Nouja dat ze de eerste dag niet meteen naar de winkel moeten. Ik snap het op zich wel als je glutenallergie hebt.quote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Je eigen vreten naar het buitenland meenemen.Alsof ze daar inheems zijn en niks beschikbaar hebben.
Niet zo heel gek met een glutenallergiequote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Je eigen vreten naar het buitenland meenemen.Alsof ze daar inheems zijn en niks beschikbaar hebben.
Hier ook jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Chai het volgende:
Dacht even dat het geluid was weg gevallen
Dat brood raakt toch zo op, en dan?quote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet zo heel gek met een glutenallergie
Ik vond Florence de leukste maar na dat paardengedoe en dat bidden wat minder.quote:
Niet alleen daarom, ik zie steeds meer minpuntjes bij Claire.quote:
Same herequote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond Florence de leukste maar na dat paardengedoe en dat bidden wat minder.
Hij bidt ook he.quote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond Florence de leukste maar na dat paardengedoe en dat bidden wat minder.
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef Pandaplint het volgende:
Zij lijkt op een zusje van Corry konings
'Jouw wc pot ziet er dan net zo uit als Normandy Beach tijdens D-day'quote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
Dat hij niet verder vroeg vond ik nog wel begrijpelijk, want ze begint gelijk over buikpijn. Snap wel dat hij niet zit te wachten op diarree verhalen.
Zwembad is niet gevuld met water, enige waarin ze geinteresseerd is.quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef Chai het volgende:
Ik lette even niet op, waarom zit die ene daar te janken?
Dat heeft iedereen gemist. Wat een aandachtshoer.quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef Chai het volgende:
Ik lette even niet op, waarom zit die ene daar te janken?
Een man kiest toch anders.quote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Scorpie het volgende:
Toen ze over dat glutenvrij begon heeft Jan haar al afgeschreven.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zou ook janken om mezelf als ik haar was
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
"Creatieve vrijdenker"
Ik krijg spontaan jeuk
oh jaquote:
Ik vind hem juist als beste van de drie bij Alette passen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef Eerin het volgende:
Patrick krijgt wel meer minpunten: accent, kaal en nu scouting...
Die kerel met die frikandellen en het opwarmen van chineesquote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een tenenkrommend seizoen dit. Ik mis de gouden tijden met boeren als Wietse, Gerrit etc.
Rijk aan ervaringen enzulksquote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe kan dooie Jan nu zo rijk zijn ?
boer piet inderdaadquote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die kerel met die frikandellen en het opwarmen van chinees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |