een glutenallergie![]()
Ik vond Florence de leukste maar na dat paardengedoe en dat bidden wat minder.quote:But while the earth sinks to its grave
Niet alleen daarom, ik zie steeds meer minpuntjes bij Claire.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zij lijkt op een zusje van Corry konings
Same herequote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond Florence de leukste maar na dat paardengedoe en dat bidden wat minder.![]()
![]()
Hij bidt ook he.quote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond Florence de leukste maar na dat paardengedoe en dat bidden wat minder.![]()
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef Pandaplint het volgende:
Zij lijkt op een zusje van Corry koningsknow'm sayin?
word? word.![]()
Ze heeft een blauw en een groen oog
Ze heeft geen leuke bril in ieder geval."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
'Jouw wc pot ziet er dan net zo uit als Normandy Beach tijdens D-day'quote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
Dat hij niet verder vroeg vond ik nog wel begrijpelijk, want ze begint gelijk over buikpijn. Snap wel dat hij niet zit te wachten op diarree verhalen.
Goed, dussssssssss![]()
Zwembad is niet gevuld met water, enige waarin ze geinteresseerd is.quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef Chai het volgende:
Ik lette even niet op, waarom zit die ene daar te janken?![]()
Emoosie
Dat heeft iedereen gemist. Wat een aandachtshoer.quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef Chai het volgende:
Ik lette even niet op, waarom zit die ene daar te janken?know'm sayin?
word? word.![]()
Een man kiest toch anders.quote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Scorpie het volgende:
Toen ze over dat glutenvrij begon heeft Jan haar al afgeschreven.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Janne komt een beetje manisch over. Eerst zo hyperactief zitten kakelen en daarna janken.But while the earth sinks to its grave
Janne liet even een stukje emoosie zienThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Wim heeft allemaal van die mindfullness vrouwen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zou ook janken om mezelf als ik haar was![]()
![]()
"Creatieve vrijdenker"
Ik krijg spontaan jeukOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Consultent?
Een creatieve vrijdenker"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
"Creatieve vrijdenker"
Ik krijg spontaan jeuk![]()
![]()
Wat een tenenkrommend seizoen dit. Ik mis de gouden tijden met boeren als Wietse, Gerrit etc.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoe kan dooie Jan nu zo rijk zijn ?All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
oh jaquote:
Ik vind hem juist als beste van de drie bij Alette passen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef Eerin het volgende:
Patrick krijgt wel meer minpunten: accent, kaal en nu scouting...![]()
Die kerel met die frikandellen en het opwarmen van chineesquote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een tenenkrommend seizoen dit. Ik mis de gouden tijden met boeren als Wietse, Gerrit etc.![]()
![]()
Meteen aan het werk gezet."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Rijk aan ervaringen enzulksquote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe kan dooie Jan nu zo rijk zijn ?
boer piet inderdaadquote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die kerel met die frikandellen en het opwarmen van chineesAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Weer die ondertitelingmelding
Straks zie je hem op de achtergrond googelen en vragen: "Hoe schrief je dat, gloeien?"quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zo lang zaad niet vol met gluten zit...Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Overgenomen van zijn ouders toch? Maar land en vastgoed is daar ook veel goedkoper.quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe kan dooie Jan nu zo rijk zijn ?know'm sayin?
word? word.![]()
Sok op tafel
Dat zeiden we vorig jaar ook, maar nu wordt aad aan de lopende band gequote!quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een tenenkrommend seizoen dit. Ik mis de gouden tijden met boeren als Wietse, Gerrit etc.![]()
WTF, was dat zijn fapsok?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Het lijkt ook wel drie keer zo snel te gaan als andersquote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een tenenkrommend seizoen dit. Ik mis de gouden tijden met boeren als Wietse, Gerrit etc..
![]()
Wat is er nou weer mis met frikandellen en opwarmen van chinees?quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die kerel met die frikandellen en het opwarmen van chinees"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die sok staat ook helemaal stijfAnd I am a weapon of massive consumption
Hij spreekt steeds Deens?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel drie keer zo snel te gaan als anders.
![]()
NIetsquote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met frikandellen en opwarmen van chinees?Daarom was dat een baas
![]()
![]()
Haha, hij denkt vast dat je het gewoon uit het brood kan snijden.quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Straks zie je hem op de achtergrond googelen en vragen: "Hoe schrief je dat, gloeien?"![]()
Suikerzakjes bij de bloemen.
Ik ga stuk hierOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Suiker bij de bloemen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Johan gaat voor yvon.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik vind het tot nu toe ook niet zo.quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef TheRulingEagle het volgende:
Net stond er bij de ondertiteling ' Johan mompelt wat'
Net stond er bij de ondertiteling ' Johan mompelt wat'
Dat dacht ik als kind ook. Suiker bij de bloemen
Net stond er bij de ondertiteling ' Johan mompelt wat'![]()
![]()
Het zal wel aan mij liggen maar heb helemaal niks met deze boeren. De kandidaten zijn ook zo niet boeiend. Alleen die Jos is nog wel interessant.quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die kerel met die frikandellen en het opwarmen van chineesThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Yvon gaat mee met dat brabogelul
Ben ik wel een beetje met je eens, en het gaat allemaal ook nog eens super snel !quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar heb helemaal niks met deze boeren. De kandidaten zijn ook zo niet boeiend. Alleen die Jos is nog wel interessant.Yeah bitch ! Magnets !![]()
Die ene gaat 'komme' om gratis op vakantie te gaan."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Cee, doe jij de ondertiteling even voor ons?quote:
Dè doek gèère vur oe.quote:Op zondag 22 december 2013 21:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Cee, doe jij de ondertiteling even voor ons?![]()
Lammetjes
Nee man, voor je het weet wordt ze aangeklaagd.quote:Op zondag 22 december 2013 21:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Cee, doe jij de ondertiteling even voor ons?![]()
Hoe vaak zouden ze in de pre productie dit nummer hebben gebruikt?![]()
mehh mehhh
Het internationale concept hoeft van mij niet nog een keer. Why kill the goose that lays the golden egg?
Nu stop ik met zeuren
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik dacht even dat ik die ene meid van Jan hoorde
Hahaha die ene geit glipte er net langs
quote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
Als je niet naar de tv kijkt zou je zo kunnen denken dat dit bij Wim thuis is.![]()
![]()
Gewoon gratis werknemers dusOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Overgenomen van zijn ouders toch? Maar land en vastgoed is daar ook veel goedkoper.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Alette had vrijwilligers voor 'kost en inwoning'Kein gewalt! Wir sind das volk!
Deze boer is wel een prima vent toch?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Niks mis met Saskia."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik vind het wel leuk juist zo indie verschillende landen.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Francaise is prima, beetje mutserig wel."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Past wel bij hem toch.quote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef marcodej het volgende:
Francaise is prima, beetje mutserig wel.![]()
Ook wel bij mij, denk ik.quote:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Willemijn staat altijd strak?
Wat een hijger die pa
Die vader!!! Haha."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik vond jullie stil.
Maar mijn verbinding was weggevallen
quote:Op zondag 22 december 2013 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vond jullie stil.
Maar mijn verbinding was weggevallenHerkenbaar, dat had ik de vorige keer.
![]()
JA! "Heeft u ook eehhhh van die eeehhh SEKSFILMS!??"quote:
Hij heeft drie leuke dames gekozen. Lastig kiezen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit topic is zo grappig, ik hoor die pa en ik lees die reacties, echt precies wat ik dacht
know'm sayin?
word? word.![]()
Die blonde is veel te ordinair
Ik had "klinkt als de stem van een radiocommercial" getypt maar de Vieze Man is nog treffender.quote:Op zondag 22 december 2013 21:17 schreef alors het volgende:
Dit topic is zo grappig, ik hoor die pa en ik lees die reacties, echt precies wat ik dacht![]()
Hij helpt ook niet eens met de koffers
Bonbonsquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zie hem kijken naar die zoenende vrouwen
Dat was ook niet nodig.quote:Op zondag 22 december 2013 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Weer die koffers niet naar binnen dragen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Slokkie zei ze toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ook echt iddquote:
Valt wel mee. Beetje oppervlakkig wel.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Klopt, maar ze mist iets.quote:Op zondag 22 december 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Die blonde doet me een beetje denken aan Kate UptonOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Forum Opties Forumhop: Hop naar: