Ik vind hem juist als beste van de drie bij Alette passen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef Eerin het volgende:
Patrick krijgt wel meer minpunten: accent, kaal en nu scouting...
Die kerel met die frikandellen en het opwarmen van chineesquote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een tenenkrommend seizoen dit. Ik mis de gouden tijden met boeren als Wietse, Gerrit etc.
Rijk aan ervaringen enzulksquote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe kan dooie Jan nu zo rijk zijn ?
boer piet inderdaadquote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die kerel met die frikandellen en het opwarmen van chinees
Straks zie je hem op de achtergrond googelen en vragen: "Hoe schrief je dat, gloeien?"quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zo lang zaad niet vol met gluten zit...
Overgenomen van zijn ouders toch? Maar land en vastgoed is daar ook veel goedkoper.quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe kan dooie Jan nu zo rijk zijn ?
Dat zeiden we vorig jaar ook, maar nu wordt aad aan de lopende band gequote!quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een tenenkrommend seizoen dit. Ik mis de gouden tijden met boeren als Wietse, Gerrit etc.
Het lijkt ook wel drie keer zo snel te gaan als andersquote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is er nou weer mis met frikandellen en opwarmen van chinees?quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die kerel met die frikandellen en het opwarmen van chinees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |