Ben ik wel een beetje met je eens, en het gaat allemaal ook nog eens super snel !quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar heb helemaal niks met deze boeren. De kandidaten zijn ook zo niet boeiend. Alleen die Jos is nog wel interessant.
Cee, doe jij de ondertiteling even voor ons?quote:
Dè doek gèère vur oe.quote:Op zondag 22 december 2013 21:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Cee, doe jij de ondertiteling even voor ons?
Nee man, voor je het weet wordt ze aangeklaagd.quote:Op zondag 22 december 2013 21:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Cee, doe jij de ondertiteling even voor ons?
quote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
Als je niet naar de tv kijkt zou je zo kunnen denken dat dit bij Wim thuis is.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Overgenomen van zijn ouders toch? Maar land en vastgoed is daar ook veel goedkoper.
Past wel bij hem toch.quote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef marcodej het volgende:
Francaise is prima, beetje mutserig wel.
Ook wel bij mij, denk ik.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vond jullie stil.
Maar mijn verbinding was weggevallen
JA! "Heeft u ook eehhhh van die eeehhh SEKSFILMS!??"quote:
Ik had "klinkt als de stem van een radiocommercial" getypt maar de Vieze Man is nog treffender.quote:Op zondag 22 december 2013 21:17 schreef alors het volgende:
Dit topic is zo grappig, ik hoor die pa en ik lees die reacties, echt precies wat ik dacht
Bonbonsquote:
Dat was ook niet nodig.quote:Op zondag 22 december 2013 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Weer die koffers niet naar binnen dragen.
Slokkie zei ze toch?quote:
Ook echt iddquote:
Valt wel mee. Beetje oppervlakkig wel.quote:
Klopt, maar ze mist iets.quote:Op zondag 22 december 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Die blonde doet me een beetje denken aan Kate Upton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |