nee heb al gezien, is wel leuk, zou het zelf niet aan doenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze elkaar gewoon leuk
Ik ben alleen behulpzaamquote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom beantwoordt jij altijd vragen voor anderen?
Ik vind dat vervelend.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:36 schreef badschaap het volgende: [..] Stiekem vinden ze elkaar gewoon leuk
![]()
~ PLOTTWIST ~quote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef badschaap het volgende:
of er is een plottwist en lmi blijkt de achtergrootvader van de broer van xcachet te zijn
achtergrootvader?quote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef badschaap het volgende:
of er is een plottwist en lmi blijkt de achtergrootvader van de broer van xcachet te zijn
nee is vervelendquote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik ben alleen behulpzaam
Nee is van zwerriequote:Op zondag 22 december 2013 19:40 schreef Rodawa het volgende:
Jammer, geen Giel-TT.
Maak foto's van je uitdagende tijgertrui, LMI. Rawr.
sof vindt mn trui stomquote:Op zondag 22 december 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb al gezien, is wel leuk, zou het zelf niet aan doen
nee niet stomquote:
en terecht. je bent toch geen cougarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed hoor Stephitlanquote:Op zondag 22 december 2013 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat verklaart de TT.
[..]
Hall0n Larsj0n, hoe is het?
Probeer het uitquote:Op zondag 22 december 2013 19:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
wel als er tape overheen zit. Of als ze chloroform heeft ingeademd
hij is in spanjequote:Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga nu op weg naar Pathé de Kuip. Dit is tevens een lokpost voor Muto / Muut / Slak.
Ik verwacht je zo te zien, Muto.
Dag jongens. (L)
quote:Op zondag 22 december 2013 19:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
en terecht. je bent toch geen cougar
Tjongejonge wat een climax in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zo.quote:Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga nu op weg naar Pathé de Kuip. Dit is tevens een lokpost voor Muto / Muut / Slak.
Ik verwacht je zo te zien, Muto.
Dag jongens. (L)
Dan kan ze nog steeds typen natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 19:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
wel als er tape overheen zit. Of als ze chloroform heeft ingeademd
quote:Op zondag 22 december 2013 19:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
en terecht. je bent toch geen cougar
je bent gewoon jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij?quote:Op zondag 22 december 2013 19:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan kan ze nog steeds typen natuurlijk.
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha ja want jij bent een tijger XD
Beeldschermquote:
Die galerij is wel een beetje apart.quote:Op zondag 22 december 2013 19:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan kan ze nog steeds typen natuurlijk.
nog nooit gezienquote:Op zondag 22 december 2013 19:45 schreef zwerty het volgende:
http://www.zara.com/nl/nl(...)c309502p1579007.html
Heel NL heeft deze trui
of ligt dat aan mij
Ja dat zeg ikquote:
Kloptquote:Op zondag 22 december 2013 19:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die galerij is wel een beetje apart.
Staat je vast goedquote:Op zondag 22 december 2013 19:45 schreef zwerty het volgende:
http://www.zara.com/nl/nl(...)c309502p1579007.html
Heel NL heeft deze trui
of ligt dat aan mij
Ik hebd ie ook nog nooit gezien eerlijk gezegdquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef zwerty het volgende:
Is een mannentrui
en ik woon blijkbaar in de verkeerde omgeving
Zullen wel allemaal etsu's in rondlopen denk je niet?quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef zwerty het volgende:
Is een mannentrui
en ik woon blijkbaar in de verkeerde omgeving
SNACKBARRR!!!quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef badschaap het volgende:
sahbe eh zemmel watz dezeee ehswq jwz 2013 allez jihad allah akbarr syria free free sof free kempi woensel zuid woensel winkelcentrum = ww dus overheid = ww = woensel = brabant= wij superieur
Ga. Weg.quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zullen wel allemaal etsu's in rondlopen denk je niet?
het is wcwquote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef badschaap het volgende:
sahbe eh zemmel watz dezeee ehswq jwz 2013 allez jihad allah akbarr syria free free sof free kempi woensel zuid woensel winkelcentrum = ww dus overheid = ww = woensel = brabant= wij superieur
Uitsloverquote:
niet expliciet, maar ik stel voor om niet zomaar uit te proberen of mijn hypothese kloptquote:Op zondag 22 december 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat diep zeg. Al leg je nu wel iedereen de keuze voor om enkel nog in één SC te posten om de menstruatiecyclus niet gelijk te laten lopen.
Is goed. Momenteel heeft deze SC wel flink wat maandverband nodig namelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
niet expliciet, maar ik stel voor om niet zomaar uit te proberen of mijn hypothese klopt
wie?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Momenteel heeft deze SC wel flink wat maandverband nodig namelijk.
Heb je er rekening mee gehouden dat pillenslikkers niet mee kunnen doen met dit experiment?quote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
niet expliciet, maar ik stel voor om niet zomaar uit te proberen of mijn hypothese klopt
je bent zelf maanverbandquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Momenteel heeft deze SC wel flink wat maandverband nodig namelijk.
ej kerba watz met jou nog een woord eh ik zweer wollah ik bel mijn brur hij in boes zit hij djoek jou akllah akba almachtigg zachte g allez kutlimburg moet dood piet paulusma is onze koning fuck allexander rinus 4predident jwz50 cent zegttt zelf bishek balli boeruh afca odb jwz sof barbie op ken in een fietsenrek bassiehof adriaan is hommo en bassie is de dildcoquote:
Mijn autisme kan dit niet aan.quote:
waarom kom jij hier altijd als ess er is en reageer je alleen maar op haar?quote:
quote:
Nee ze willen niet meeten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn autisme kan dit niet aan.
Monitor
T_T
bondage
Adames
Spannend hè?quote:
ik zie geen reden om nu al te gaan discrimineren, tenzij je een goede reden hebt natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat pillenslikkers niet mee kunnen doen met dit experiment?
Punt..quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat pillenslikkers niet mee kunnen doen met dit experiment?
wie is T_Tquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Monitor
T_T
bondage
Adames
etc
Hij heeft een oogje op haarquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kom jij hier altijd als ess er is en reageer je alleen maar op haar?
hij wil haar anaal vernederenquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want dat is heul normaal natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon drie browsers installeren
Dat is wel lief.quote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Dan mag jij de zon zijn.
Ik ben niet nieuwquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Monitor
T_T
bondage
Adames
etc
ben je een mede-eindhovenaar? ik vertrek nu richting mijn kamertje in woensel, dus ik hoop dat dit wel een band tussen ons scheptquote:
De maan bloedt nog steeds van dat prikje van die vlag?quote:
huh waar is die dan, niet gezienquote:
Je post hier bijna nooit. Dus nieuw.quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwIk ben gewoon een tijdje niet geweest
ik doe het voorlopig nog rustig aan, kan je even wennenquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Monitor
T_T
bondage
Adames
etc
Ik heb altijd goede redenenquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie geen reden om nu al te gaan discrimineren, tenzij je een goede reden hebt natuurlijk
Nee, mijn nichtje woont daar en we gingen daar vaak heenquote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je een mede-eindhovenaar? ik vertrek nu richting mijn kamertje in woensel, dus ik hoop dat dit wel een band tussen ons schept
oh niet opgevallenquote:
En waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwIk ben gewoon een tijdje niet geweest
oh halloquote:
Dankjewel. Het doet me goed dat je rekening houdt met anderen. Heb je al een team gekozen, trouwens? Ik stel voor dat je bij mij en sof komt te zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ik doe het voorlopig nog rustig aan, kan je even wennen
Geloof me, jij bent nieuwer.quote:
Dus?quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Het doet me goed dat je rekening houdt met anderen. Heb je al een team gekozen, trouwens? Ik stel voor dat je bij mij en sof komt te zitten.
[..]
Geloof me, jij bent nieuwer.
dat is dan maar een kleine band,quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, mijn nichtje woont daar en we gingen daar vaak heen
Goedslecht alweer.quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Het doet me goed dat je rekening houdt met anderen. Heb je al een team gekozen, trouwens? Ik stel voor dat je bij mij en sof komt te zitten.
[..]
Dat is in twijfel te trekken..quote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal best, maar of ze ook allemaal onbaatzuchtig zijn
Druk met werk enzo. Heb ook iemand gevonden om gezellig mee te dm'en dus had de laatste tijd wel wat te doen.quote:
ik was al ingedeeld bij rodawa, maar hij liet niks meer horen. sof is schattig en dan zit ik ook bij lr, dus dat klinkt eigenlijk wel goedquote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Touchequote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Als ik jou voor het eerst zie ben je nieuw voor mij, wat klopt daar niet aan?
wacht even tot ik er weer uit ben, dankjewelquote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef badschaap het volgende:
mijn autisme en emoisme kan dit niet meer aan al die nieuwe gezichten. Ik spring voor de trein niemand houd toch van me #reageerslettentweet
Nou vooruitquote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Druk met werk enzo. Heb ook iemand gevonden om gezellig mee te dm'en dus had de laatste tijd wel wat te doen.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was al ingedeeld bij rodawa, maar hij liet niks meer horen. sof is schattig en dan zit ik ook bij lr, dus dat klinkt eigenlijk wel goed
Ik heb over met bekend zijn in dit topic.quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Als ik jou voor het eerst zie ben je nieuw voor mij, wat klopt daar niet aan?
Oke, bij deze zit je bij ons. We zullen als helden gedragen en vechten tegen Rodawa. Hij gaat eraan.quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was al ingedeeld bij rodawa, maar hij liet niks meer horen. sof is schattig en dan zit ik ook bij lr, dus dat klinkt eigenlijk wel goed
Ja, maar dat zei ik niet..quote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over met bekend zijn in dit topic.
[..]
Oke, bij deze zit je bij ons. We zullen als helden gedragen en vechten tegen Rodawa. Hij gaat eraan.
Bondage is bekend in dit topicquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over met bekend zijn in dit topic.
[..]
Oke, bij deze zit je bij ons. We zullen als helden gedragen en vechten tegen Rodawa. Hij gaat eraan.
waarom niet?quote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets wat stroperig isquote:
hopelijk ben je niet teleurgesteldquote:
Ik heb hem opgepikt in KLBquote:
Zoals?quote:Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets wat stroperig is
quote:
Aantal posts per reeks gebruiker "bondage" van 01-01-2013 t/m 22-12-2013
schattig?quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
bij mijquote:
Spannend hè?quote:
Stroopquote:
we hebben nog alle tijdquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hopelijk ben je niet teleurgesteld
Wordt ze niet. Althans, dat is wat ik heb begrepen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stop nou, voordat lavje boos wordt.
Maar ikben een tijgerquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
is slechts menselijk, ik neem het je niet kwalijk
ik las het jaquote:
Bondage is één van de weinige bewakers van het niveau. Heb je gezien hoe ik werd gekleineerd in het anti "Heren laat je zien" topic?quote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]Aantal posts per reeks gebruiker "bondage" van 01-01-2013 t/m 22-12-2013
aantal posts / forum / reeks
658 General Chat Geen reet te doen
230 Onzin voor je leven! [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi
152 Onzin voor je leven! [Cookieclicker] #2 Stroopwafels
133 Onzin voor je leven! [ONZ-SC]
124 Van Basic tot Pimp Abo SC
071 Babes & Hunks Nachtbagger 10-05-'12 chicks
042 De Elementen: Onstuimige Aarde De Atmosfeer Staat Op Ontploffen
024 Onzin voor je leven! "Neuken?" DM's: resultatenonderzoek
017 Digital Corner CSS voor dummies
013 Onzin voor je leven! Bazenusers der FOK!
etc...
Stop met teams maken.quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wordt ze niet. Althans, dat is wat ik heb begrepen.
ja je bent schattigquote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef badschaap het volgende:
ja iemand vind mij schattig, dus ik denk ik vraag het aan het enige meisje hier
quote:
En wat was daar de reden voor?quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bondage is één van de weinige bewakers van het niveau. Heb je gezien hoe ik werd gekleineerd in het anti "Heren laat je zien" topic?
Prr prrquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bondage is één van de weinige bewakers van het niveau. Heb je gezien hoe ik werd gekleineerd in het anti "Heren laat je zien" topic?
Gaat helemaal nergens over natuurlijk dat topic. Al moet je er zelf ook niet teveel op ingaan, laat maar lekker trollen, gewoon negeren.quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij straks weer een ban hebt hoor je mij niet klagen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord want dat deed je bij mij ook niet.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef badschaap het volgende:
Sof is heul niet het enige meisje hierquote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef badschaap het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij straks weer een ban hebt hoor je mij niet klagen.
kom heren, hou het gezelligquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij straks weer een ban hebt hoor je mij niet klagen.
Nog een maand of 2 à 3, nog niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe lang moet je je vriend nog missen?
En ik trek er niks van aan. Doe ik wel als Yvje er iets van zegt oid.quote:Op zondag 22 december 2013 20:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb je gewaarschuwd.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stond op voor mijn broeders en werd als boodschapper gekruisigd en vernederd.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stond op voor mijn broeders en werd als boodschapper gekruisigd en vernederd.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik trek er niks van aan. Doe ik wel als Yvje er iets van zegt oid.
is in dat topic niet zo'n probleemquote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Het was onder de gordel wat ik naar mijn hoofd kreeg.
die heeft hier niks te vertellen!quote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]__!!!
Lavje kwam daarstraks niet voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |